Rasistowski koronawirus :->

1. Data: 2020-06-19 09:36:35

Temat: Rasistowski koronawirus :->
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolor skóry MA ZNACZENIE!
https://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,173954,26043430,
czy-witamina-d-moze-obnizyc-ryzyko-covid-19-brytyjsk
ie-ministerstwo.html#s=BoxOpImg4

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-19 15:53:39

Temat: Re: Rasistowski koronawirus :->
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2020 o 08:36, XL pisze:
> Kolor skóry MA ZNACZENIE!

TY JESZCZE NIE W AFRYCE??

--
gazebo

3. Data: 2020-06-19 16:21:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> TY JESZCZE NIE W AFRYCE??

Bóg cię kocha - jedź.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-06-19 16:55:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2020 o 15:21, XL pisze:

> Bóg cię kocha - jedź.

Ja Jestem Wszedzie, twoj strach tez ci zaszczepilem

--
gazebo

5. Data: 2020-06-19 16:59:42

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.06.20 um 15:53 schrieb gazebo:

> TY JESZCZE NIE W AFRYCE??

Nie kuś jej. Przeciez Afryka jest cala muzulmanska, albo przynajmniej
czesciowo, a reszta to lewacy i marksisci-leninowcy.

Co do zwrotu, ze kolor skory ma znaczenie, to czesciowo sie zgadzam.
Przed laty bylismy w Ekwadorze czyli dokladnie na rowniku. Bylo z nami
malzenstwo z polnocnych Niemiec. Facet byl typowym nordykiem i przez
trzy tygodnie ani troche sie nie opalil, tylko dostal setki rozowych i
innych plam oraz wypryskow. Na Isabeli (Galapagos) wlascicielem naszego
hotelu byl Brytyjczyk, tez bialas, ktory nie mial jednak problemow ze
skora, ale wygladal jakby przed chwila tam przyjechal.
Ogolnie kolor skory to produkt ewolucji - nasi przodkowie przemieszczali
sie z Afryki i zmiany klimatyczne przezywaly osobniki lepiej
przystosowane. Tylko dzieki nauce (medycyna, farmakologia, kosmetyka)
nie wszyscy przybysze z polnocy dostaja raka skory w Australii i
wiekszosc ciemnoskorych daje sobie rade na polnocy (mam znajoma
czarnoskora, ktora ma alergie sloneczna).

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

6. Data: 2020-06-19 17:37:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Nie kuś jej.

Nie żartuj.
Nie pcham się tam, gdzie mnie nikt nie zaprasza. W przeciwieństwie do
czarnych afrykańskich muzułmanów.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-06-19 18:05:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2020 o 15:59, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> czarnoskora, ktora ma alergie sloneczna).
> te oczywistosci sa niezrozumiale, proponuje jaszczurke na pustyni,
Wysylam cie XL, drzyj buty

--
gazebo

8. Data: 2020-06-19 18:07:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2020 o 16:37, XL pisze:

> Nie żartuj.
> Nie pcham się tam, gdzie mnie nikt nie zaprasza. W przeciwieństwie do
> czarnych afrykańskich muzułmanów.

z bialym penisem, kiedy ty ostatni raz zazylas seksu? zapomnialem, Ja
Bog ci zabronilem

--
gazebo

Precz z rasistowską...