Duża pupa nadchodzi!!!! :)))

1. Data: 2003-03-14 11:49:15

Temat: Duża pupa nadchodzi!!!! :)))
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więcej kobiet chce mieć dużą pupę

Coraz więcej Amerykanek decyduje się na operację plastyczną pośladków.
Zgodnie ze statystykami Amerykańskiego Towarzystwa Chirurgów Plastycznych w
ubiegłym roku 614 osób zdecydowało się na implanty pośladków.

Trudno tą liczbę porównywać z 250 000 operacjami plastycznymi piersi,
ale jeszcze rok wcześniej była ona tak mała, że w ogóle nie pojawiła się w
statystykach.

Rzecznik towarzystwa Adrien Aiache, który w zeszłym roku przeprowadził
12 zabiegów na pośladkach mówi, że takie operacje nadal są mało popularne,
ale zainteresowanie nimi stale rośnie.

"Zarówno prasa jak i popularność Jennifer Lopez sprawiają, że coraz
więcej kobiet chce mieć dużą pupę" - wyjaśnia Aiche, który za zabieg tego
typu bierze 7000-9000 dolarów."

+ zdjęcie Jo L i jej pupy.
http://info.onet.pl/671555,69,item.html

Czyżby w końcu pryska czar "kobiet wieszaków"?
I co na to mili panowie? :))))

Sowa - bardzo ciekawa opini

begin 666 0.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
`
end

2. Data: 2003-03-14 12:05:34

Temat: Re: Duża pupa nadchodzi!!!! :)))
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message news:b4sfke$lqj$1@news.onet.pl...

> Czyżby w końcu pryska czar "kobiet wieszaków"?
> I co na to mili panowie? :))))

"Duza pupa" jest dobra, jesli chce sie zlapac "Pana na jedna noc".
Jesli chce sie czegos wiecej - to IMHO chybiona inwestycja ... :-)

3. Data: 2003-03-14 12:14:45

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003 12:49:15 +0100 I had a dream that Sowa <m...@w...pl> wrote:
> Czyżby w końcu pryska czar "kobiet wieszaków"?
> I co na to mili panowie? :))))

Nie wiem, czy jestem miły, tzn, czy to też do mnie pytanie :)

Ale mi się nigdy nie podobały chude kobiety, 90-60-90 to szczapa,
zawsze wolałem 92-70-94 czy jakieś podobne :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

4. Data: 2003-03-14 12:15:37

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003 13:05:34 +0100 I had a dream that Ijon <i...@b...pl> wrote:
>"Duza pupa" jest dobra, jesli chce sie zlapac "Pana na jedna noc".
>Jesli chce sie czegos wiecej - to IMHO chybiona inwestycja ... :-)

Zwariowałeś? Takie kobiety właśnie rodzą najzdrowsze dzieci! :)

5. Data: 2003-03-14 12:18:55

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Więcej kobiet chce mieć dużą pupę

Jestem za!!!

puchaty

PS Sowa - nie zapomnij o trzecim śniadaniu :-))))

6. Data: 2003-03-14 12:22:24

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Nie wiem, czy jestem miły, tzn, czy to też do mnie pytanie :)
>
> Ale mi się nigdy nie podobały chude kobiety, 90-60-90 to szczapa,
> zawsze wolałem 92-70-94 czy jakieś podobne :)

Albo nawet 94-70-98 :-)))

puchaty (nie przypadkiem)

7. Data: 2003-03-14 12:29:34

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:

> 92 w pupie? To mało i dość "szczapowato" IMO. Nie jestem gruba, a
> przy wzroście 170 mam 98cm ( czasem i 100).
O! to czasem jesteś puchata:-)

Witaj w klubie!

puchaty

8. Data: 2003-03-14 12:36:25

Temat: Re:OT (Duża pupa) - co z męską
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z męską pupą miłe Panie?
Niech również rośnie w siłę?

puchaty w rozterce

9. Data: 2003-03-14 12:38:57

Temat: Re: Re:OT (Duża pupa) - co z męską
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> A co z męską pupą miłe Panie?
> Niech również rośnie w siłę?

A co sobie żałować.
Zostawię Ci jedną drożdżówkę ;)

Sowa

10. Data: 2003-03-14 12:39:24

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mi się nigdy nie podobały chude kobiety, 90-60-90 to szczapa,
> zawsze wolałem 92-70-94 czy jakieś podobne :)

92 w pupie? To mało i dość "szczapowato" IMO. Nie jestem gruba, a przy
wzroście 170 mam 98cm ( czasem i 100). A w pasie 68, he, he.....cóż,
ideałem Grzegorza nie zostanę ;-)
ale miło słyszeć, że nadchodzi moda na "szerokobiodre" :)
Ola

Co załatwiamy seksem :)
powiedzcie dlaczego?? :-(
Kilka ciekawych artykułów w "Polityce" o rodzinie
proszę o pomoc !!!
nieskonsumowany zwiazek malzenski