Chiron promuje Międzyduchowość! ;)

41. Data: 2007-12-29 21:47:59

Temat: Re: Re:
Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com>
news:fl6ej7$lbf$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> Jak mi się wydaje- wielu ludzi po zachłyśnięciu się promowaną antykulturą
> zauważy, że zło, które ich osobiście dotyka (dziecko- narkoman, zachowująca
> się jak bohaterka serialu wenezuelskiego żona, młodociany bandyta spokojnie,
> pewien swej bezkarności rabujący mu samochód etc) bierze się właśnie ze
> zniszczenia kultury. I w wielu razach da to do myślenia. Jak popatrzeć na
> historię- to można przypuszczać, że to pokolenie, które się teraz rodzi-
> będzie bardzo konserwatywne. Nie wyrażając zgody na zastany "porządek" -
> zwrócą się ku starym, sprawdzonym wzorcom

Dokładnie tak.
Cieszę się, że udało się nam znaleźć "złoty środek".
To przejaw empatii o nazwie "życzliwa wyrozumiałość dla odmienności,
bez zatracania własnej tożsamości."
Dziękuję za rozmowę. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

42. Data: 2007-12-30 14:52:52

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2007 10:51:35 +0100, Robakks napisał(a):

> Istnieje tradycja, kultura i własność. Od wieków Polacy zwracali się do siebie
> w formie Pan, Pani. Od wieków dzieła opatrywane były podpisem autora.

no i co z tego?

> SYSTEM to taki mechanizm, który zwrócony jest w kierunku niszczenia
> wartości intelektualnych i obyczajów kulturowych. Przykładem SYSTEMU
> jest wspomniana przez Pana netykieta.

a tradycja to nie netykieta?

> Pan pisząc:
> "etykietę stosować IMHO należy" deklarujesz się jako narzędzie SYSTEMU.
> Pisząc powyższe słowa odpowiadasz Pan sam sobie na pytanie kto konkretnie
> reprezentuje system manipulujący na społecznościach.

manipulujacy?

> Pan pisząc, że "IMHO etykietę stosować należy" piszesz, że należy
> zwalczać polską tradycję i kulturę.

nie przesadzasz troche?

> Podpis to nazwisko i imię czasem pseudonim - własnoręcznie umieszczony
> pod tekstem. Pan wycinasz ten podpis i mówisz, że znaki > Panu wystarczą.

no i co w tym zlego? mi tez wystarcza...i jakos nie mam watpliwosci kto co
pisze

> Wycinanie podpisu to działalność złośliwa

bzdura, to nie ma nic wspolnego ze zlosliwoscia

> - dlatego między innymi zwolennicy
> systemu nazywani są trollami. SĄ złośliwi i robią na złość.

co ty w dr pajaka sie bawisz? jakas nowa teoria spiskowa?
spokojnie jak ci wszczepia czipa to bedziesz zostawial swoj podpis wszedzie
tam gdzie sie pojawisz, wtedy pewnie bedziesz usatysfakcjonowany

--
mel

... bo upadłe anioły noszą czarne skrzydła ...
są zatracone, osamotnione
czekają na nocy mrok ...
... nie kryj się ...
wyjdź z cienia i pokaż swoje skrzydła ...
pokaż swe oblicze - wojowniku ciemności ...

43. Data: 2007-12-30 15:01:46

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"meliana" <a...@w...pl>
> [...]

> spokojnie jak ci wszczepia czipa to bedziesz zostawial swoj podpis wszedzie
> tam gdzie sie pojawisz, wtedy pewnie bedziesz usatysfakcjonowany

Dlaczego zaprogramowane na "ludzi" automaty biologiczne
nigdy nie podpisują się z wielkiej litery jak CŻLOWIEK?
Czy ktoś z Państwa wie, czemu to coś j.w. podpisuje się "mel" a nie
Mel, Menel, Mendel itp?
PS. te coś <a...@w...pl>. Nie piszę do trupów więc nie odpisuj.
Piszę do żywych.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

44. Data: 2007-12-31 11:14:18

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 16:01:46 +0100, Robakks napisał(a):

> "meliana" <a...@w...pl>

> Dlaczego zaprogramowane na "ludzi" automaty biologiczne
> nigdy nie podpisują się z wielkiej litery jak CŻLOWIEK?

bo sa wolne czlowieku
automatem juz bardziej jestes ty, automatem zaprogramowanym przez tradycje
ale ty tego nie rozumiesz bo sie boisz byc wolnym czlowiekiem, wygodniej
jest robic tak, jak ktos ci kiedys narzucil i wmowil, jak robic nalezy

> Czy ktoś z Państwa wie, czemu to coś j.w. podpisuje się "mel" a nie
> Mel, Menel, Mendel itp?

bo tak wlasnie chce :)

> PS. te coś <a...@w...pl>. Nie piszę do trupów więc nie odpisuj.

odpisalam bo jestem juz duza i sama dobrze wiem co powinnam robic a czego
nie

jedyne co tu prezentujesz (pod przykrywka elokwencji) to frustracja
szukasz dziury w calym i preteksty zeby sie na kims wyrzyc, zwlaszcza jesli
ktos widzi swiat inaczej niz ty

45. Data: 2007-12-31 11:34:45

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "meliana" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> ... bo upadłe anioły noszą czarne skrzydła ...
> są zatracone, osamotnione
> czekają na nocy mrok ...

Skąd to zainteresowanie upadłymi aniołami?

46. Data: 2007-12-31 11:37:39

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... nie kryj się ...
> wyjdź z cienia i pokaż swoje skrzydła ...
> pokaż swe oblicze - wojowniku ciemności ...

Ale mi filozofia srania na wszystko co ma SENS.
Umiesz tylko burzyć biedny człlowieczku wyhodowany na niszczenie
i nawet sobie nie zdajesz sprawy w czyich rękach jesteś
bezwolnym narzędziem.
Takie osóbki nigdy i nic w życiu nie zbudowały. To pasożyty
nastawione wyłącznie na zachłanność.
. . .
ŘĚ <= tu z reguły umieszczam podpis, ale są wyjątki od reguły. :-)
Wytnij se brak podpisu. :-)

47. Data: 2007-12-31 12:16:02

Od: meliana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Dec 2007 12:37:39 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> Umiesz tylko burzyć biedny człlowieczku wyhodowany na niszczenie
> i nawet sobie nie zdajesz sprawy w czyich rękach jesteś

jesli wiesz cos wiecej niz ja na ten temat to moze bedziesz tak mily i
sprobujesz wytlumaczyc to tak wyhodowanemu czlowieczkowi jak ja
a nie apriori rzucac dookola swoimi frustracjami
ale jestem przekonana ze ty wcale takich checi i intencji nie masz
dlatego tez apriori nie oczekuje od ciebie niczego konstruktywnego

> Takie osóbki nigdy i nic w życiu nie zbudowały. To pasożyty
> nastawione wyłącznie na zachłanność.

za to takie sztywne i nieelastyczne osobki jak ty niczego konstruktywnego
do zycia wniesc nie moga bo sie poprostu w jakims momencie zawieszaja...
a ty co takiego zbudowales? skoro caly czas podpierasz sie atorytetami?
zakladam sie ze jedyne co potrafisz to tylko powielac...co slowa wyzej
przez ciebie napisane de facto kierujesz sam do siebie

> . . .
> ŘĚ <= tu z reguły umieszczam podpis, ale są wyjątki od reguły. :-)

tak sobie tlumacz twoj brak poszanowania innosci
sprytny jestes...ale nie dla mnie

> Wytnij se brak podpisu. :-)

:D
no i nie szkoda ci energii na takie blachostki?

48. Data: 2007-12-31 12:35:32

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprytny jestes...ale nie dla mnie

> :D
> no i nie szkoda ci energii na takie blachostki?

Odprogramować Panią Droga mel - to wcale nie jest błachostka. :-)
Możesz mi napisać: co wyniosłaś z tej "szybkiej wymiany myśli" ?
{oczywiście epitety pod adresem Edwarda Robaka* możesz sobie darować} :)

49. Data: 2008-01-01 21:19:06

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Panie Robak!
Obserwuję Waszą wymianę myśli. Ja widzę to tak: Pan komunikuje coś Melianie,
a ona odpowiada w stylu: "u was biją murzynów". Mam takie przekonanie, że
swojego postępowania nie zmieni- po prostu musiała by mieć umiejętność-
pewną łatwość czegoś, co ja nazywam otwarciem na prawdę. Skoro nie zrobiła
tego- to przyzna Pan chyba- dalsze Pańskie komunikaty spowodują tylko jej
bardziej emocjonalne riposty. Jak mniemam- nie taki jest Pański cel. To, co
Pan jej chce dać przy jednoczesnym jej oporze- to po prostu Pańska prawda na
jej życie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość

50. Data: 2008-01-01 21:27:48

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie taki jest Pański cel. To, co Pan jej chce dać przy jednoczesnym jej
> oporze- to po prostu Pańska prawda na jej życie.

W tym co Pan napisałeś jest bardzo dużo PRAWDY zarówno w tekście
jak i między wierszami, a więc w domyśle.
Najwazniejsze co chciałem jej przekazać zawarte jest w starej mądrości:
"nie sądź ludzi po pozorach" - myślę, że główne przesłanie zrozumiała,
a szczegóły dopowiedziałeś Pan. :-)
pozdrawiam równie serdecznie :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

Świadoma wola jest złudzeniem? - Skąd się...
Re: lecytyna z punktu widzenia medycyny
Tym...
I jak zwykle...
Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy