Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".

1. Data: 2020-06-10 01:25:21

Temat: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewak:
- PiS uprawia rozdawnictwo! Biedota i margines żyje na mój koszt! Kościół
żyje na mój koszt! Rydzyk żyje na mój koszt! PiS to szkodnik, bo tylko
rozdaje!
Ja:
- Bierzesz 500+? Rodzice już na emeryturze zamiast za 5 lat? To
zaprotestujcie. Oddaj 500+, rodziców pogoń do roboty...
Lewak:
- Dlaczego mam nie brać, skoro dają? Dlaczego rodzice mają iść do roboty,
skoro mogą odpocząć?
Ja:
- Dlaczego więc ,,biedota", ,,margines", ,,Kościół" i ,,Rydzyk" mają myśleć
inaczej?
Lewak:
- (milczenie)
Koniec rozmowy z lewakiem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-10 06:52:00

Temat: Re: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/06/2020 o 00:25, XL pisze:
> [...]
> Koniec rozmowy z lewakiem.

i nikgt nam nie wmowi, ze biale jest biale a czarne jest czarne
--
gazebo

3. Data: 2020-06-10 08:52:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2020 o 01:25, XL pisze:

> Lewak:
> - PiS uprawia rozdawnictwo! Biedota i margines żyje na mój koszt! Kościół
> żyje na mój koszt! Rydzyk żyje na mój koszt! PiS to szkodnik, bo tylko
> rozdaje!

Lewak krytykujący rozdawnictwo? Serio?
Tak, wiem, dla ciebie każdy kto nie jest religiantem-faszystą, to lewak :):)
Pis jest szkodnikiem nie dlatego, że rozdaje. Ty dobrze wiesz dlaczego
pis, kośćiół, rydzyk są szkodnikami. Strasznie głupi lewak ci się
przyśnił :) Jakie wyobrażenie o świecie, takie sny.

> [...]
> Ja:
> - Dlaczego więc ,,biedota", ,,margines", ,,Kościół" i ,,Rydzyk" mają myśleć

I się obudziłaś :):)

To jest tak infantylne, że aż urocze. Dziecko z gimnazjum wymyśliłoby to
lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2020-06-10 12:14:54

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jakis lewak z prowincji musi ;P
Te Wawskie biorom bo im siem nalezy za walke klasowom ;)

5. Data: 2020-06-10 14:57:57

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja:
> - Dlaczego więc ,,biedota", ,,margines", ,,Kościół" i ,,Rydzyk" mają myśleć

Poza tym że tu status materialny obywatela w rozdawnictwie dla PiSu nie
liczy się zupełnie, to facet ma racje - dlaczego miałby bezkrytycznie
uczestniczyć w sponsorowaniu wybrańców PiSuaów?  Już samo to świadczy że
zapytany facet nie tylko nie ma, ale nawet nie chce mieć nic wspólnego z
tym czymś co się dzisiaj tytułuje lewizną.

6. Data: 2020-06-10 16:11:55

Od: Live session user <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

On 06/10/2020 12:57 PM, Trybun wrote:

> [...]
> zapytany facet nie tylko nie ma, ale nawet nie chce mieć nic wspólnego z
> tym czymś co się dzisiaj tytułuje lewizną.

Z tego co można przeczytać w encyklopediach lewak to rodzaj broni
służący do parowania ciosów zadanych bronią białą.

Tymczasem na forach (im bardziej niokresane forum tym częściej) lewak i
lewactwo występuje jako wszelka przyczyna zła (prócz trzęsień ziemi i
kokluszu), wliczając w to głód w Afryce, wysokie ceny mieszkań czy
odpowiedzialność za osobiste problemy piszących (parafrazując pewien
dowcip: "to musiał być wyjątkowy lewak, bo jeszcze narobił p. hrabiemu w
spodnie").

///
Lewak to każdy kto zadaje takie pytania, prawdziwy Polak, katolik i
patriota wiedzę o lewackim zagrożeniu wysysa z mlekiem matki.

///
http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,156390

7. Data: 2020-06-10 17:36:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Jakis lewak z prowincji musi ;P
> Te Wawskie biorom bo im siem nalezy za walke klasowom ;)

Wawskie biorą - nie tylko w Polsce.
A ten z prowincji, tak. Ten nie ma aż takich możliwości.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-06-10 17:58:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2020 o 01:25, XL pisze:
> Lewak:
> - PiS uprawia rozdawnictwo! Biedota i margines żyje na mój koszt!

To co to za lewak był?!

> [...]
> Ja:
> - Dlaczego więc ,,biedota", ,,margines", ,,Kościół" i ,,Rydzyk" mają myśleć

Pewnie nie wiedział, że jako zajadła przeciwniczka UE bierzesz wszelkie
możliwe dotacje dla rolników.

Ewa

9. Data: 2020-06-10 20:42:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> zapytany facet nie tylko nie ma, ale nawet nie chce mieć nic wspólnego z
> tym czymś co się dzisiaj tytułuje lewizną.

Tylko że ten facet za chwilę pojedzie do Szwecji i tam nie będzie krzyczał,
że rząd uprawia rozdawnictwo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-06-11 02:34:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 01:25, XL wrote:

> [...]
> Ja:
> - Dlaczego więc ,,biedota", ,,margines", ,,Kościół" i ,,Rydzyk" mają myśleć

//szkoda czasu...

gornicy
Czarny bandytyzm...
Co oznaczają wypadające włosy we śnie?