Powstancy wstali

1. Data: 2020-06-16 06:44:05

Temat: Powstancy wstali
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

"Związek Powstańców Warszawskich oraz Fundacja Pamięci o Bohaterach
Powstania Warszawskiego zareagowali na mowę nienawiści prezydenta
Andrzeja Dudy o społeczności LGBT."

Jestem Bogiem i ciebie nie kocham Panie Duda
--
gazebo

2. Data: 2020-06-17 03:23:14

Temat: Re: Powstancy wstali
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-16 06:44, gazebo wrote:
> "Związek Powstańców Warszawskich oraz Fundacja Pamięci o Bohaterach
> Powstania Warszawskiego zareagowali na mowę nienawiści prezydenta
> Andrzeja Dudy o społeczności LGBT."

//a ZBoWiD co na to...?

3. Data: 2020-06-17 03:33:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-16 06:44, gazebo wrote:
> "Związek Powstańców Warszawskich oraz Fundacja Pamięci o Bohaterach
> Powstania Warszawskiego zareagowali na mowę nienawiści prezydenta
> Andrzeja Dudy o społeczności LGBT."

//i jak zwykle... falsz i manipulacja... zeby nie powiedziec ruja i
porobstwo...!

" Polityk swoją kontrowersyjną wypowiedź skomentował w rozmowie z
Onetem, przekonując że została wyrwana z kontekstu - Pokazałem zdjęcie,
które zrobiliśmy w Los Angeles w ub.r., gdzie przebywaliśmy na
zaproszenie Polonii. Na zdjęciu widać wyraźnie obrzydliwe sceny z
centrum tego miasta - człowiek roznegliżowany, z widocznymi genitaliami,
popija drinka w barze gejowskim na ulicy.

I stwierdziłem, że to nie są ludzie normalni - opisał poseł Przemysław
Czarnek w rozmowie z twoim ulubionym Onetem. "

https://www.wprost.pl/polityka/10334806/terlecki-kom
entuje-slowa-czarnka-o-lgbt-a-sa-normalni.html

4. Data: 2020-06-17 05:59:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/06/2020 o 02:33, Izaura pisze:

> //i jak zwykle... falsz i manipulacja... zeby nie powiedziec ruja i
> porobstwo...!

tak, powstania nie bylo

--
gazebo

5. Data: 2020-06-17 06:22:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/06/2020 o 02:23, Izaura pisze:

> //a ZBoWiD co na to...?

tych przeciez naturalizowalas

--
gazebo

6. Data: 2020-06-18 02:52:45

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 05:59, gazebo wrote:

> tak, powstania nie bylo

Byla 'Akcja Burza'... w calym kraju...!

7. Data: 2020-06-18 17:06:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/06/2020 o 01:52, Izaura pisze:

> Byla 'Akcja Burza'...  w calym kraju...!

teraz jest faszyzm gora

--
gazebo

8. Data: 2020-06-19 01:01:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 17:06, gazebo wrote:

> teraz jest faszyzm gora

//a ZBoWiD, co na to...?

9. Data: 2020-06-19 06:27:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/06/2020 o 00:01, Izaura pisze:

> //a ZBoWiD, co na to...?

a co, nie powiedzieli ci?

--
gazebo