Czesc nienawidzi

1. Data: 2020-06-20 18:28:27

Temat: Czesc nienawidzi
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Czesc bedzie wsciekla, ze lepiej od nich wyglada, lepiej od nich mowi,
w dodatku poza polskim zna inne jezyki, wiec lepiej wysmiejmy to, ze
zna. Ma w domu ksiazki i duzo czyta? Wysmiejmy, ze czyta. W takim
wlasnie jestesmy teraz kraju. Czlowiek madrzejszy ode mnie to moj wrog.
Ani to, ze ma kwalifikacje, ani to, ze ma wyglad, nie jest godne
podziwu, ale godne nienawisci. (...) Zostalismy zbyt zdemoralizowani i
tego tak szybko nie uda sie naprawic. Czuje, ze w najblizszych wyborach
jeszcze raz zwyciezy zlo. Jestem zdruzgotany, ale takie mam przeczucie.
Nie moze byc inaczej w kraju, w ktorym tak wielu bez wstydu mowi, ze nie
czyta.< (N 15-21.6.20, s.21)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-06-20 23:23:31

Temat: Re: Czesc nienawidzi
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 18:28, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> jeszcze raz zwyciezy zlo. Jestem zdruzgotany, ale takie mam przeczucie.
> Nie moze byc inaczej w kraju, w ktorym tak wielu bez wstydu mowi, ze nie

Znow siem naczytales jakiejs antypolskie szczujni...!

//moze, dla rownowagi psychicznej poczytaj to:

https://wiaraprzyrodzona.wordpress.com/2015/04/02/ni
emcy-jacy-niemcy-historia-europy-600-1000-a-d/

To jest posłanka i poseł jakby co XD
Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam
Prowokacja
Rasistowski koronawirus :->
Precz z rasistowską...