Co oznaczają sny o wypadających zębach?

1. Data: 2020-06-07 21:35:41

Temat: Co oznaczają sny o wypadających zębach?
Od: Live session user <m...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Sennik: wypadające zęby we śnie kojarzą nam się źle, ale czy słusznie?
Sny o zepsutych zębach mogą oznaczać niepowodzenia w życiu, problemy
zdrowotne, jak również zaburzać poczucie własnej wartości. Takie sny
mogą stanowić również prezentację odczuć na temat twoich dotychczasowych
osiągnięć i skłaniać do refleksji na ich temat.

/////////////

Zęby symbolizują dojrzałość i to nieprzypadkowo - wystarczy przyjrzeć
się temu, jak w naszej kulturze ważnym wydarzeniem są rosnące kolejne
zęby u dzieci, jak ważna jest wymiana zębów mlecznych na stałe i
wreszcie, jak kojarzy nam się utrata zębów w dojrzałym wieku. Z tego też
powodu sny o zębach mogą w pewien sposób odnosić się do dojrzałości
śniącego i wskazywać na kwestie, w których czuje się on dojrzały, bądź
wprost przeciwnie. Z reguły sennik wypadające zęby wiąże raczej z
pewnego rodzaju niedojrzałością czy brakiem decyzyjności w pewnych
kwestiach, ale czy jest tak zawsze? Jeśli śniły ci się wypadające zęby,
zobacz, co to może znaczyć.

Sen o wypadających zębach, które były chore to bardzo dobry znak. Jeżeli
chore zęby wypadają we śnie, może to symbolizować zwycięstwo z jakimś
problemem, który przez długi czas cię nękał. Śniły ci się po prostu
zepsute zęby, które jednak nie wypadały? To może być prosta do
odczytania metafora dotycząca twojego życia - być może jest w nim coś
zepsutego, co nie układa się tak, jak powinno i wymaga od dawna naprawy.
Jeśli miałeś taki sen, przyjrzyj się dokładnie swojemu życiu - może już
pora, by zadbać o sprawy, których od dawna starasz się unikać?

Sen o wypadających zębach, które były zdrowe to sygnał, że warto zadbać
o zdrowie. Swoje, jak i najbliższych. Trzeba jak najszybciej udać się do
lekarza w celu zrobienia badań profilaktycznych, ale i kompleksowych.
Niestety, sen o wypadających zdrowych zębach bywa złym znakiem - czasem
może wynikać z podświadomego lęku o własne zdrowie, innym razem być
sygnałem do zrobienia badań, ale bywa także przepowiednią ciężkiej
choroby osoby śniącej sen lub kogoś jej bliskiego.

Również jeśli śnią nam się zęby wypadające podczas jedzenia, to zły
znak, zwiastujący poważną chorobę.

Zęby wypadające bez krwi we śnie to symbol straty, zarówno moralnej, jak
i materialnej. Mogą to być np. utrata zaufania ze strony przyjaciół lub
współpracowników, kradzież, czy uszkodzenia, wymagające szybkiej naprawy
oraz pokrycia kosztów.

Wszystkie zęby wypadające we śnie naraz: gdy widzisz jak we śnie
wypadają wszystkie zęby na raz, twój dom z jakiegoś nieznanego powodu
zrobi się pusty. Ten sen o wypadających zębach może również oznaczać
fatalną sytuację. Będziesz miał problem, by się z niej pozbierać.

Zęby wypadające z krwią to we śnie straszny widok, jednak to wbrew
pozorom dobry znak, zwiastujący powodzenie planów, które są dla ciebie
szczególnie ważne. Ten sen jest również zachętą do dalszego działania,
bo wszystkie twoje plany zostaną spełnione, a cel jest bardzo blisko.
Krew symbolizuje bowiem wysiłek, jaki włożyłeś w realizację celu. Jeśli
śniły ci się wypadające zęby z krwią, sen taki nie jest powodem do
zmartwień, a raczej sygnałem do mobilizacji - cel może być już na
wyciągnięcie ręki.

Jeśli śnią ci się zęby wypadające u dłużnika to także dobry znak.
Dłużnik zwróci bowiem swój dług.

Śniły ci się nowe zęby rosnące w miejsce wypadających? Ten sen zapowiada
zmiany w życiu. Jeżeli nowe zęby będą lepsze od poprzednich, jest to
zapowiedź pozytywnych zmian. Gdy nowe zęby są gorsze, także zmiany,
jakie zajdą w naszym życiu będą niekorzystne.

Sen o wypadających zębach może zaniepokoić po przebudzeniu, ale jak
widać, nie zawsze jest on zwiastunem czegoś złego.

https://kurierlubelski.pl/sennik-wypadajace-zeby-co-
oznaczaja-sny-o-wypadajacych-zebach/ar/c11-13961368

2. Data: 2020-06-08 18:16:23

Temat: Re: Co oznaczają sny o wypadających zębach?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2020 o 20:35, Live session user pisze:
> [...]
> osiągnięć i skłaniać do refleksji na ich temat.
>
> dziekuje za wpad na grupe, nie chca cie zaczepiac, niech poczuja, lewak
jestes, po smrodzie czuje

--
gazebo

3. Data: 2020-06-08 19:03:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2020 o 21:35, Live session user pisze:
> Sennik:

Na wizytę u dentysty czas.

Ewa

4. Data: 2020-06-08 20:17:53

Od: Live session user <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

On 06/08/2020 05:03 PM, FEniks wrote:

> Na wizytę u dentysty czas.
>
> Ewa

Pozniej do fryzjera, bo bedzie o snach z wypadajacymi wlosami.

///

5. Data: 2020-06-09 11:12:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Live session user <m...@i...invalid> wrote:
> [...]
>
> https://kurierlubelski.pl/sennik-wypadajace-zeby-co-
oznaczaja-sny-o-wypadajacych-zebach/ar/c11-13961368

Czyli wszystko i nic.
Co innego, kiedy śni się matka.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

powodzenia Slazacy
Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)
Brunatne lewactwo w POwszechnym natarciu ;P
Nie licząc godzin i lat :-)
A w Europie...