Czarne... myśli.

1. Data: 2020-06-13 23:44:51

Temat: Czarne... myśli.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Refleksje po usunięciu ,,W pustyni i w puszczy" z listy lektur oraz filmu
,,Przeminęło z wiatrem" z HBO MAX - jako książek i dzieł rasistowskich:
1) Żaden wielki matematyk nie raczył urodzić się jako czarnoskóry -
ZLIKWIDOWAĆ RASISTOWSKĄ MATEMATYKĘ!
2) Historia mówi o poddaństwie czarnych - ZLIKWIDOWAĆ RASISTOWSKĄ
HISTORIĘ!
3) Przemysł rozwinął się w białej Europie - ZLIKWIDOWAĆ
RASISTOWSKI PRZEMYSŁ i przy okazji (a co!) Europę!
4) Literatura światowa to w 90% dzieła białych - SPALIĆ DZIEŁA BIAŁEJ
RASISTOWSKIEJ LITERATURY!
5) Komitet Noblowski praktycznie pomija czarnoskórych w przyznawaniu nagród
- ZLIKWIDOWAĆ RASISTOWSKĄ NAGRODĘ NOBLA!
.
.
.

1123) ... i wracamy na drzewa, Afryka czeka!

????

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-14 01:28:02

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 23:44, XL wrote:
> [...]
> .
> .
>
> 1123) ... i wracamy na drzewa, Afryka czeka!

Dokladnie tak... dokladnie to siem dzisiaj dzieje...
Tak wlasnie oblesne levactwo wyobraza sobie Swiat... zawrocenie biegu
Kultury i orgazm na czterech lapach...

3. Data: 2020-06-14 09:35:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Dokladnie tak... dokladnie to siem dzisiaj dzieje...
> Tak wlasnie oblesne levactwo wyobraza sobie Swiat... zawrocenie biegu
> Kultury i orgazm na czterech lapach...

Dobrze powiedziane - pożyczam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2020-06-14 12:27:29

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 23:44, XL pisze:
> [...]
> .
> .
>
> 1123) ... i wracamy na drzewa, Afryka czeka!

Moim zdaniem błędem tych tzw naprawiaczy istniejącego porządku jest to
że usiłują coś na siłę narzucać. Przecie "czarni" od "białych" różnią
się nie tylko kolorem skory. Osobiście to ostatkiem sił bronie się przed
rzyganiem gdy na okrągło w radio słyszę te murzyńskie rytmy, Czy radio
to narzędzie do uprzykrzania życia tym którzy nie lubią rapu, hip hopu i
innej murzyńskiej twórczości? Tak więc szacunek jak dla innych ludzi ale
żadnego wywyższania i propagacji, czyli jednym słowem - precz z rasizmem.

5. Data: 2020-06-14 14:29:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> żadnego wywyższania i propagacji, czyli jednym słowem - precz z rasizmem.

...wobec białych!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-06-14 14:56:51

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.06.20 um 12:27 schrieb Trybun:

> [...]
> żadnego wywyższania i propagacji, czyli jednym słowem - precz z rasizmem.

Jest taka stara maksyma "de gustibus non est disputandum". A wiec nie
podoba sie to zmieniasz stacje lub plyte.

Mnie sie te piosenki podobaja, choc nie wiem czy sa "murzynskie".

https://youtu.be/NZOJsIlAgpE
https://youtu.be/ZmnLou3lSAk

A co z rhythm & bluesem, soul itd.? Trudno sobie wspolczesna muzyke
popularna/rozrywkowa wyobrazic bez tych wplywow. Elvis, M.Jackson,
Animals, Rolling Stones - nie wszystko mi sie podobalo, ale to juz historia.

Co do Sienkiewicza, "Chaty wuja Toma", Falskiego, Londona mozna miec
rozne zdanie. Tlumaczylbym ewentualnie czytelnikom jak to bylo z
niewolnictwem, Ukraincami, murzynami, kolonializmem. W koncu pewnie pies
z kulawa noga nie bedzie tego czytac (czyta ktos teraz "Ksiege dzungli",
"Robinsona Crusoe").
Jeszcze w PRL rozmawialem ze czarnymi studentami z RPA i oni mi
tlumaczyli, ze ich kraj niczym nie rozni sie od naszego. No moze nie
mieli calkiem racji, ale chyba nie chcieli wspominac o apartheidzie,
lecz po latach przejechalem sie troche po swiecie i widzialem miasta
urzadzone jak na zachodzie i wioski jak polskie zadupia lat 60-70.
--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2020-06-14 15:09:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/06/2020 o 13:29, XL pisze:

> ...wobec białych!

ty masz chinskie stopy to nie rycz, biala nie jestes

--
gazebo

8. Data: 2020-06-14 15:11:01

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/06/2020 o 08:35, XL pisze:

> Dobrze powiedziane - pożyczam.

ty jestes tego dowodem, cztery lapy i orgazm :] o nie, tylko cztery
lapy, przepraszam, teraz mozesz byc szczesliwa, objeto cie ochorona oraz
mozna cie adoptowac

--
gazebo

9. Data: 2020-06-14 23:56:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 09:35, XL wrote:

> Dobrze powiedziane - pożyczam.

(c). Krzysztof Karoń

:)

10. Data: 2020-06-15 00:17:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 14:56, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> lecz po latach przejechalem sie troche po swiecie i widzialem miasta
> urzadzone jak na zachodzie i wioski jak polskie zadupia lat 60-70.

Z tym apartheidem to mieli racje... to tak, jak by w PRL zapomniec
wspomniec o komunie...

A sztuka wspolczesna tez siem podoba...?

https://youtu.be/MTgnltgEeNU

//spelnia podobna role, jak wszechograniaja szarosc, bylejakosc i
opakowania zastepcze, za pierwszej komuny...

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.
Portret z dziaduniem?