pfron-pegaz

1. Data: 2004-05-22 13:58:02

Temat: pfron-pegaz
Od: "Pawel" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zlozylem wniosek do pfronu o dofinansowanie sprzetu komputerowego i
nie otrzymalem jeszcze odpowiedzi, choc 1 kwietnia uplynal termin skladania
wnioskow. Pierwszy raz korzystam z funduszy pfornu i niezbyt się orientuje
jak wyglądają szczegoly.
Kiedy mozna spodziewac sie jakiejkolwiek odpowiedzi z pfronu? Czy jesli
decyzja zostala negatywnie rozpatrzona pfron poinformuje mnie o tym?
Wdzieczny bylbym za kazde pomocne informacje w tej sprawie

--
Pozdrawiam Pawel.

2. Data: 2004-05-22 14:12:18

Temat: Re: pfron-pegaz
Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> decyzja zostala negatywnie rozpatrzona pfron poinformuje mnie o tym?
> Wdzieczny bylbym za kazde pomocne informacje w tej sprawie

Z tego co pamietam to w zeszlym roku informacje z PFRONu o tym czy sie
dostalo dofinansowanie w programie Pegaz i ile sie go dostalo byly jakos na
przelomie wrzesien/pazdziernik. Dofinansowanie trzeba bylo wykorzystac do
polowy listopada.

pozdr.
Koola

3. Data: 2004-05-22 14:26:11

Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Pawel,

W Twoim liście datowanym 22 maja 2004 (15:58:02) można przeczytać:

> [...]
P> decyzja zostala negatywnie rozpatrzona pfron poinformuje mnie o tym?
P> Wdzieczny bylbym za kazde pomocne informacje w tej sprawie

Osobiscie jestem w podobnej sytuacji. Tez zlozylem wniosk o
dofinansowanie i rowniez czekam.
Ale oglem nie spieszyl bym sie tak i niecerpliwil.
Rozmawialem z osobani z Centum Pomocy Rodzinie i moja wiedza jest taka
ze oni do kwietnia zbierali snioski. Pozniej okolo 2 miesiacy
uzupelniaja ewentualne braki we wnisokach od ludzi - mi wysali pismo
zeby doslasc pewne dokumenty. Wiec mniemam ze decyja tez przyjdze
pisemnie.
Ogolem cos powinno byc wiadomo w przeciagu dwoch trzech misiecy.
Takie sa moje informacje choc sam czekam z niecierpliwoscia na
decyzje i jakas widomosc od nich.

Czekam na odpowiedzi tych ktorzy juz to zalatwiali.

Marcin.

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

4. Data: 2004-06-29 22:51:01

Temat: Re[2]: pfron-pegaz
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

MV> Witaj Pawel,

MV> W Twoim liście datowanym 22 maja 2004 (15:58:02) można przeczytać:

Witam.
Dzsi doszlo do mnie pismo potwierdzajace przyznanie dofinansowania...
Mam sie zgosic na podisanie umowy do punku.
Ze zlozonego wniosku mialo byc 6000, przyznane zostalo 5000.

Kupno komputera na zasadach, ze musze do pfronu dostarczyc fakture na
zakupiony komuter, a oni przeleja im kase.
2 lipca jade podpisac umowe i do sklepu. Jak kogs to interesuje to
zrelacjonuje co i jak zalatwialem.

Pozdrawiam Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

5. Data: 2004-06-30 06:06:47

Temat: Re: Re[2]: pfron-pegaz
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakupiony komuter, a oni przeleja im kase.
> 2 lipca jade podpisac umowe i do sklepu. Jak kogs to interesuje to

Napisz z jakiego województwa jesteś.
Pozdrawiam Roj

6. Data: 2004-08-06 05:23:34

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

odgrzebane-odgrzewane.
dawno o tym bylo, ale moze kogos jeszcze interesuje:

Roj wrote:

> Napisz z jakiego województwa jesteś.

dolnoslaskie, Wroclaw.
termin skladania wnioskow - standard; odpowiedz - 05.08.2004; realizacja -
21.09.2004.
za to kwota calkiem mila: 9200 PLN.
kawal czasu, ale oplacalo sie czekac.

pozdrawiam
szpak
P,S. gdyby ktos byl zainteresowany szczegolami dot. podpisania/realizacji
umowy - zapraszam na priv'a. daruje te opowiesc grupowiczom.
--
,_ | Marta Swiatkowska gg:1837330 martasi[at]poczta.onet.pl |
>' ) | ----------------------------------------------------
-------- |
( ( \ | "Jest wrażliwość i nadwrażliwość. |
''|\ | Pierwszą się szanuje, drugą leczy." Pierzasty|

7. Data: 2004-08-06 08:11:47

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szpak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> odgrzebane-odgrzewane.
> dawno o tym bylo, ale może kogoś jeszcze interesuje:

[....]
> kawal czasu, ale oplacalo sie czekac.

Czyli jesteś już prawie posiadaczką laptopa.
Witamy w gronie użytkowników :-)

--
Do usłyszenia
Sylwi@

8. Data: 2004-08-06 20:02:58

Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu Sylwi@
napisal(a) byl(a):

> Czyli jesteś już prawie posiadaczką laptopa.
> Witamy w gronie użytkowników :-)

jeszcze nie, jeszcze nie...... ale ciesze sie juz jak dziecko male :-)
no i przyda sie - taki jest plan :-)

pozdrawiam
szpak

--
,_ | szpak Marta Swiatkowska martasi[at]poczta.onet.pl|
--------|
( ( \ | "osrodek hippokampa - to cos na ksztalt wczasow w siodle? |
''|\ | noclegi pod namiotem?" (c) M.B. 2003 |

epilepsja
tzw. "piąte koło"
renta, a gdzie dodatek?
pytanie o protezy estetyczne stopy