Wystarczy dobrze się zeszmacić.

1. Data: 2020-06-15 18:04:28

Temat: Wystarczy dobrze się zeszmacić.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłosze, Szymborskie, Tokarczuki, Kosińscy i Grossy, ,,Idy" i ,,Nasze matki,
nasi ojcowie"...
Noble, Oskary i inne srebrniki.
SZAMBO - na dwóch przykładach:

http://www.krajski.com.pl/szymbor.htm?fbclid=IwAR2DI
_zA05jUBoOJkBO2Mub9-qJ2UVdN26vqd1HoV-39XB91ed7OJtY3S
gg

https://www.polskieradio.pl/7/5115/Artykul/1763553,K
lamstwa-Jerzego-Kosinskiego-Wraca-spor-o-Malowanego-
ptaka

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-06-15 20:07:33

Temat: Re: Wystarczy dobrze się zeszmacić.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 17:04, XL pisze:
> Miłosze, Szymborskie, Tokarczuki, Kosińscy i Grossy, ,,Idy" i ,,Nasze matki,
> nasi ojcowie"...
> Noble, Oskary i inne srebrniki.
> SZAMBO - na dwóch przykładach:

Sienkiewicze, Zeromscy, Sklodowskie...

paszli won buraki, tako rzekla XL

--
gazebo

3. Data: 2020-06-15 21:10:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 19:07, gazebo pisze:

> Sienkiewicze, Zeromscy, Sklodowskie...
>
> paszli won buraki, tako rzekla XL

zapomnialem, Ja Bog Ojciec cie nie kocham, dlatego pokaralem cie brakiem
rozumu

--
gazebo

4. Data: 2020-06-15 21:20:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zapomnialem, Ja Bog Ojciec cie nie kocham, dlatego pokaralem cie brakiem
> rozumu

Możesz pokarać brakiem rozumu jedynie swoje (jeszcze niespłodzone) dzieci -
i kazać im siebie nazywać jak sobievtylko chcesz.
Bóg Jest Tylko Jeden i mino wszystko cię i tak kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-06-15 21:21:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Szymborskie, Tokarczuki, Kosińscy i Grossy, ,,Idy" i ,,Nasze matki,
nasi ojcowie"...
---
Ale oni to tak majom z przeKOnania...ze tak czeba, to takie sekciarze-faszysty
[neo]marksizmu ;)

6. Data: 2020-06-15 21:23:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 20:20, XL pisze:

> Możesz pokarać brakiem rozumu jedynie swoje (jeszcze niespłodzone) dzieci -
> i kazać im siebie nazywać jak sobievtylko chcesz.
> Bóg Jest Tylko Jeden i mino wszystko cię i tak kocha.

Ja Bog Wszechmogacy nie kocham cie, a siebie jak najbardziej, a co,
Jestem Bogiem

--
gazebo

7. Data: 2020-06-15 21:47:19

Od: sylvio <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.06.2020 21:23, schrieb gazebo:

> Ja Bog Wszechmogacy nie kocham cie, a siebie jak najbardziej, a co,
> Jestem Bogiem

Pozwol im sobie popluc. Wydala moze tego zlego wirusa? ;-)
Wiele grup to takie wirtualne wyszalnie - nie mozesz popluc na innych,
skopac zwierzeta, pobic partnera/partnerki, upodlic dziecka, podrapac
sasiadowi samochodu, to dajesz czadu w internecie. Swiat tam prosty jak
instrukcja obslugi miotly. Nie lubie, nie rozumiem kogos, brzydze sie
czyims stylem zycia, powodzeniem, dorobkiem, zazdroszcze, to opatruje go
etykietka "lewak" (lub lepiej "obrzydliwy lewak"), "szmata", "bydlak",
"folksdojcz" lub jeszcze dosadniej i sprawa jest zalatwiona. Wrog
pokonany, a wrogi swiat wytlumaczony. Po co ksiazki, encyklopedie,
wikipedia, uniwersytety?

--
sb.
--
>Heretycy popełniają grzech, którym zasłużyli sobie nie tylko na to, by
karą klątwy zostali wyłączeni z Kościoła, lecz także usunięci ze świata
karą śmierci.< (Tomasz z Akwinu)

8. Data: 2020-06-15 23:00:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> nasi ojcowie"...
> ---
> Ale oni to tak majom z przeKOnania...ze tak czeba, to takie

,,Z przekonania", co się im opłaca. Wszyscy po tych samych pieniądzach.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-06-15 23:01:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Ja Bog Wszechmogacy nie kocham cie, a siebie jak najbardziej, a co,
> Jestem Bogiem

Powoli, najpierw potrenuj na Napoleonie.
Bóg cię kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-06-16 01:04:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 23:00, XL wrote:

> ,,Z przekonania", co się im opłaca. Wszyscy po tych samych pieniądzach.

Zaczelo siem od tego, jak Niemce, w 90-dziesiatym, im powiedzieli, ze
nie dadz juz wincy ani feniga...

BlisKO coraz blizej...czarna godzina...
Nie ma sensu
Piotrusi... do sztambucha...!