[Linki} Prośba o konsultacje.

1. Data: 2004-02-25 11:58:43

Temat: [Linki} Prośba o konsultacje.
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dostałem taką propozycję:
http://www.twoj-psycholog.pl/
MZ wpisuje się ten link w mój post POMOCY.
MZ mimo że dotyka strony komercyjnej to jestem za.
Jakieś komentarze?
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Quark! Quark! Beware the quantum duck!

1. Data: 2004-02-25 12:02:50

Temat: Re: [Linki] Prośba o konsultacje.
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2004 12:58:43 +0100, zielsko wrote in
<pan.2004.02.25.11.58.40.601412@zielony>:

> MZ mimo że dotyka strony komercyjnej to jestem za.
> Jakieś komentarze?

No dobra komentarze do linku nie do gramatyki ;) i interpunkcji.

--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
Psychology. Mind over matter. Mind under matter? It doesn't matter.

1. Data: 2004-02-25 12:10:58

Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie dostałem taką propozycję:
> http://www.twoj-psycholog.pl/
> MZ wpisuje się ten link w mój post POMOCY.
> MZ mimo że dotyka strony komercyjnej to jestem za.
> Jakieś komentarze?

Tylko jeden: mnoooostwo ofert! :))))))
ale może dzięki linkowni się pojawią ?:)

E.

1. Data: 2004-02-25 12:24:00

Temat: Re: Re: [Linki} Prośba o konsultacje.
Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2004 13:10:58 +0100, EvaTM wrote in
<c1i3ju$k1b$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> napisał w wiadomości
>

> Tylko jeden: mnoooostwo ofert! :))))))
> ale może dzięki linkowni się pojawią ?:)

Eee pięć chyba :)
Ale inicjatywa mi się podoba. Bo jak szukałem na stronach NFZ takich
ofert to głównie są to ośrodki i nie znalazłem nigdzie takeij
tabliczki dla wolontariuszy/poszukujących praktyk.
Pzdr.

--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
I did this 'cause Linux gives me a woody. It doesn't generate revenue.

1. Data: 2004-02-25 12:24:46

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> napisał w źródłowej
wiadomości news:pan.2004.02.25.11.58.40.601412@zielony...
> Właśnie dostałem taką propozycję:
> http://www.twoj-psycholog.pl/
> MZ wpisuje się ten link w mój post POMOCY.

Pomocy mającej
na celu pomóc,
czy pomocy mającej na celu zebrać
kasiorę dla firemki otwierającej
ten port-alik dzięki organizowanym szkoleniom?

> MZ mimo że dotyka strony komercyjnej to jestem za.
> Jakieś komentarze?

Genialne, dzięki tej bazie,
dowiedziałem się, że w Polsce
mamy 5 psychologów
- w mazowieckim 4 sztuki, a w pomorskim 1 sztuka.
W tym jeden prowadzi sobie pogotowie io-io i zna sposób na życie.

Ponadto, chciałem se troche artykółow poczytać,
coby trochę być na bieżąco - (nacisnąłem link Texty) -
i se mogłem poczytać do wyboru:
Kodeks Etyczno-Zawodowy Psychologa
albo
Ustawa o zawodzie psychologa

dzięki tym wspaniałym textom, jakże indywidualnym zyskałem całe kompendium
wiedzy.

W zasadzie niewiele komercji,
dużo fajnych,
mądrych artykułów. J
ak najbardziej jestem za wlinkowaniem tego.
Statystyczny Kowalski będzie zadowolony.
Ale przynajmniej poprawne politycznie, a to przecież najważniejsze.

Dziękuję Ci OMO dobrze mi się z tobą pierze pierze (z gęsi oczywiście).

Jeszcze raz: dawać link, jest genialny ;] :)))

-----------------
"Wiesna" idzie, trza ją za kieckę chycić, coby franca nie poszła gdzie
dalej - tutaj ma natychmiast roztopić śnieg! Bez dyskusji.

1. Data: 2004-02-25 12:48:57

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2004 13:24:46 +0100, fen wrote in <c1i4ci$ae7$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Pomocy mającej
> na celu pomóc,
> czy pomocy mającej na celu zebrać
> kasiorę dla firemki otwierającej
> ten port-alik dzięki organizowanym szkoleniom?

"Witryna internetowa BAZA PSYCHOLOGÓW jest bezpłatnym serwisem
ogłoszeniowym prowadzonym przez psychologów."
A te szkolenia zdaje się prowadzone są przez inne firmy i ich
ogłoszenia
znajdują się tam na tej samej zasadzie jak psychologów.

> [...]
> - w mazowieckim 4 sztuki, a w pomorskim 1 sztuka. W tym jeden prowadzi
> sobie pogotowie io-io i zna sposób na życie.

A newsy czytał?

> dzięki tym wspaniałym textom, jakże indywidualnym zyskałem całe
> kompendium wiedzy.

A newsy czytał?

> [...]
> ak najbardziej jestem za wlinkowaniem tego. Statystyczny Kowalski
> będzie zadowolony. Ale przynajmniej poprawne politycznie, a to

Jasne. No to mamy inne spojrzenia. JA wolę jak Ania i kasia co mają
pijących tatusiów miały możliwość poszukania pomocy ty wolisz żeby
sobie poczytały szmirę wyborczą. I o.k.

--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
The very remembrance of my former misfortune proves a new one to me.

1. Data: 2004-02-25 12:50:38

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2004 13:24:46 +0100, fen wrote in <c1i4ci$ae7$1@atlantis.news.tpi.pl>:
"BAZA PSYCHOLOGÓW jest prowadzona społecznie przez grupę młodych
psychologów. Ma służyć psychologom i wszystkim ich potencjalnym
klientom. Serwis będzie rozbudowywany w kierunku wortalu, jednak jego
rdzeniem pozostanie zawsze funkcja serwisu ogłoszeniowego."

Czytałeś to?
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
By perseverance the snail reached the Ark.

1. Data: 2004-02-25 12:58:17

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> napisał w źródłowej
wiadomości news:pan.2004.02.25.12.48.52.70624@zielony...

> [...]
> ogłoszenia
> znajdują się tam na tej samej zasadzie jak psychologów.

No właśnie, cała sztuczka - witryna bezpłatnie, a szkolenia już płatnie. Tak
samo, jak - przejazdy autobusem są bezpłatne, a płaci się za zajmowanie
miejsca.

> A newsy czytał?

Traz czytał, no i doczytał, że:
-w kwietniu wylosują użytkownika, który otrzyma bezpłatne konto
-dodali stronę do wyszukiwarek
-premiera witryny i zachęta do umieszczania namiarów

> A newsy czytał?

już tak.

> Jasne. No to mamy inne spojrzenia. JA wolę jak Ania i kasia co mają
> pijących tatusiów miały możliwość poszukania pomocy ty wolisz żeby
> sobie poczytały szmirę wyborczą. I o.k.

Jak to inne? - to ty nie chcesz umieścić tego w linkach? - no, bo ja piszę
że chcę :). To napisałeś, że by się nie zgodzić, tak? :~>

Ania i Kasia, nie będzie miała kasiorki, aby se zaaplikować terpyjkę.

----------------------o---------------------
[...]

No! Przecież napisałem,
że jestem za umieszczeniem
~O~
tego na www. !!! /(v v)\
_ / \_
Przecież już napisałem wyżej, że przejazdy PKS i PKP są bezpłatne, tylko się
płaci za zajmowane miejsce.:)

1. Data: 2004-02-25 13:17:15

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> napisał w źródłowej
wiadomości news:pan.2004.02.25.12.50.36.913211@zielony...
> [...]
> klientom. Serwis będzie rozbudowywany w kierunku wortalu, jednak jego
> rdzeniem pozostanie zawsze funkcja serwisu ogłoszeniowego."

A to? - praca magisterska Szamaństwo a psychoterapia w różnych kulturach?
http://www.republika.pl/piotrwalecki/szam.htm

????

1. Data: 2004-02-25 13:26:40

Od: zielsko <zielsko_p@eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Feb 2004 13:58:17 +0100, fen wrote in
<c1i6c8$3fo$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> No właśnie, cała sztuczka - witryna bezpłatnie, a szkolenia już płatnie. Tak
> samo, jak - przejazdy autobusem są bezpłatne, a płaci się za zajmowanie
> miejsca.

Jaka sztuczka?
To są oferty? Halo to jest tablica ogłoszeń.
Jak masz namiary na ośrodki robiące szkolenia bezpłatni to dawaj.

> Traz czytał, no i doczytał, że:
> -w kwietniu wylosują użytkownika, który otrzyma bezpłatne konto
> -dodali stronę do wyszukiwarek
> -premiera witryny i zachęta do umieszczania namiarów

I jaka jest ta data premiery?

> Jak to inne? - to ty nie chcesz umieścić tego w linkach? - no, bo ja piszę
> że chcę :). To napisałeś, że by się nie zgodzić, tak? :~>

;P o.k. pax

> Ania i Kasia, nie będzie miała kasiorki, aby se zaaplikować terpyjkę.

To Ania i Kasia dostanie też info o ośrodkach opłacanych z NFZ może być?
--
Paweł Zioło http://www.fotozielsko.prv.pl
The [Ford Foundation] is a large body of money completely surrounded by

Poszukuje...
jak radzą sobie ofiary II wojny Światowej pod względem psychicznym?
Ile masz RAM-u ? :)
FA: Tony Robbins
problemy z napadami furii