ogrodowe wynalazki

11. Data: 2004-06-16 09:45:10

Temat: Re: ogrodowe wynalazki
Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio jednak mialam okazje zobaczyc cos, co mnie zaskoczylo: czeresnie
> obwieszona obficie plytkami CD.

To dobrze, że w Twoim wypadku zakończyło się tylko na zaskoczeniu.
Ja niemal doznałam szoku kiedy zobaczyłam (podczas przejażdżki rowerowej z
dzieckiem) martwe ptaki przybite do pali, ustawionych dookoła drzewa.
Nie znajduję słów aby odpowiednio nazwać tego "ogrodnika".

Pozdrawiam
Dorota

12. Data: 2004-06-16 14:24:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek" <i...@t...de> napisał w wiadomości

> U mnie tez sie sprawdza. Najbardziej na niemieckie szpaki dzialaja plyty
CD
> z muzyka Ich Troje, szczegolnie tam gdzie Michalina vel Michaela
Wisniewska
> spiewa "Keine Grenze". Ptaszyska wpadaja wowczas w panike i na siebie. Sa
> ofiary i swiety spokoj. Rodakow w kraju prosze o informacje czy na polskie
> szpaki tez to dziala.

Nie wiemy, nie puszczamy tego z uwagi na mozliwosc uszkodzenia sprzetu i
wlasnych uszu. Zreszta jakby domownicy zareagowali jak szwabskie szpaki,
byloby niebezpiecznie ;))

Pozdrawiam
Kaska

13. Data: 2004-06-16 19:04:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ofiary i swiety spokoj. Rodakow w kraju prosze o informacje czy na polskie
:)
na moje ptaszory najlepiej dzialaja nie plyty CD czy DVD
ale plyty chodnikowe...
bo dalej i celniej mozna nimi rzucic
:))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

14. Data: 2004-06-16 19:17:40

Temat: Re: Re[2]: ogrodowe wynalazki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2004-06-16 19:52:41

Temat: Re[4]: ogrodowe wynalazki
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Tadeusz przeczytałem:

TS> dla mnie sa to sensacje na wage informacji
TS> o helikopterze z Talibami w Klewkach
TS> :)))))))

A propos, czy jeszcze tam są czy już odlecieli?

TS> a te Klewki to tez gdzies w Twoich stronach
TS> ???

nie znam. trochę to brzmi jak chlewki. Mi kojarzy się to z
chlaniem. Dobrze się kojarzy?
Krzysztof Marusiński

16. Data: 2004-06-16 20:20:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:

> nie znam. trochę to brzmi jak chlewki. Mi kojarzy się to z
> chlaniem. Dobrze się kojarzy?

Klewki to wieś kilka kilometrów od Olsztyna przy drodze do Szczytna ("na
Ostrołękę").

Pozdrawiam
Bea

17. Data: 2004-06-16 20:46:20

Temat: Re: Re[4]: ogrodowe wynalazki
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:caq8pi$srs$2@nemesis.news.tpi.pl...
trochę to brzmi jak chlewki. Mi kojarzy się to z
chlaniem. Dobrze się kojarzy?
Krzysztof Marusiński

Głodnemu zawsze chleb na myśli ...
Tylko co powiesz na to że mi się kojarzy z taką komórką dla prosiąt ;-)

Rebusowo Miłka

18. Data: 2004-06-16 21:11:11

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:caqbnv$afh$1@nemesis.news.tpi.pl miłka

19. Data: 2004-06-16 21:47:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> W liście, którego autorem jest Tadeusz przeczytałem:

> A propos, czy jeszcze tam są czy już odlecieli?
hehe
a mieli wstapic do Ciebie wracajac
?

> nie znam. trochę to brzmi jak chlewki. Mi kojarzy się to z
> chlaniem. Dobrze się kojarzy?
:))
jesli tak wszystko sie Tobie z chlaniem kojarzy
to juz rozumie te zwidy w postaci nietoperzy roztrzasnietych na drzewach
:(((
naprawde nie potrafisz zapanowac nad tym
?

20. Data: 2004-06-16 21:47:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Klewki to wieś kilka kilometrów od Olsztyna przy drodze do Szczytna ("na
> Ostrołękę").
:)
Krzysia kojarze z Orzyszem
ktory tez w polnocno-wschodniej Polsce