Czym się skutecznie nawilżyć?

1. Data: 2005-02-24 21:32:41

Temat: Czym się skutecznie nawilżyć?
Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Ostatnio nie mogę dojść do ładu z moją cerą!
Generalnie jest mieszana, ale teraz nie wiem, kaloryfery, zima, potwornie ją
wysuszyły, co bynajmniej nie przeszkadza pryszczom, z resztą to chyba nic
dziwnego, od przesuszenia też się robią ponoć.
Do tego mam dość wrażliwą cerę, nie myję jej już w wodzie z kranu tylko w
przegotowanej, nie używam żadnych agresywnych kosmetyków, a cera ciągle
przesuszona. Pytanie więc moje, czy mogłybyście polecić jakiś krem, który by
bardzo, bardzo dobrze nawilżył moją skórę nie zatykając porów?
Mam lekki krem nawilżający Nuskina, lubię go ogólnie, ale teraz
niewystarcza, za szybko się wchłania i po jakimś czasie nie czuję, żebym się
czymś posmarowała. Na noc mam Milkcomfort i jeszcze trochę olejku Huile
Lotus Clarinsa, którego używam na strefę t, a na dzień, też na T effaclara
K, a jak się dobrze wchłonie to właśnie czegoś nawilżającego, albo na zimę,
zależy czy wychodzę rano z domu czy nie.
Trzeba mi więc czegoś raczej na dzień, co by się nadawało pod makijaż, pal
diabli filtry póki co, i tak blada jestem jak ściana, ale żeby coś tą moją
biedną buzię nawilżyło naprawdę dobrze!
No i jeszcze jedno, z kasą krucho u mnie, więc jeżeli znacie jakieś w miarę
niedrogie kremy, to tym lepiej. Niekoniecznie za 10 zł, no ale tak ja wiem,
do 50, znajdzie się coś?
Help!
No i żeby nieuczulające było, bo tego się ostatnio boję bardzo.
Maga

1. Data: 2005-02-24 21:48:47

Temat: Re: Czym się skutecznie nawilżyć?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał(a):

> No i żeby nieuczulające było, bo tego się ostatnio boję bardzo.

Polecam kremy Iwostin. Szukaj w aptekach. Nie są drogie, a naprawdę
dobre i nieuczulające, świetnie nawilżają - jest i taki specjalny krem
na mróz, są też bardzo nawilżające dla cery szczególnie suchej.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-02-24 21:59:54

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam kremy Iwostin. Szukaj w aptekach. Nie są drogie, a naprawdę
> dobre i nieuczulające, świetnie nawilżają - jest i taki specjalny krem
> na mróz, są też bardzo nawilżające dla cery szczególnie suchej.

No wlasnie. Ja bylam bardzo zadowolona z tego nawilzajacego. Nie
spodziewalam sie takiego efektu. Za to rozczarowalam sie tym poltlustym:/
Tak jakby tylko tym tluszczem chronil przed zimnem i tyle. Skora wcale nie
wydawala sie nawilzona.

Pozdrawiam, Ada.

1. Data: 2005-02-24 22:03:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ada napisał(a):

> Tak jakby tylko tym tluszczem chronil przed zimnem i tyle. Skora wcale nie
> wydawala sie nawilzona.

No bo generalnie tak jest - krem na mróz nie może być nawilżający, bo
skóra by ci zamarzła na mrozie. Natomiast nawilżające kremy mają
naprawdę świetne, moim zdaniem znacznie lepsze od Vichy. Mi akurat
bardziej odpowiadał ten normalnie nawilżający niż ten supernawilżający,
mimo że mam bardzo suchą cerę.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-02-24 22:05:44

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 23:03:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> No bo generalnie tak jest - krem na mróz nie może być nawilżający, bo
> skóra by ci zamarzła na mrozie.

Ekhem, jakieś nowe doniesienia lekarzy?
Bo w świetle wiedzy ogólnodostępnej bzdurę napisałaś.

--
Lia

1. Data: 2005-02-25 07:33:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 23:05,Użytkownik Lia ziewnął szeroko i rzekł:

> Ekhem, jakieś nowe doniesienia lekarzy?
> Bo w świetle wiedzy ogólnodostępnej bzdurę napisałaś.

Chyba wiem, o co przedpiśćczyni chodziło: kremy nawilżające zawierają
wodę, wchłaniają się i cacy. Natomiast na mróz przydałoby się coś
tłustego, co skórę chroni. Sama widzę różnicę :-)
Z tym zamarzaniem to oczywiście takie obrazowe przedstawienie problemu,
nie sądzę, aby dziewczyna chciała, żeby ją wziąć dosłownie. Sama
wielokrotnie mówiłam, że mróz taki, że paszcza zamarza, a wiadomo, że
nie zamarza :-)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-25 08:24:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> nie sądzę, aby dziewczyna chciała, żeby ją wziąć dosłownie. Sama
> wielokrotnie mówiłam, że mróz taki, że paszcza zamarza, a wiadomo, że

Dokładnie o to :-).
Przecież krem tylko nawilżający nie będzie chronił przed mrozem, to jasne.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-02-25 08:33:02

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No bo generalnie tak jest - krem na mróz nie może być nawilżający, bo
> skóra by ci zamarzła na mrozie.

To zalezy od kremu - uzytych skaldnikow i technologii. Sa kremy ktore
nawilzaja na mrozie i jednoczesnie chronia skore. Nie wiem, moze wiaza
wilgoc gleboko w naskorku i dlatego. Wiekszosc jednak chroni
"mechanicznie" - tworza film ochronny na skorze, ktory jest bariera przed
mrozem i nie pozwala odparowac wlasnej wilgoci ze skory.

>Natomiast nawilżające kremy mają
> naprawdę świetne

Tez tak uwazam:)

Ada

1. Data: 2005-02-25 08:49:59

Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, to może wróćmy do meritum

> Polecam kremy Iwostin. Szukaj w aptekach. Nie są drogie, a naprawdę
> dobre i nieuczulające, świetnie nawilżają - jest i taki specjalny krem
> na mróz, są też bardzo nawilżające dla cery szczególnie suchej.

Znam kremy Iwostinu, miałam ten nawilżający i taki na noc, w sumie
faktycznie były ok. chociaż wtedy nie miałam tak przesuszonej skóry. Jedno
co mogę im zarzucić, to fakt, że szczypią, kiedy się nałoży na podrażnioną
skórę, mimo iż ta woda termalna żekomo ma właśnie podrażnienia łagodzić.
Iwostin do rozważenia, kto jeszcze coś podpowie?
Maga

1. Data: 2005-02-25 09:29:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał(a):
Jedno
> co mogę im zarzucić, to fakt, że szczypią, kiedy się nałoży na podrażnioną
> skórę, mimo iż ta woda termalna żekomo ma właśnie podrażnienia łagodzić.

To, widać, zależy od skóry. Bo mi właśnie takie suche podrażnienia
świetnie kremy Iwostinu łagodzą, w przeciwieństwie do innych kremów
m.in. Vichy.

Pozdrawiam
Ewa

Dermokosmetyki Avene