Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)

1. Data: 2020-06-07 13:26:07

Temat: Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://youtube.com/watch?v=Ukm5GHJD4CA&t

2. Data: 2020-06-07 13:47:37

Temat: Re: Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> https://youtube.com/watch?v=Ukm5GHJD4CA&t

Daj spokój, co ten facet gada? Nasze wybory prezydenckie to ogolnie szajs
i ,,ma dosyć tych wypowiadanych słów", zachowania kandydatów itd. - ALE W
USA TO SĄ WYBORY I KANDYDACI, tam się ,,słów" nie ,,wypowiada", lecz samą
esencję... W związku z czym olejmy ,,nasze" wybory, a nabożnie obserwujmy
amerykańskie....
Typowy płatny troll po prostu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-06-08 00:05:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-07 13:47, XL wrote:

> [...]
> esencję... W związku z czym olejmy ,,nasze" wybory, a nabożnie obserwujmy

//ale, on nie w tym sensie...

Tera, role 'Rzymu', pelni Waszyngton i w zasadzie wszystko w Limes
zalezy od tego, co siem tam dzieje...

4. Data: 2020-06-08 09:33:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //ale, on nie w tym sensie...

W tym też. Po co tu gada, że nie ma kandydata, nie idzie na wybory itp.?
Przecież to wyraźna sugestia do naśladowania. Doskonale wie, jaką ma
oglądalność, na jaką grupę ludzi ma wpływ.
To nie fair i niedobre dla Polaków.

> Tera, role 'Rzymu', pelni Waszyngton i w zasadzie wszystko w Limes
> zalezy od tego, co siem tam dzieje...

To jest oczywistość. Nie musi tego mówić Gadowski. Ważne jest to, od czego
zaczął ten film...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-06-09 02:33:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-08 09:33, XL wrote:

> [...]
> To nie fair i niedobre dla Polaków.

> To jest oczywistość. Nie musi tego mówić Gadowski. Ważne jest to, od czego

Pan Krzysztof, tez narzekal, przed laty...

'i nie wiadomo, czy o jest kolejna banda idiotow, czy kolejna banda
przestepcow...'

//tu dokladnie ten moment: https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3975

6. Data: 2020-06-09 08:52:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Pan Krzysztof, tez narzekal, przed laty...
>
> 'i nie wiadomo, czy o jest kolejna banda idiotow, czy kolejna banda
> przestepcow...'
>
> //tu dokladnie ten moment: https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3975

Karoń, Gadowski... Hmmmm, niby super i w ogóle, a jakoś im nie ufam.
ZA DOBRZE CHCĄ, dużo gadają... Jak ktoś mi w realu ZA DUŻO ,,dobrych rad"
daje i chce mnie ciągle uczyć, nakierowywać, to mi się w głowie też
czerwone światełko zapala - bo że on tak z serca, TYLKO dla mojego dobra,
się TYLE produkuje...?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2020-06-09 22:17:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 08:52, XL wrote:

> [...]
> daje i chce mnie ciągle uczyć, nakierowywać, to mi się w głowie też
> czerwone światełko zapala - bo że on tak z serca, TYLKO dla mojego dobra,

Co tam ten Gadowski gada, to nie wiem i slucham bardzo okazjonalnie.

Karon trafia bezposrednio do, (wciaz mam nadzieje), mojego zdrowego
rozsadku... a sadzac po tym, ze fachowcy od tzw. nauk spolecznych nie
podjeli tematu, to to, co przedstawia, tym bardziej jest cenne.

//niektorzy krytycy jego 'Historii antykultury', uwazaja, ze mozne
smialo stac obok dziel Feliksa Konecznego.

8. Data: 2020-06-09 23:38:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 22:17, Izaura wrote:

> [...]
>
> //niektorzy krytycy jego 'Historii antykultury', uwazaja, ze mozne
> smialo stac obok dziel Feliksa Konecznego.

//istotna korekta w temacie fachowcow...

Prof. Andrzej Nowak - Odzyskana pamięć?

https://www.youtube.com/watch?v=k_i74A2tBHE

//miejmy nadzieje, ze nie ostatni...!

9. Data: 2020-06-09 23:42:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 23:38, Izaura wrote:

> //istotna korekta w temacie fachowcow...
>
> Prof. Andrzej Nowak - Odzyskana pamięć?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=k_i74A2tBHE
>
> //miejmy nadzieje, ze nie ostatni...!

//i to tez... znamienne... i jak zwykle, znakomite... :)

Wieczór Autorski prof. Andrzeja Nowaka - O elitach dawnych i
współczesnych (Klub Ronina)

https://www.youtube.com/watch?v=GHUrhDne6eE

10. Data: 2020-06-10 00:40:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Gadowski gada...
Karon trafia...
---
Ten Karon jakis dziwny jest. Jak osmiorniczka na czatach.
Mam PO nim POsmak piachu POd POwiekami, jeszcze siem od-sloni.
Do Gada juz przywyklem. Choc moze gra na nast sejm i ma plecy.

Brunatne lewactwo w POwszechnym natarciu ;P
Nie licząc godzin i lat :-)
A w Europie...
Niebieskoocy
Szczepienia