Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Ja tez mam problem, a chodzi o moją przyjaciółke/ dziewczynę... Re: Re: Ja tez mam problem, a chodzi o moją przyjaciółke/ dziewczynę...

Re: Re: Ja tez mam problem, a chodzi o moją przyjaciółke/ dziewczynę...

Data: 2002-10-30 15:55:56
Temat: Re: Re: Ja tez mam problem, a chodzi o moją przyjaciółke/ dziewczynę...
Od: "Joanna" <d...@g...pl>

"[cookie]" <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl> wrote in message
news:3dbfcf78.1454653@news.futuro.pl...
> [...]
Przyjaciol

Pozwole sobie odpowiedziec na te pytania choc nie sa kierowane do mnie, ale
od ponad 10-ciu lat mam przyjaciela plci odmiennej. Nigdy nie pomyslelsimy
nawet o sobie jako obiektach pozadania. Kochamy sie jak to sie fajnie
okresla "platonicznie".
Przy okzaji witam wszystkich bo pierwszy raz pozwililam sobie sie odezwac.

> wow... mam takie pytanie z czystej ciekawosci: czy ci panowie sa w
> stalych zwiazkach z innymi kobietami i czy parenascie lat temu, gdy
> Ciebie poznawali tez kogos mieli, lub tez, czy zaczelo sie od np.
> "kosza" z Twojej strony? ;) no i drugie pytanie, czy Ty wówczas i
> teraz kogos mialas?

Moj przyjaciel obecnie juz chyba od ponad roku mieszka ze swoja dziewczyna.
Jak sie poznalismy ja mialam kogos, on tez. Nie zaczelo sie od "kosza" z
moeje ani zjego strony, bo wogole nie bylo na ten temat mowy. Moze trudno w
to uwierzyc ale naprawde istnieje przyjazn miedzy kobieta a mezczyzna. Moj
przyjaciel i ja wspolnie wyjezdzalismy, spalismy sami w jednym pomieszczeniu
i do nieczego nie doszlo. Bynajmnie ani mojemu przyjacielowi, ani mnie
(przynajmniej tak mi sie wydaje) nic nie brakuje, chodzi mi tutaj o cechy
fizyczne :) Zreszta on ma dziewczyne, z ktora jest szczesliwy, a ja od 4 lat
jestem szczesliwa mezatka.
Do dzisiaj sie spotykamy, moze rzadziej bo teraz mieszkamy w innych
miastach, bez naszych partnerow, czy tez z nimi, potrafimy rozmawiac o
wszystkim i o niczym, poprostu swietnie sie bawimy nie myslac zupelnie o
seksie.

Joanna