Czy to anomalia-?

1. Data: 2000-07-11 08:33:12

Temat: Czy to anomalia-?
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne o tej porze roku:
Klucz ptakow (nie wiem jakich), kierujacy sie
na poludnie?
Ewa

2. Data: 2000-07-11 08:47:21

Temat: Re: Czy to anomalia-?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:
> Czy to normalne o tej porze roku:
> Klucz ptakow (nie wiem jakich), kierujacy sie
> na poludnie?

Tak, jesienia wiele gatunkow ptakow odlatuje na poludnie by w
cieplejszych krajach przetrwac zime. Przylatuja wiosna - w styczniu,
lutym.

Pozdrawiam serdecznie ;-)
Krzysiek Koterba

P.S. Chyba sie gdzies Matce Naturze kalendarz zapodzial.

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-07-11 21:32:03

Temat: Odp: Czy to anomalia-?
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klucz ptakow (nie wiem jakich), kierujacy sie
> na poludnie?

Dziwne, bo ostatnio jest tendencja: na Zachód.
:-))

A po "kształcie" klucza można chyba rozpoznać jakie to ptaki?

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-07-12 09:48:12

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie czeka nas w tym roku przezycie 2 lat, w sierpniu powinna byc juz
zima. Zyto zaczelo dojrzewac miesiac przed zwyklym w moich okolicach
terminem przypadajacym na ~20 lipca.

AO

5. Data: 2000-07-12 14:59:13

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne, bo ostatnio jest tendencja: na Zachód.
> :-))

Moze ptaki wiedza lepiej, co dobre:-))
Ale przy tych temperaturach na południu?

> A po "kształcie" klucza można chyba rozpoznać jakie to ptaki?

Piotrze, zupelnie nie znam sie na kluczach!
Ale moze Ty sie znasz.
Byl raczej rozciagniety jak luk, z przewodnikiem z przodu
i niektorymi osobnikami (maruderzy?, slabsi?, dzieci?)
wewnatrz luku, z tylu.
Ale ta pora roku?
Czy jakies stada ptasie o tej porze odlatuja?

Moze rzeczywiscie zaczac zbierac chrust na zime?

Pozdrawiam
Zaniepokojona Ewa

6. Data: 2000-07-12 21:00:25

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ptaki wiedza lepiej, co dobre:-))
> Ale przy tych temperaturach na południu?

Może do Czesji na piwo?:-)

> Piotrze, zupelnie nie znam sie na kluczach!
> Ale moze Ty sie znasz.

Niestety, nie wiem dokładnie, a w błąd nie chcę wprowadzać.
Myślę, że znajdzie się jednak jakiś dobry Klucznik na grupie.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

7. Data: 2000-07-12 23:19:07

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, dwie zimy w jednym roku?
Tego chyba nie zniose, z jedna ledwie sobie radze.
To chyba rok 2x a nie 2k:))
Oby nie byl ostatni!!!
Czy jest wsrod nas jeszcze Pawel Slomczynski?
On cos o tym wiedzial.
Pawle, odezwij sie!
Ewa

8. Data: 2000-07-16 14:02:38

Temat: Re.Odp: Czy to anomalia-?
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ostatnio bylem w Szwecji tam tez juz konczy sie lato.
Rozmawialem juz z dwoma Panami ktozy twiedza ze to ostatni rok. Ja mam
nadzieje ze zobacze jeszcze kilka razy mloda trawe i mlode listki.
Pawel Slomczynski

9. Data: 2000-07-17 00:21:28

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:2gjc5.6536$pD2.126008@news.tpnet.pl...
> [...]
> Rozmawialem juz z dwoma Panami ktozy twiedza ze to ostatni rok. Ja mam
> nadzieje ze zobacze jeszcze kilka razy mloda trawe i mlode listki.
Nie jest to zbyt pocieszajace, ale dzieki, ze sie odezwales.
Wg przekazow weddyjskich to jeszcze troche potrwa:), oby!

Z innych ciekawostek:
U mnie powtornie kwitna fiolki i jasmin
a na jarzebinie obok czerwonych owocow - nowe kwiaty.
To sie czasem zdarzalo, ale na jesieni....
Licze jednak na piekny, pogodny sierpien.
Pozdrawiam, Ewa

10. Data: 2000-07-17 06:03:57

Temat: Re: Re.Odp: Czy to anomalia-?
Od: z...@m...com.pl (Aleksandra Zych) szukaj wiadomości tego autora