Nie moge opalic twarzy

1. Data: 2003-05-13 21:41:30

Temat: Nie moge opalic twarzy
Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem.
Dla mnie to troche utrapienie, ale za cholere nie moge opalic mojej twarzy.
Juz od kilku lat tak sie dzieje. Za kazdym razem gdy" schodze" ze slonca mam
twarz zaczerwieniona, a na drugi dzien jest taka sama jak przed opalaniem,
czyli wcale nie opalona.
Czy ktos moze spotkal sie juz z czyms takim?
Slyszalam ,ze cos takiego moze byc od pudrow, ale nie jestem pewna. Zreszta
pudrow nie uzywam codziennie i nie nakladam go kilogramami.

Pozdrowionka.
k...@b...pl

1. Data: 2003-05-13 21:43:22

Temat: Re:
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

biedna ty , pewnie masz bardzo jasną krynację nie ?
Ania

1. Data: 2003-05-13 21:44:55

Temat: Re: Re:
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" wrote:

> biedna ty , pewnie masz bardzo jasną krynację nie ?

http://uroda.imhbl.net/
Poczytaj przede wszystkim o tym jak sie odpowiada na posty,
i dowiedz sie np na pl.test jak ustawic sobie kodowanie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-13 21:47:46

Od: Filip K' <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-13 23:48, Użytkownik kofeinka napisał:

> W sumie to karnacji nie mam jasnej, taka srednia, mam wlosy ciemny blond.

Jedz duzo marchewek i pij soki z marchwii (w porazajacych ilosciach).
Mozesz tez kupic beta-karoten.

--
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kafar

1. Data: 2003-05-13 21:48:28

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-13 21:49:11

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://uroda.imhbl.net/
> Poczytaj przede wszystkim o tym jak sie odpowiada na posty,
> i dowiedz sie np na pl.test jak ustawic sobie kodowanie.

O to chyba nie pytalam....

1. Data: 2003-05-13 21:52:54

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kofeinka" wrote:

> O to chyba nie pytalam....

To nie do Ciebie

1. Data: 2003-05-13 21:53:59

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" wrote:

> To nie do Ciebie

Choc i Ty nie masz poprawnego kodowania, wiec nie zaszkodzi jelsi je
poprawisz.

1. Data: 2003-05-13 21:55:17

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie do Ciebie

Oki Sorrki:-)

1. Data: 2003-05-13 22:05:03

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://uroda.imhbl.net/
> Poczytaj przede wszystkim o tym jak sie odpowiada na posty,
> i dowiedz sie np na pl.test jak ustawic sobie kodowanie.
nie chciałam sie perfidnie na grupie pytac , ale nie moge Ci Lia maila
wysłać, co to znaczy 1. Na posty poprzedników odpowiadamy POD cytatem..
glupie pyanie , wiem,ale prosze o wybaczenie dla żółtodzioba.

kolastyna
masaż leczniczy?
Fissan?-dobry?
Pytanie o paznokietki (znow)