Ratunku!!!!!!

11. Data: 2005-02-02 09:46:52

Temat: Re: Ratunku!!!!!!
Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cto1bm$7es$1@news.onet.pl...

> eeee
>
> ja mam 26 i mega zakola , włosy przeżedzone tak że tylko na 3 mm się golę
> , a w dodatku na czóbko też już
> łyse.
> A zaczałem łysieć, nagle w wieku 20 lat , początkowo
> się podłamałem , bo miałem fajną fryzurkę , ale teraz po
> latach mam to w dupie , zwłaszcza że sie strzygę na 3 mm- fajnie
> przynajmniej rano nie trzeba włosów układać

dzieki za pocieszenie, az tak strasznie nie bire do glowy, ale moze sa
jakies sposoby (oprocz tupecikow) na podratowanie sytuacji?

POl

12. Data: 2005-02-02 09:47:35

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej m." <O...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hej,
> Zapamietaj raz na zawsze: "Lyse jest piekne!!!". Moj dziadek byl
> lysy,
> ojciec jest lysy, a teraz ja dumnie nosze lysine.

no własnie, moj dziadek nie byl, ojciec nie jest...a skad u mnie
to....????:(((

POl

13. Data: 2005-02-02 09:49:05

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ctocre$1m3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak wykluczysz różne grzybice, odmiany łupieżu, zatrucia metalami
> ciężkimi, napromieniowanie i wszystkie inne pozostałe możliwości ...
> to pogódź się ;-) z gołą skórą na głowie.

no mialem do niedawna w tych okolicach lupiez, ale nizoral widac usuwa
rowniez wlosy.....:(

POl

14. Data: 2005-02-02 09:50:00

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Łysi są do tego bardziej sexy. Jest to udowodnione naukowo, że mają wyższy
> poziom testosteronu od kudłatych!

haha....no pewnie masz racje.....ale jak tak se patrze na Urbana, to sam nie
wiem.?!?!?!....;)

POl

15. Data: 2005-02-02 09:50:48

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olimp510" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> ogladaj tvmarket
> tam znajdziesz specyfik
>
> a jesli to nie pomoże nie przejmuj sie - nie jestes sam

haha....no musze poogladac i wydac ze dwie wyplaty...jak nie pomoze to sie
upije:))

POl

16. Data: 2005-02-02 10:46:26

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ctq7qm$38o$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: POlo <Rolnik@ze_wsi.pl>
Było:
> Użytkownik "olimp510" <g...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ctoh8a$21b$1@atlantis.news.tpi.pl...

> haha....no musze poogladac i wydac ze dwie wyplaty...jak nie
> pomoze to sie upije:))

Jak chcesz wydać forsę to sobie przeszczep włosy, coraz więcej ludzi tak
robi.

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

17. Data: 2005-02-02 18:30:56

Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no własnie, moj dziadek nie byl, ojciec nie jest...a skad u mnie
> to....????:(((

sprawdz czy sasiad byl :-))

P.

18. Data: 2005-02-03 10:00:41

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> haha....no pewnie masz racje.....ale jak tak se patrze na Urbana, to sam
> nie wiem.?!?!?!....;)

Urban jest posiadaczem bardzo grubego..... (portfela) żeby być sexy :-)

19. Data: 2005-02-03 10:27:25

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urban jest posiadaczem bardzo grubego..... (portfela) żeby być sexy :-)

hehe...masz w zupelnosci racje :))

20. Data: 2005-02-03 14:51:21

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj preparatu Loxon 5% (miejscowo), a do tego tabletki Merz Special albo
H-Pantoten (doustnie, zgodnie z ulotką). Ja to stosuję od kilku miesięcy i
wielu moich znajomych twierdzi że włosy mi WYRAŹNIE zgęstniały. W dodatku
nareszcie wyleczyłem się z trądzika, który nękał mnie od 15 roku życia...

No i oczywiście stosuj się do następujących wskazówek:
- ostrzyż włosy na 15 mm
- codziennie myj włosy
- jeśli cierpisz na łupież, to go wylecz.

Wyniki mogą być lepsze niż myślisz, moim zdaniem warto spróbować.

Mateusz - 33 lata.

Wyniki EEG dziecka
leki antydepresyjne
Przytyc