Rasizm narodził się i umarł wraz z Jacksonem.

31. Data: 2020-06-23 18:03:55

Temat: Re: Rasizm narodził się i umarł wraz z Jacksonem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Japierdziu... jak białe wstrzykują sobie botoks w wargi i robią im się
> NEGROIDALNE (omg... serio?) wargi

Upodabniają swoje wargi do piczek, a nie do ,,negroidalnych warg". To
zupełnie inne zjawisko - bo jakoś nosów sobie nie poszerzają ?
Nawet tak prostych motywacji głupich bab nie jesteś w stanie odczytać, to
co dopiero rozumieć cokolwiek innego.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2020-06-23 21:00:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/06/2020 o 17:03, XL pisze:

> [...]
> zupełnie inne zjawisko - bo jakoś nosów sobie nie poszerzają ?
> Nawet tak prostych motywacji głupich bab nie jesteś w stanie odczytać, to

zrob sobie dziurke na czole, tylko uwazaj na jadra, oczy jakbys sie nie
domyslila

--
gazebo

33. Data: 2020-06-23 21:30:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 18:03, XL pisze:

> Upodabniają swoje wargi do piczek, a nie do ,,negroidalnych warg".

Jak wy prawaki potraficie wszystko sobie "wytłumaczyć", pogodzić
oczywiste sprzeczności w głowie... I co najdziwniejsze, dla was to brzmi
logicznie wbrew logice.

Że też te glonojowate wargi z piczką ci się kojarzą... Nawet nie będę
zgadywał dlaczego.
Na szczęście mam inne doświadczenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2020-06-23 21:32:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-23 07:00, gazebo wrote:

> zdecydowanie ci nie pomoglo

i... Hitlerowi krokodyl zdechl...

https://www.bild.de/regional/berlin/adolf-hitler/kro
kodil-in-moskauer-zoo-54460394.bild.html

//a moze antifa otrula...?

35. Data: 2020-06-23 21:37:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-23 10:32, Kviat wrote:

> Oczywiście. Dowody na kształt Ziemi też są dla naiwniaków.
> Lepiej wierzyć płaskoziemcom i trybunowi, który nie wie jaki Ziemia ma
> kształt...
> Jakie to znamienne dla pislamistów, prawaków i religiantów, że łykają
> bezkrytycznie każdą bzdurę.

//a wy towarzyszko, jakie wargi macie...?

36. Data: 2020-06-23 21:43:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zrob sobie dziurke na czole, tylko uwazaj na jadra, oczy jakbys sie nie
> domyslila

No kocha cię, kocha, sto razy ci to mowię, że Bóg cię kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2020-06-23 21:46:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> logicznie wbrew logice.
>
> Że też te glonojowate wargi z piczką ci się kojarzą...

Jak najbardziej taki jest ich podprogowy przekaz w stronę MĘŻCZYZN. Jest to
oczywiste.

> Nawet nie będę
> zgadywał dlaczego.
> Na szczęście mam inne doświadczenia.

Gumowe lale.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

38. Data: 2020-06-23 21:46:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-23 13:21, XL wrote:

> I ,,BIAŁY" NOSEK, i ,,NORDYCKI" PODBRÓDEK oraz KOŚCI POLICZKOWE, NORDYCKIE
> USZKA takoż.

Dokladnie jak herr Flick, Piotruni ze sztambucha...

https://cdn.natemat.pl/290ed872b90c000e78332f2cb4113
f5f,1000,1000,1,0.jpg

39. Data: 2020-06-23 21:47:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //a wy towarzyszko, jakie wargi macie...?

Wąskie i zacięte. I blond włoski.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-06-23 22:10:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/06/2020 o 20:43, XL pisze:

> No kocha cię, kocha, sto razy ci to mowię, że Bóg cię kocha.

kocham sie niesamowicie, Ave Ja

--
gazebo

Przełomowa kuracja polskiego profesora naturalnie przywraca słuch w 4 tygodnie
ON!
Czesc nienawidzi
To jest posłanka i poseł jakby co XD
Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam