556 zł dofinansow. do turnusu rehabilit.?

1. Data: 2003-05-02 13:02:41

Temat: 556 zł dofinansow. do turnusu rehabilit.?
Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie pismo dostał dziś mój syn,przyznali mu 556 zł.dofinansow. do turnusu
nigdy nie był- dwa razy mu odmawiali bo ponoć za póżno składał wniosek a
teraz 556 zł. to nawet na połowę nie starczy
wykazał dochody 418 zł. renta socj.+ 136 zł.zas. pielęgn.
do kogo się odwołać,bo kobiety w CPR jakoś nie chcą podpowiedzieć
marika

2. Data: 2003-05-02 15:07:03

Temat: Re: 556 zł dofinansow. do turnusu rehabilit.?
Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b8tq9h$8o5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> wykazał dochody 418 zł. renta socj.+ 136 zł.zas. pielęgn.
> do kogo się odwołać,bo kobiety w CPR jakoś nie chcą podpowiedzieć

Przyznam, że dosyć drogi ten turnus, jeżeli ta kwota nie pokrywa nawet
połowy. Dwa razy byłam z moim synem na takim turnusie i też nigdy nie
dostałam wyższego dofinansowanie z PCPR. Zawsze dopłacałam drugą połowę,
chociaż w moim przypadku była to część za mnie i za dziecko. Syn jest
niewidomy, ma porażenie mózgowe i niestety wyjazd samodzielny nie wchodził w
rachubę. Obawiam się, że nie możesz do nikogo się odwołać. Niektórzy
ratowali się tym, że szukali sponsorów, chodzili po urzędach,
przedsiębiorcach itd. Myślę, że to jest jedyna metoda, niestety...

Wiola

3. Data: 2003-05-02 16:30:47

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiolu ja nie wiem czy drogi ,bo syn nie składał na konkretny turnus,
teraz dopiero wybrał Mielnicę

http://www.mielnica.org.pl/akcjalato/index.html

ale pamiętam w zeszłym roku że jego koledzy dostawali ok. 800-900 zł. w
zalezności od grupy
syn ma m.p.d. i umiarkowany stopień
myślisz ze i tak powinnam sie cieszyś?

Mielnica jeszcze nie odpisała- więc nie wiem ile to kosztuje
dzięki za info
marika

4. Data: 2003-05-02 17:17:16

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ja tez sie zgadzam , że odwołania nic tu nie pomogą. W tym roku podobno
wiekszosc niepelnosprawnych otrzymuje dofinansowania do turnusów. Uwazam, że
nie mozna narzekać. Jestem pełna podziwu dla osob ktore zdobywaja srodki i
walcza o zdrowie nie czekajac az pomoc sama nadejdzie. Zobacz stronę tego
chlopca: http://republika.pl/benski/ofiarodawcy.htm
Wiem nie jest łatwo ale wiara pomaga.
pozdrawiam i zycze duzo sily i wytrwałości
Beata

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2003-05-02 18:14:47

Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> walcza o zdrowie nie czekajac az pomoc sama nadejdzie. Zobacz stronę tego
Zazdroszczę trochę tym ludziom, na pewno to oni wyszli i poszukali tych
wspaniałych ludzi, którzy im pomagają. Ja oprócz męża i moich dzieci nie mam
nikogo, kto chciałby nam pomóc.Z perspektywy czasu wydaje mi się, że to
nasza wina. Zawsze sobie radziliśmy, a teraz nawet nikomu nie przyjdzie do
głowy, żeby chociaż przyjść i zaproponować, tak nie wiele, zabranie Tomka na
spacer. Moja mama mieszka 100 m od nas....Pozostała rodzina tylko współczuje
: "jacy wy jesteście biedni", ale to nie jest to, co nam jest potrzebne.
Czekamy na słowa otuchy, słowa, które dodadzą nam sił. Nikt nam tego nie
daje, rodzicom dzieci niepełnosprawnych, a potem w koncekwencji już
dorosłym, tym bardziej, Jak dużo tragedii jeszcze musi się wydarzyć - takich
jak dzisiaj w Szczecinie, aby zrozumiał ktoś, że opieka socjalna - o ironio,
to nie wszystko.

Wiola

6. Data: 2003-05-02 18:42:45

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beato,ja nie czekam aż pomoc sama nadejdzie,ale tez nie do końca sie zgadzam
dlaczego ja mam " walczyć" o środki na wyjazd syna
pamiętam ceny turnusów z netu z zeszłego roku,900-1400 zł. za turnus,przy
takich dochodach jak ma syn wyjazd nie jest możliwy,
dlaczego sponsorzy mają dofinansowywac jego wyjazd- moim zdaniem jest to
trochę postawione na głowie

7. Data: 2003-05-02 19:25:01

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 May 2003 13:02:41 +0000 (UTC), "kamila kwiatkowaka"
<m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

>do kogo się odwołać,bo kobiety w CPR jakoś nie chcą podpowiedzieć
>marika
Polecam G. Busha i oddział Marines. Raid taki jak w Bagdadzie załatwi
sprawę :)
Jarek

8. Data: 2003-05-02 19:35:47

Temat: Re[2]: 556 zł dofinansow. do turnusu rehabilit.?
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 2 maja 2003 o 21:25:01 Można było na grupie przeczytać :

J> On Fri, 2 May 2003 13:02:41 +0000 (UTC), "kamila kwiatkowaka"
J> <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

J> Polecam G. Busha i oddział Marines. Raid taki jak w Bagdadzie załatwi
J> sprawę :)

Witaj szanowny(a) Jarek

FAKTYCZNIE WIESZ Z TAKIMI RADAMI TO SIE KOLES POWSTRZYMAJ a
zaoszczędzony czas wykorzystaj na myślenie przyda się moze coś kiedys
mądrego napiszesz

Marika poszukam troszkę cierpliwości

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

9. Data: 2003-05-02 19:42:47

Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b8ue75$ata$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> takich dochodach jak ma syn wyjazd nie jest możliwy,
> dlaczego sponsorzy mają dofinansowywac jego wyjazd- moim zdaniem jest to

Bo tutaj tak jest, rodzic dziecka niepełnosprawnego, a potem sam
niepełnosprawny musi walczyć o wszystko, bo nikt nie przyjdzie z pomocą.
Jeżeli czegoś nie wydepczesz, nie wychodzisz to nie masz nic. Nie wspomnę
już o takich turnusach, które moim zdaniem, są po prostu wyciąganiem
pieniędzy. Jeżeli traktujesz to jako wczasy to może tak, ale nie należy zbyt
mocno liczyć na rehabilitację, bo to czysta fikcja.

Wiola

10. Data: 2003-05-02 19:43:48

Temat: Re: Re[2]: 556 zł dofinansow. do turnusu rehabilit.?
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 May 2003 21:35:47 +0200, p...@p...onet.pl (Piotr M :)
napisał(a):

>FAKTYCZNIE WIESZ Z TAKIMI RADAMI TO SIE KOLES POWSTRZYMAJ
Nie jestem twoim kolesiem
Jarek

Zapalmy świeczkę...
zawieszanie rent
Mi. Twoja przegl
Usługi pielęgniarskie [Olsztyn]
list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej