tabletki na odchudzanie

1. Data: 2003-08-21 10:32:05

Temat: tabletki na odchudzanie
Od: "Kasia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakieś dobre tabletki, które pomagają schudnąć? Kiedyś "jadłam"
isolipan i był rewelacyjny - bez efektu jojo, ale niestety wycofali ten lek.

1. Data: 2003-08-21 10:36:46

Temat: Re: tabletki na odchudzanie
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy znacie jakieś dobre tabletki, które pomagają schudnąć? Kiedyś "jadłam"
>isolipan i był rewelacyjny - bez efektu jojo, ale niestety wycofali ten lek.

Jesli nie masz efektu jojo, to dlaczego chcesz teraz chudnac ? MSPANC.

BTW, z tym pytaniem zwroc sie na pl.misc.dieta.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-21 10:51:52

Od: "Katarzyna Kwiatkowska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...net> napisał(a):

> Jesli nie masz efektu jojo, to dlaczego chcesz teraz chudnac ? MSPANC.
>
> BTW, z tym pytaniem zwroc sie na pl.misc.dieta.

> [...]
Te tabletki były 5 lat temu. Przez ten czas i się zestarzałam i troszkę
przybrałam ;=)

1. Data: 2003-08-21 10:52:02

Od: "Katarzyna " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-21 13:27:26

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Czy znacie jakieś dobre tabletki, które pomagają schudnąć? Kiedyś "jadłam"
> isolipan i był rewelacyjny - bez efektu jojo, ale niestety wycofali ten
> lek.

Meridia. Rewelacyjna, jak ktoś ma na zbyciu 350 PLN miesięcznie.

JoP

1. Data: 2003-08-21 15:51:18

Temat: Re[2]: tabletki na odchudzanie
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Jolanta,

Thursday, August 21, 2003, 3:27:26 PM, you wrote:

JP> Meridia. Rewelacyjna, jak ktoś ma na zbyciu 350 PLN miesięcznie.

Hmm. Mam, kupiłam, mogłabym kupować przez jakiś czas, tylko, że...
To cudo leży w szafie, głęboko schowane. Zażyłam jedną tabletkę i
dałam sobie spokój, bo jednak ostrzeżenia zawarte w ulotce przeraziły
mnie nie na żarty :/
A może aż taka gruba się sobie nie wydaję, żeby aż tak ryzykować, nie
wiem, w każdym razie boję się toto zażywać.
Chętnie poczytałabym o doświadczeniach osób biorących ten lek... Jeśli
ktoś go brał/bierze, może podzieli się swoimi wrażeniami ? Bardzo
proszę. Może być na priva :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-21 19:23:52

Temat: Re: Re[2]: tabletki na odchudzanie
Od: "Emila i Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> Chętnie poczytałabym o doświadczeniach osób biorących ten lek. (Meridia)..
Jeśli
> ktoś go brał/bierze, może podzieli się swoimi wrażeniami ? Bardzo
> proszę.

Ja również chętnie coś się dowiem o Miridi więc bardzo proszę o opinie.
EMila

1. Data: 2003-08-21 21:42:01

Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakieś dobre tabletki, które pomagają schudnąć? Kiedyś "jadłam"
> isolipan i był rewelacyjny - bez efektu jojo, ale niestety wycofali ten
lek.

Gorąco polecam film "Requiem dla snu", widziałem go już jakiś czas temu
(w takim starym kinie co ma ten klimat jeszcze) ale nadal jestem pod
wrażeniem. Dosyć szeroko tam jest poruszany ten temat. Po jego obejrzeniu
jeszcze spytać na grupie pl.rec.film o ewentualne przeoczone szczegóły.

pozdrawiam
axell

1. Data: 2003-08-22 06:09:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@u...net.pl (Evunia) napisał(a):

> Chętnie poczytałabym o doświadczeniach osób biorących ten lek... Jeśli
> ktoś go brał/bierze, może podzieli się swoimi wrażeniami ? Bardzo
> proszę. Może być na priva :)

Brałam, schudłam. W sumie circa 3 miesiące / 10 kg. Wrażenia bardzo
przyjemne, nie chce się jeść, ma się masę energii. Tylko kilka pierwszych dni
po odstawieniu jest ciężko, człowiek najchętniej by spał. Najprawdopodobniej
właśnie ten lek podniósł mi ciśnienie i tak już zostało, ale ponieważ
przedtem miałam ciśnienie jak świeże zwłoki, to akurat nie jst to problemem.

Ogólnie fajne, ale należy pamiętać, że tak naprawdę jest to coś między amfą a
prozakiem. ;-)

JoP

1. Data: 2003-08-22 07:29:22

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ogólnie fajne, ale należy pamiętać, że tak naprawdę jest to coś między
amfą a
> prozakiem. ;-)

Czyli nie dosc, ze uzaleznia, to jeszcze czujesz sie z tym swietnie? :)
A tak na temat:
Ja kupilam sobie tabletki chromowe (6 zl/20 tabl). Tez nie chce sie jesc
przez kilka godzin. Biore je wieczorem, zeby nie jesc kolacji. Nie wiem, czy
tak powinnam, bo sprzedano mi pojedynczy listek tych tabletek, bez cienia
ulotki. Efektow na razie brak. Wskazowka wagi nie drgnela. Opakowania
jeszcze nie skonczylam.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

alternatywa dla żelu
krem przew rozstepom
Polecam
Hurtownie branży kosmetyczno fryzjerskiej
do Kofeinki ;)