epilepsja

1. Data: 2004-05-22 04:33:51

Temat: epilepsja
Od: "migacz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
moja coreczka, 5 lat, cierpi na epilepsje. ataki co tydzień, a i cześciej.
straszenija to upośeldza fizycznie i psychicznie. szafka leków,
(trileptal,depakina, topamax) które połyka, nie dość że nie pomagają, to
jeszcze ja blokują. szukam pomocy:
1. dobrych lekarzy,
2. porad
3. źródeł, gdzie szukać leków nowych genracji.
pozdrawiam
marcin migała

2. Data: 2004-05-22 07:07:08

Temat: Re: epilepsja
Od: "..::*Kameljanda*::.." <k...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"migacz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 1. dobrych lekarzy,
> 2. porad
> 3. źródeł, gdzie szukać leków nowych genracji.

Witaj. Zajrzyj koniecznie pod podane linki:

Forum Neuronet, gdzie skupiają się chorzy i ich rodziny, dzieląc się
informacjami, dostępne po zalogowaniu:
http://www.neuronet.pl/modules.php?name=XForum

Strony Neuronetu, gdzie znajdziesz odpowiedź na wiele pytań, odnośnie
epilepsji:
http://www.neuronet.pl

Forum Dar Życia, skupiające rodziców dzieci niepełnosprawnych w tym i
dzieci chorych na epilepsję:
http://darzycia.nowoczesny.pl/forum/viewforum.php?f=
54&sid=cf8adbd1b61477eaef688bad3383014b

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam!
--
=======..::*Kameljanda*::..========
Kamelia => http://tinyurl.com/35gj2

3. Data: 2004-05-22 22:49:06

Od: "migacz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję przeszukuję portal neuronetu i pozdrawiam, migacz

Użytkownik "..::*Kameljanda*::.." <k...@g...pl.invalid> napisał w
wiadomości news:c8mu7a$qs9$1@atlantis.news.tpi.pl...

4. Data: 2004-05-23 17:53:56

Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.neuronet.pl/modules.php?name=News&file=ar
ticle&sid=48

Na tej stronie jest niejaki Pan Piotr Zwolinski.Kiedys mi pomógł ale teraz
nie utrzymuje z nim zadnych kontaktów.

To podobno jego e-mail w tej fundacji.Ale czy działa nie wiem.
p...@n...pl

tzw. "piąte koło"
renta, a gdzie dodatek?
pytanie o protezy estetyczne stopy