gornicy

1. Data: 2020-06-09 18:58:55

Temat: gornicy
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

jestem z wami, Gierek tez, osobiscie nigdy za wami nie przepadalem,
jednakoz jestem teraz z wami, zrobcie to co umiecie, tylko nie
rozwalajcie wegla z importu, jest potrzebny
--
gazebo

2. Data: 2020-06-09 21:22:23

Temat: Re: gornicy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.06.20 um 18:58 schrieb gazebo:
> jestem z wami, Gierek tez, osobiscie nigdy za wami nie przepadalem,
> jednakoz jestem teraz z wami, zrobcie to co umiecie, tylko nie
> rozwalajcie wegla z importu, jest potrzebny

Cieplo jest potrzebne, a ze powietrzem sie niezbyt dobrze oddycha i
niektorzy czasem choruja, a nawet podobno wczesniej umieraja, to nie
takie wazne. Polskie zloto, skarb narodowy!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

3. Data: 2020-06-09 22:52:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 21:22, Sylvio Balconetti wrote:

> Cieplo jest potrzebne, a ze powietrzem sie niezbyt dobrze oddycha i
> niektorzy czasem choruja, a nawet podobno wczesniej umieraja, to nie
> takie wazne. Polskie zloto, skarb narodowy!

//ale, to powietrze to ono niemnnieckie jest... zachodnim wiatrem
przywialo...!

4. Data: 2020-06-10 00:33:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 21:22, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> takie wazne. Polskie zloto, skarb narodowy!

//ale, to powietrze to ono niemnnieckie jest... zachodnim wiatrem
---
Razem z gazem na balKOnetach ;)

5. Data: 2020-06-10 14:23:31

Od: Live session user <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

On 06/09/2020 07:22 PM, Sylvio Balconetti wrote:

> Cieplo jest potrzebne, a ze powietrzem sie niezbyt dobrze oddycha i
> niektorzy czasem choruja, a nawet podobno wczesniej umieraja, to nie
> takie wazne. Polskie zloto, skarb narodowy!

Kup se wentylator to bedzie swieze powietrze

Poczuj przyjemny powiew chłodnego powietrza latem!

https://www.lidl-sklep.pl/SILVERCREST-Wentylator-pod
logowy-srednica-45-cm/p100287922

albo labadzia i jedz nad zalew

https://www.lidl-sklep.pl/media/df0c6ee68ff66aca9244
56057b77c278.jpeg

6. Data: 2020-06-11 02:05:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 14:23, Live session user wrote:

> Kup se wentylator to bedzie swieze powietrze
>
> Poczuj przyjemny powiew chłodnego powietrza latem!

> [...]

//plus dwie godziny dymania gratis... :)))

7. Data: 2020-06-11 15:29:29

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:
> jestem z wami, Gierek tez, osobiscie nigdy za wami nie przepadalem,
> jednakoz jestem teraz z wami, zrobcie to co umiecie, tylko nie
> rozwalajcie wegla z importu, jest potrzebny

Piarowo lepiej by wyglądało gdyby pisy im dały 80% zamiast 100%.
Lub jak w prywacie 50%. A tak? Kiedy płaci się za nic nierobienie
można tylko wkurwić pozostałych.

Kiedyś peło przegięła strzelając do górników, dziś pisy przeginają
klękając przed związkami zawodowymi. Jakie to wszystko nędzne.

Z tym importem nie ekscytujcie się tak bardzo, czy za peło czy za pisu
mamy identyczną sytuację. Za peło PL kupowała węgiel od zagranicznikaów
i tefaueny usprawiedliwiały ów proceder, teraz PL kupuje węgiel
i tefaueny piętnują.

Nic się nie zmieniło, mamy tylko odwrócenie ról.

8. Data: 2020-06-12 02:42:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-11 15:29, Konopny Nespresso wrote:

> [...]
> i tefaueny piętnują.
>
> Nic się nie zmieniło, mamy tylko odwrócenie ról.

//a co to kogo obchodzi...?

Poza tym, ze ma siem oplacac Nam a nie im...

//plynny gaz, w gazoporcie, tez ruski byl... tylko, ze oloo pwe tanszy...!

9. Data: 2020-06-12 08:35:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konopny Nespresso <o...@g...com> wrote:

> [...]
> mamy identyczną sytuację. Za peło PL kupowała węgiel od zagranicznikaów
> i tefaueny usprawiedliwiały ów proceder, teraz PL kupuje węgiel

Teraz ,,PL kupuje", bo PO podpisało umowę na ruski węgiel.
Podobnie jak w listopadzie 2014 podpisało limity emisji z paliw kopalnych.

> Nic się nie zmieniło, mamy tylko odwrócenie ról.

Nie, mamy NASTĘPSTWA.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-06-12 11:42:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2020 o 08:35, XL pisze:

> Nie, mamy NASTĘPSTWA.

I to całkiem wymierne.
https://www.facebook.com/Walesa.Jaroslaw/posts/30141
41832002401

,,4.800.000 na straty stadniny w Janowie za 2018 i 2017, za 2019 rzad
uparcie milczy
5.000.000 wyniosła w reklamowce sekretarka z CBA
5.500.000 na trefne maseczki od kumpla, instruktora narciarstwa
7.500.000 cena zakupu trzech rozbitych limuzyn Dudy, Szydło i Macierewicza
10.000.000 na komisje Macierewicza, badanie parowek, puszek
10.000.000 znikło w upadajacej, panstwowej stoczni GRYFIA za stepke
promu Morawieckiego
12.000.000 na zabawe na lotnisku w "ladowanie Antonowa"
17.000.000 na testy ktore "uległy" zniszczeniu w transporcie LOTu
20.000.000 na testy ktore okazały sie nieskuteczne
25.000.000 łacznych dotacji na biznes meza "naszej Beatki", prywatna szkoła
27.000.000 przepłacone firmie znajomego Macierewicza za testy z Turcji,
6x drozej niz polskie
30.000.000 stracił szumnie upanstwowiony, konajacy Autosan za 20 min
spoznienia na przetarg
40.000.000 na łapowki dla KNF za przejecie banku "za złotowke"
50.000.000 na projekt ksiedza egzorcysty, od resortu Ziobry
65.000.000 wyprowadzone przez senatora PiS z fundacji SKOK
70.000.000 na nielegalny druk kart wyborczych
111.000.000 na jachty, niedziałajace strony internetowe i wydatki
Polskiej Fundacji Narodowej,
115.000.000 poszło wg. raportu NIK na lewe przetargi w słuzbie
wieziennej Patryka Jakiego
140.000.000 na biznes brata i zony ministra Szumowskiego
165.000.000 dotacji z budzetu panstwa na prywatne muzeum Tadeusza
Rydzyka i jego biznesy
200.000.000 na respiratory od handlarza bronia (dane lista ONZ),
respiratorow nie dostarczono
500.000.000 dla ksiazat Czartoryskich od Glinskiego, pieniadze
znikły, fundacja upada
1.000.000.000 straciły łacznie panstwowe Enea i Energa na budowie
elektrowni Ostrołeka
1.200.000.000 znikło w GetBack, to panstwowe banki czysciły portfele z
długow na koszt GetBack
1.300.000.000 promesy kredytowej PKO dla społki Kaczynskiego "Srebrna"
na dwie wieze
1.500.000.000 na roczne wynagrodzenia katechetow
2.000.000.000 na nowa plansze pogody w TVP,
5.000.000.000 wypłacił Bankowy Fundusz Gwarancyjny klientom 13 upadłych
kas SKOK
90.770.000.000 (prawie STO MILIARDOW ZŁOTYCH) PUSTYCH I BEZ POKRYCIA
wydrukował pan Glapinski w NBP na wykup obligacji rzadowych (dane
samego NBP na poczatek 06.2020)
112.000.000.000 dziura w VAT za rzadow Banasia i Morawieckiego
2016-2019, dane ministerstwa
1.071.900.000.000 (JEDEN BILION, 71 MILIARDOW, 900 MILIONOW ZŁOTYCH)
zadłuzenie skarbu panstwa na koniec kwietnia 2020

50.000 koperty Kaczynskiego dla ksiedza to juz drobne nie warte spluniecia?

Gdyby zwolennikom PiS mieszały sie ziobra w oczach to należy dodać że
te wszystkie liczby przewineły sie w publikacjach."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Czarny bandytyzm...
Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?
powodzenia Slazacy
Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)