Jak marksisci przejęli Holandie.

1. Data: 2020-06-18 05:55:01

Temat: Jak marksisci przejęli Holandie.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jak marksiści przejęli Holandię - Yuri Bezmenov i przewrót ideologiczny"

https://www.youtube.com/watch?v=TSYos4JAK-k

"Gdybym wam powiedział, że Holandia jest krajem, który przejęli
marksiści, czy pomyślelibyście, że przesadzam albo że jestem szaleńcem
wierzącym w teorie spiskowe? Cóż, dokładnie to jednak się wydarzyło.
Zbiorowy światopogląd moich rodaków został przejęty przez marksistów" -

mówi autor filmu Paul Nielsen.

// i 22 minuty, mrozace krew w zylach...

2. Data: 2020-06-18 06:44:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kraje obarczone wstydem KOlonialnym sa idealnym srodowiskiem KOlonizacyjnym dla idei
degrengolady lewackiej.
I jakos rownie mocno jest to zwiazane z protestantyzmem tych lokacji ktory skutecznie
doprowadzil do dechrystianizacji. Nie ma dymu bez ognia...

3. Data: 2020-06-18 19:47:30

Temat: Re: Jak marksisci przejęli Holandie.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/06/2020 o 04:55, Izaura pisze:

> // i 22 minuty, mrozace krew w zylach...

nie bojaj nic, Ja Bog latarni nie likwiduje

--
gazebo

4. Data: 2020-06-18 19:51:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/06/2020 o 05:44, m...@g...com pisze:
> [...]
> I jakos rownie mocno jest to zwiazane z protestantyzmem tych lokacji ktory
skutecznie doprowadzil do dechrystianizacji. Nie ma dymu bez ognia...

a Lysiak pisal ze winnismy byc kolonia, takim Madagaskarem moze, takie
leprozorium dla ciebie i tobie podobnych, kreskowki fajne, do Elby
daleko to Napoleon da ci w koncu spokoj, tylko XL cie cie znowu zjebie,
dla oslody Isaura cie polize, bedzie dobrze, Ja Bog ci to obiecuje
--
gazebo

5. Data: 2020-06-18 23:18:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 06:44, m...@g...com wrote:
> [...]
> I jakos rownie mocno jest to zwiazane z protestantyzmem tych lokacji ktory
skutecznie doprowadzil do dechrystianizacji. Nie ma dymu bez ognia...

Jednak to biali... i Europejczycy...!

6. Data: 2020-06-19 00:03:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jakos rownie mocno jest to zwiazane z protestantyzmem tych lokacji ktory
skutecznie doprowadzil do dechrystianizacji. Nie ma dymu bez ognia...

---
A co to ma do rzeczy? Diabel dla kazdego KOloru i KULTUry ma dopasowane metody
wyprawiania duszy ze skUry ;P

7. Data: 2020-06-19 01:15:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-19 00:03, m...@g...com wrote:
> [...]
> ---
> A co to ma do rzeczy? Diabel dla kazdego KOloru i KULTUry ma dopasowane metody

Jednak to Chrzescijanie... i w wiekszosci Katolicy... tylko, ostatnio
pobladzili...

"Holandia była historycznie głównie krajem chrześcijańskim, aż do końca
XX wieku. "
"Obecnie Kościół rzymskokatolicki jest największym wyznaniem
Niderlandów, obejmując 25% Holendrów, ..."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia_w_Holandii

8. Data: 2020-06-19 01:20:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-19 01:15, Izaura wrote:

> [...]
> XX wieku. "
> "Obecnie Kościół rzymskokatolicki jest największym wyznaniem
> Niderlandów, obejmując 25% Holendrów, ..."

//i tradycja stara, jak w Armeni...

"Historia
Założycielem diecezji utrechckiej był św. Wilibrord, który był tutejszym
pierwszym biskupem w latach 695-739. Założenie biskupstwa w Utrechcie
związane było z tym, iż miasto to należało do zamożniejszych w regionie
oraz wyróżniało się dużą liczbą kościołów. W 799 r. biskupstwo zostało
podporządkowane metropolii kolońskiej. "

https://pl.wikipedia.org/wiki/Archidiecezja_utrechck

9. Data: 2020-06-19 01:30:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-19 01:20, Izaura wrote:

> [...]
> oraz wyróżniało się dużą liczbą kościołów. W 799 r. biskupstwo zostało
> podporządkowane metropolii kolońskiej. "

//i majom siem niezle... tylko zrozumieli, ze nie nalezy drapac siem z
oblesnym levactewm...

http://www.gcatholic.org/churches/europe/1532.htm

http://www.gcatholic.org/dioceses/country/NL-type.ht
m#dioc/

10. Data: 2020-06-19 16:43:13

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.06.20 um 19:51 schrieb gazebo:

> [...]
> daleko to Napoleon da ci w koncu spokoj, tylko XL cie cie znowu zjebie,
> dla oslody Isaura cie polize, bedzie dobrze, Ja Bog ci to obiecuje

Marksisci-leninisci sprowadzaja migrantow i edukuja dzieci oraz
mlodziez, zeby oni przyjeli ich ideologie... Straszne!!!

Szkoda czasu na takie g*! Zobacz czym zajmuje sie kanal, ktory nadaje
takie madrosci. "Idź Pod Prąd TV" to nie tylko kanal YT z filmami
dotyczacymi nauk biblijnych, krytyki komunizmu, a szczegolnie
chinskiego, popularyzacji kreacjonizmu, poparcia dla chrzescijanstwa
zreformowanego (https://megakosciol.pl/), tworzenia ruchu i klubow
(biblijna partia polityczna, kosciol wierny Jezusowi, szkolenie elit i
in.), wyznania zwatpionych w kosciol instytucjonalny, krytyka kultu
relikwi (po co ksiedzu nozyczki?) etc.

https://youtu.be/XRlNsyhZRbk obowiazek wspierania kosciola
https://youtu.be/NfQ4Q_YBmsI ostatnia spowiedz od 38:45

https://idzpodprad.pl/
https://megakosciol.pl/

>MEGAKOŚCIÓŁ to projekt, którego celem jest przygotowanie w Polsce
chrześcijańskich pastorów, nasycenie biblijnymi kościołami i wychowanie
elit społeczno-politycznych, które przeprowadzą nasz naród od pogaństwa
i socjalistycznej III RP do chrześcijańskiej republiki. Tylko w ten
sposób możemy odzyskać Boże błogosławieństwo, które mieliśmy za czasów
Jagiellonów w Złotym XVI Wieku naszej historii!<

Troche z ciekawosci zawodowej obejrzalem troche tych materialow. Maja
ludzie zajecie! :-) XL + Izaura & Co przyblizaja te tresci ludowi.
Bawcie sie dobrze! Amen.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Powstancy wstali
Wystarczy dobrze się zeszmacić.
BlisKO coraz blizej...czarna godzina...
Nie ma sensu