Bielizna z Milavitsa-Belarus

1. Data: 2003-08-21 14:33:29

Temat: Bielizna z Milavitsa-Belarus
Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktoras z grupowiczek kupowala bielizne za posrednictwem
sieci w MILAVITSA,w szczegolnosci biustonosze z tej firmy,czy firma
wysyłkowo jest rzetelna i jak najlepiej placic?Nosze duzy i nietypowy
rozmiar-85G i bedac w Minsku kupilam ich dwa biustonosze i musze przyznac
,ze w wygodzie noszenia bija na glowe wszystkie dotychczas przez mnie
kupowane z roznych firm polskich i zachodnicha zakupy robiałam w niejednym
kraju na swiecie.Znalazlam ich strone internetowa:

http://www.milavitsa.com.by:8101/english/contacts/or
der/

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-08-21 15:41:33

Temat: Re: Bielizna z Milavitsa-Belarus
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Bea,

Thursday, August 21, 2003, 4:33:29 PM, you wrote:

B> http://www.milavitsa.com.by:8101/english/contacts/or
der/

Tutaj żadnych cen nie podają, czy tylko ja nie umiem ich znaleźć ???
Buuuuuu :(

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-21 16:47:55

Temat: Re: Bielizna z Milavitsa-Belarus [OT]
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia napisał/a w news:1856984344.20030821174138@uznam.net.pl:

{ciach całość}
Evuniu, ja Cię baaardzo proszę, zanim wyślesz post na grupę wybierz
Opcje -> Standard Kodowania Znaków -> Central Europe (ISO 8859-2).
Wszytkie Twoje posty mają Windows-1250, przez co zamiast pliterek są
znaki zapytania. Tak więc popraw to albo pisz bez polskich ogonków.
Dzięki:)

--
mips

1. Data: 2003-08-21 17:03:10

Temat: Re[2]: Bielizna z Milavitsa-Belarus [OT]
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello mips,

Thursday, August 21, 2003, 6:47:55 PM, you wrote:

m> Evuniu, ja Cię baaardzo proszę, zanim wyślesz post na grupę wybierz
Opcje ->> Standard Kodowania Znaków -> Central Europe (ISO 8859-2).

Chyba stracę całą swoją sympatię do TheBat'a :(
Miałam ustawione ISO takie jak należy, pokazuje mi, że mam nadal
odpowiednie. Nie mam pojęcia, co się dzieje, że Wy widzicie to
niepoprawnie. Aż mi się humor popsuł. Przepraszam :(

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-21 17:46:38

Temat: Re: Re[2]: Bielizna z Milavitsa-Belarus [OT]
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia napisał/a w news:1551854355.20030821190322@uznam.net.pl:

> Chyba stracę całą swoją sympatię do TheBat'a :(

TB jest raczej kiepski jako czytnik news (jako mailer świetny, sama
używam:))
Do grup dyskusyjnych polecam Xnews. Trzeba go trochę ujarzmić, ale po
tym chodzi jak zegareczek:))
No i zawsze jest arcywspaniały;) Outlook Express.

> [dziab] Aż mi się humor popsuł. Przepraszam :(

E tam <machnięcie łapką> Nie ma się czym przejmować;)

--
mips

1. Data: 2003-08-21 18:25:32

Temat: Re[4]: Bielizna z Milavitsa-Belarus [OT]
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello mips,

Thursday, August 21, 2003, 7:46:38 PM, you wrote:

m> Do grup dyskusyjnych polecam Xnews. Trzeba go trochę ujarzmić, ale po
m> tym chodzi jak zegareczek:))

Używałam Noworyty i Dialoga(U ?), uzywalabym nadal, bo tez wole
czytniki newsow niz mailery uzywac, jednak jaki bym serwer nie
wpisala, zaden nie dziala, nie moge sciagnac listy grup ani nic w
ogole. Dlatego zaczelam uzywac do newsow TheBata.

m> No i zawsze jest arcywspaniały;) Outlook Express.

Hmm. Nie wiem, moze to sie wzielo stad, ze kilka lat spedzilam w
towarzystwie ludzi, ktorzy brzydzili sie Windowsem, uzywali Linuxa itp
i OutLook byl jednym z glownych punktow drwin. Sama mialam kiedys
problem przez niego, bo otworzyl mi wirusa, co nigdy nie zdazylo sie w
TB. Unikam go jak ognia. Raczej pomysle, co zrobic, zeby uzywac
czytnika newsow. Z jakich serwerow Wy korzystacie ?

m> E tam <machnięcie łapką> Nie ma się czym przejmować;)

:)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-21 18:31:50

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odpowiednie. Nie mam pojęcia, co się dzieje, że Wy widzicie to
> niepoprawnie. Aż mi się humor popsuł. Przepraszam :(

Ja widzę normalnie...

Sandra

1. Data: 2003-08-21 18:32:41

Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja widze u Ewy wszystkie literki i ogonki-normalny tekst.....może to u
Ciebie mips cos nie tak?
Bea

1. Data: 2003-08-21 19:44:17

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bea napisał/a w news:bi331l$t5b$1@news.onet.pl:

> A ja widze u Ewy wszystkie literki i ogonki-normalny
> tekst.....może to u Ciebie mips cos nie tak?

No raczej nie. Po prostu ałtluk jest (niestety) po pewnymi względami
gUpi i jako aplikacja Microsoftu napisany tak, aby akceptować wszystko,
co związane z systemem Windows, m.in. właśnie windowsowski standard
Windows-1250;(

--
mips

1. Data: 2003-08-21 20:18:04

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia"
> [...]
> odpowiednie. Nie mam pojęcia, co się dzieje, że Wy widzicie to
> niepoprawnie. Aż mi się humor popsuł. Przepraszam :(
Zdecydowanie nie psuj sobie humoru, wszystko masz
właśnie tak jak trzeba! :) :) :)

"From: e...@u...net.pl (Evunia)
Newsgroups: pl.rec.uroda
Asia