gornicy

11. Data: 2020-06-12 12:16:06

Temat: Re: gornicy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I to całkiem wymierne.
> https://www.facebook.com/Walesa.Jaroslaw/posts/30141
41832002401

> ,,4.800.000 na straty stadniny w Janowie za 2018 i 2017, za 2019 rzad
> (ciach bzdety)

Odniosę się do Janowa, bo pierwszy z kolei.
A więc, tuptusiu, straty w Janowie to wynik PO-wskiej polityki
sprzedawania zarodków najlepszych rodów koni. Teraz KAŻDY, kto chciał, już
ma te konie i sam nimi handluje, nieotrzebny do tego Janów.
Janów to obecnie żaden argument ani nic istotnego - to było eldorado dla
czerwonych aparatczyków i zniszczyli go odchodząc, jak i wszystko inne.
Kogo dziś obchodzą jakieś tam konie z Janowa - cały świat już je ma i nie
ma co płakać nad tym, że towar spowszedniał i klienta nie ma. Są już lepsi
w tej dziedzinie. PiS słusznie milczy i olewa.

Pozostałe pierdoły litościwie pomijam, bo i tak (nawet podniesione do
kwadratu) do pięt nie dosięgną POwskim aferom alkoholowym, paliwowym i
stworzonej i wykorzystywanej przez PO luce VAT.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-06-12 13:14:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2020 o 12:16, XL pisze:

> [...]
> sprzedawania zarodków najlepszych rodów koni. Teraz KAŻDY, kto chciał, już
> ma te konie i sam nimi handluje, nieotrzebny do tego Janów.

Jak wy te bzdury wymyślacie? (Wiem, ze sama tego nie wymyśliłaś, ale
jesteś tak głupia, że bezmyślnie to powtarzasz, zamiast samodzielnie
sprawdzić faktyczne przyczyny.)

https://wyborcza.pl/7,75968,25961779,stadniny-w-ruin
ie-niesprzatane-boksy-wynedzniale-konie-oto.html

"Posłanki Platformy Joanna Kluzik-Rostkowska i Dorota Niedziela dokonały
we wtorek inspekcji stadniny w Janowie Podlaskim. Zastały tam obraz
nędzy i rozpaczy, niesprzątane miesiącami boksy, zaniedbane kopyta koni,
wynędzniałe krowy."

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-20/bokso
w-koni-nie-czyszczono-miesiacami-zbrodnia-na-zwierze
tach-w-stadninie-w-janowie-podlaskim/

"Nie ma pełnowartościowej paszy. To, czym karmią konie, woła o pomstę do
nieba. Zważono worek owsa i okazało się, że zamiast 50 kg ma wagę około
30 kg, bo to są plewy, a nie owies"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2020-06-12 13:55:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> we wtorek inspekcji stadniny w Janowie Podlaskim. Zastały tam obraz
> nędzy i rozpaczy, niesprzątane miesiącami boksy, zaniedbane kopyta koni,

Same są krowami ?

> [...]
>
> "Nie ma pełnowartościowej paszy. To, czym karmią konie, woła o pomstę do
> nieba. Zważono worek owsa i okazało się, że zamiast 50 kg ma wagę około

Inspektorki od siedmiu boleści. I niech obwiniają swoich, że zniszczyli
rentowność. Nikt nie będzie przecież teraz dokładał do upadłego interesu.
Zamknąć to trzeba w cholerę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-06-12 14:43:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/06/2020 o 01:42, Izaura pisze:

> //a co to kogo obchodzi...?
>
> Poza tym, ze ma siem oplacac Nam a nie im...
>
> //plynny gaz, w gazoporcie, tez ruski byl... tylko, ze oloo pwe tanszy...!

nostalgia cie dopadla, ale jaja

--
gazebo

15. Data: 2020-06-12 14:55:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2020 o 13:55, XL pisze:

> Inspektorki od siedmiu boleści. I niech obwiniają swoich, że zniszczyli
> rentowność. Nikt nie będzie przecież teraz dokładał do upadłego interesu.
> Zamknąć to trzeba w cholerę.

Wy prawaki macie pokręconą logikę. Zamknąć?
(Pomijając twoje urojenia o zniszczeniu rentowności, a raczej kto
rentowność zniszczył. Można zaprzeczać faktom, tylko po co?)

A gdy po komunie były sprzedawane (SPRZEDAWANE, a nie zamykane)
nierentowne zakłady, to wyliście (i nadal wyjecie), że olaboga
wyprzedali majątek narodowy. Zamiast się cieszyć, że w ogóle ktoś chciał
zapłacić za ten szmelc, zamiast zaorać.
A ty mi tu piszesz "zamknąć w cholerę"... No to jak to jest z wami
prawakami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-06-13 03:37:46

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-12 11:42, Kviat wrote:

> I to całkiem wymierne.
> https://www.facebook.com/Walesa.Jaroslaw/posts/30141
41832002401

//a kto to jest ten Jaroslaw...?

http://niniwa22.cba.pl/panie_wachowski.htm

17. Data: 2020-06-13 04:18:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-12 14:43, gazebo wrote:

> nostalgia cie dopadla, ale jaja

//ta... czterdziesci lat na to czekalem...

https://www.youtube.com/watch?v=Ymei0Py5JDc&list=PL2
-3j3Bpk7RPh-5FjDY5hPS4tLCCSlgTo

18. Data: 2020-06-13 06:42:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2020 o 03:18, Izaura pisze:

> //ta... czterdziesci lat na to czekalem...

poplacz sobie
--
gazebo

19. Data: 2020-06-13 13:05:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

poplacz sobie
---
Bog cie KOcha! ;P

20. Data: 2020-06-13 13:08:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> poplacz sobie

Bóg cię kocha!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Czarny bandytyzm...
Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?
powodzenia Slazacy
Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)