Rdzeń reaktora

1. Data: 2009-11-05 16:50:48

Temat: Rdzeń reaktora
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rdzeń reaktora jądrowego - zasadnicza część konstrukcji reaktora,

Na budowę rdzenia składają się:
* pręty paliwowe,
* pręty kontrolne
* pręty awaryjne
* moderator, spowalniający neutrony
* chłodziwo
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rdze%C5%84_reaktora_j%C
4%85drowego

Na grupach dyskusyjnych rolę prętów kontrolnych i prętów
awaryjnych spełniają 'tematy zastępcze' tworzące biały szum
zagłuszający istotność poprzez nakręcanie emocji (oszołomianie). :-)
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2009-11-05 17:25:27

Temat: Re: Rdzeń reaktora
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>

> [...]
> awaryjnych spełniają 'tematy zastępcze' tworzące biały szum
> zagłuszający istotność poprzez nakręcanie emocji (oszołomianie). :-)

Jest to o tyle istotne, że zwiększająca się ilość internautów mogłaby
doprowadzić do sytuacji, że ludzie poprzez uzgadnianie poglądów
mogliby mieć znaczący wpływ na politykę, a więc biały szum
to socjotechniczne narzędzie dezinformacji. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

3. Data: 2009-11-05 17:33:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2009 18:25:27 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> mogliby mieć znaczący wpływ na politykę, a więc biały szum
> to socjotechniczne narzędzie dezinformacji. :-)

Nie ma czego dezinformować - większość internautów nie ma żadnych poglądów
politycznych... Z tych, co je mają, większość się nie angażuje, a
pozostali, choć są mniejszością, robią, co żywnie chcą.
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-05 17:35:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Na grupach dyskusyjnych rolę prętów kontrolnych i prętów
> awaryjnych spełniają 'tematy zastępcze' tworzące biały szum
> zagłuszający istotność poprzez nakręcanie emocji (oszołomianie). :-)

A wszak powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest wycinanie podpisów w
postach i moc alefu :-)

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Stalker

5. Data: 2009-11-05 17:46:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> [...]
> poglądów politycznych... Z tych, co je mają, większość się nie angażuje,
> a pozostali, choć są mniejszością, robią, co żywnie chcą.

Gdzieś czytałem, że wedlug analityków Obama nie miałby szans
na prezydenturę, gdyby jego kampania nie byla prowadzona także
poprzez Internet. Mając do wyboru osobę nieznaną, a z drugiej strony
kogoś, kto ma swoją wiarygodną i rzetelną witrynę - wybiorę tego
drugiego, zwłaszcza gdy "dobrze żyje i mądrze gada". :) - Robakks

6. Data: 2009-11-05 17:53:07

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> politycznych... Z tych, co je mają, większość się nie angażuje, a
> pozostali, choć są mniejszością, robią, co żywnie chcą.

Wszystko z wszystkim współoddziaływuje - nic nie jest bez echa.

AW

.

7. Data: 2009-11-05 17:56:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl>

> A wszak powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest wycinanie podpisów w
> postach i moc alefu :-)
>
> Stalker

hehe :)
Żartujesz sobie z mojej osoby a nie wiesz, że laureat matematycznego
Nobla - Grigorij Perelman - swoje prace publikował wyłącznie poprzez
Internet. Gdyby złośliwcy wycinali mu podpis to nie było by wiadomo
komu przyznać nagrodę. :-)
Za nieskończoność ograniczoną Re1 też ktoś kiedyś dostanie jakąś
nagrodę i być może będę to ja - medal pośmiertny. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2009-11-05 18:19:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Nov 2009 18:33:04 +0100, XL napisał(a):

> Nie ma czego dezinformować - większość internautów nie ma żadnych poglądów
> politycznych... Z tych, co je mają, większość się nie angażuje, a
> pozostali, choć są mniejszością, robią, co żywnie chcą.

...w polityce, w polityce.
--

Ikselka.

9. Data: 2009-11-05 19:18:53

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Rdzeń reaktora jądrowego - zasadnicza część konstrukcji reaktora,

[.....]
> [...]
> awaryjnych spełniają 'tematy zastępcze' tworzące biały szum
> zagłuszający istotność poprzez nakręcanie emocji (oszołomianie). :-)

Edek a czy podałbyś jakiś przykład ?

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Nagash

10. Data: 2009-11-05 19:50:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nagash" <n...@p...onet.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> [.....]

> Edek a czy podałbyś jakiś przykład ?
>
> Nagash

Przykładem jest każdy wątek, w którym pisze się na inny temat
niż temat w okienku temat, a uczestnicy rozmowy nie dążą i nie
tworzą wspólnych wniosków. Na ogół biały szum wywoływany jest
personalnymi insynuacjami.
Odwrócę Twoje pytanie. Czy mógłbyś mi podać przykład takiego
wątku, w którym uczestnicy dyskusji cokolwiek wspólnie ustalili? :)
Robakks

Szczyt...
z żoną południowe dialogi
Re: Antygoizm
kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością
666