Czarne... myśli.

221. Data: 2020-06-29 04:22:49

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 09:28, trybun wrote:

> No tak - wszędzie ten sam bajzel ("demokracja"), różnica tylko w
> kulturze osobistej i zahamowaniach władzy.

To prawda... i moze to wynikac z filozofii, ktore nakladajom na 'wadze'
te same wymagania, jak i na poddanych.

W takiej Bulgari, np: gejow pogonili... i juz!

"Bułgarzy w obronie rodziny.

Apel w tej sprawie został odczytany podczas manifestacji w Sofii.
Ulicami stolicy Bułgarii przeszedł marsz w obronie rodziny oraz
przeciwko nadużyciom ze strony służb socjalnych. Wydarzenie
zorganizowało stowarzyszenie Parents United for Children."

,,Bułgaria jest przykładem państwa, które konsekwentnie sprzeciwia się
genderowej ideologii. Konwencja Stambulska została odrzucona przez
Trybunał Konstytucyjny Bułgarii w 2018 r. jako niebezpieczna dla
małżeństwa i rodziny. Daje to nadzieję, że uda się zatrzymać plany
radykalnych ideologów".

https://www.ordoiuris.pl/rodzina-i-malzenstwo/bulgar
zy-w-obronie-rodziny-miedzynarodowe-poparcie-dla-pet
ycji

222. Data: 2020-06-29 04:32:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-28 09:31, trybun wrote:

> Jasne to jakoś tam jankes dał Polakom "wolność".  Oj, przepraszam - to
> zasługa Piłsudskiego. A w ogóle ustanowili już kto -  Wałęsa, Papież czy
> Ron obalili PRL?

//ale komuna nie upadla... ona siem przeproczwazyla, tylko...

Natomiast, od czasu zakonczenia I wojny, gdy Amerykance wysuneli siem na
pozycje swiatowego hegemona, istnienie niezaleznych, od Niemiec i Rosji,
jednoczesnie, panstw, stal siem dla nich podstawom operacyjnom
utrzymywania rownowagi w Europie i Azji.

Nie inaczej jest dzisiaj... jesli Rosja i Niemcy uzyskajom wspolnom
przestrzen, to zniknom wszystkie te male panstewka, ktorych nie bylo
przez caly XIX wiek.

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.