Plakaty gejów

531. Data: 2003-03-31 14:14:02

Temat: Re: Re: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b69i59$7pl$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...
> "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message

> Jedno male spostrzezenie na koniec :-)
> Jak za cos masz zaplacic z wlasnej kieszeni - jestes przeciw. Ale jesli
> pojdzie to z kieszeni nas wszystkich - jestes za :-)

Gdzie ja jestem przeciw? Przeciw czemu ? O czym Ty mowisz?

To ze napisalem, ze mnie nie stac na wywieszenie plakatu to jest
przeciw? Cos Ci sie pokalapuckalo.

Odpowiadam po raz kolejny, jestem za ta kampania. Jestem przeciw -
decyzji prezydenta na temat wiat przystankow, przeciw utrudnianiu
wieszania plakatow, przeciw wmawianiu mi ze za wlasne pieniadze jestem
przeciw. Na tyle na ile mnie stac moge akcje wspierac. Na powieszenie
plakatu mnie nie stac.

K.

532. Data: 2003-03-31 14:16:46

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
> Jedno male spostrzezenie na koniec :-)
> Jak za cos masz zaplacic z wlasnej kieszeni - jestes przeciw. Ale jesli
> pojdzie to z kieszeni nas wszystkich - jestes za :-)
Małe błędne spostrzeżenie.
Jeśli nie widzisz różnicy między wydaniem paru tysięcy a wydaniem paru groszy
to pozostaje pozazdrościć.
Asia

533. Data: 2003-03-31 14:19:15

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@n...onet.pl>,
j...@s...net.nospam says...

A jeszcze jedna uwaga. Z kieszeni nas wszystkich (czyli zreszta mojej
tez) pojdzie 8 tys zlotych na 1 200 tys ogulu budzetu akcji.
Pozostale srodki nie pochodza z pieniedzy polskich podatnikow.

K.

534. Data: 2003-03-31 15:18:43

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez) pojdzie 8 tys zlotych na 1 200 tys ogulu budzetu akcji.
> Pozostale srodki nie pochodza z pieniedzy polskich podatnikow.

Uhm.... a skad ? Z nieba spadly czy dodrukowali ? :-)
Nawet jesli pochodza z UE to po wejsciu polski podatnik bedzie
wspolfinansowal podobne akcje gdzie indziej.
Im dluzsza sciezka redystrybucji - tym metniejsza woda...
Czy slyszal Pan np. ze srodki z UE byly (i sa ?) wykorzystywane do
przymusowej sterylizacji w Chinach w ramach akcji tzw "planowania rodziny" ?

Ponizej kilka opisow:

"Inną grupą nieludzkiego traktowania kobiet w Chinach, są praktyki władz
związane z tak zwaną regulacją urodzin. Kobiecie mieszkającej w mieście
wolno urodzić tylko jedno dziecko, a mieszkance wsi dwoje, ale tylko w
ściśle określonym czasie wyznaczonym w sposób administracyjny. Jeśli nie
zdąży urodzić dziecka w wyznaczonym czasie, dokonywana jest przymusowa
aborcja nawet pod koniec ciąży. Ciężarnym w ostatnich miesiącach ciąży wbija
się w brzuch nieco poniżej pępka dwudziestocentymetrowej długości igłę, po
czym następuje naturalny poród martwego już dziecka. Po wsiach krążą nawet
specjalne autobusy aborcyjne, czyli ruchome ambulatoria dokonujące takich
zabiegów. Jęśli jednak kobiecie uda się urodzić ponadplanowe dziecko, to
poddawane jest szeregowi szykan ekonomicznych. W tej sytuacji wiele matek
porzuca ponadplanowe noworodki zaraz po urodzeniu. Według niektórych
doniesień noworodki te używane są następnie do doświadczeń medycznych oraz
jako źródło organów do przeszczepów. "
(http://www.ipolska.pl/lozinski/chiny/006.htm)

Warto sie dobrze przyjrzec temu co polski podatnik bedzie finansowal.

http://free.ngo.pl/stowarzyszenie_wolnomyslicieli/st
rony/anster.htm

535. Data: 2003-03-31 15:32:50

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Ijon"

> Małe błędne spostrzeżenie.
> Jeśli nie widzisz różnicy między wydaniem paru tysięcy a wydaniem paru
groszy
> to pozostaje pozazdrościć.

Nie widze roznicy.

Bilboard (czy sfinansowany z prywatnej czy z panstwowej kieszeni) kosztuje
tyle samo.

536. Data: 2003-03-31 15:43:44

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
> Nie widze roznicy.

No to masz fajnie :-) Dla nas wydatek jakiejś części grosza (tyle, ile wyszło z
pieniędzy
publicznych) jest do przyjęcia, wydatek kilku tysięcy już nie.

>Bilboard (czy sfinansowany z prywatnej czy z panstwowej kieszeni) kosztuje
> tyle samo.
Głupotki opowiadasz :-) Ten bilbord każdego z nas kosztował ułamek grosza,
a sfinansowanie go z własnej kieszeni kilka tysięcy.
Asia

537. Data: 2003-03-31 15:54:02

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyszło z
> pieniędzy
> publicznych) jest do przyjęcia, wydatek kilku tysięcy już nie.

A czy setki, tysiace takich "drobnych" wydatkow roznego rodzaju rowniez sa
do przyjecia ?

kosztuje
> Głupotki opowiadasz :-) Ten bilbord każdego z nas kosztował ułamek grosza,
> a sfinansowanie go z własnej kieszeni kilka tysięcy.

Nie zgadzam sie z Toba (choc rozumiem Twoj tok rozumowania).
W ten sposob edukacja moze byc "darmowa" podobnie jak opieka zdrowotna itp.
Bo przeciez wydaje sie, ze nikt z nas za to nie placi - prawda ?

Policz sobie, ile z zarobionych przez Ciebie pieniedzy (czyli z wartosci
Twojej pracy - kosztow jakie ponosi pracodawca) zabiera Ci panstwo to sie
dowiesz kto za to wszystko placi ... :-)

538. Data: 2003-03-31 16:09:05

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
Przykro mi, ale nie mam możliwości prowadzić bezsensownych dyskusji.
Sedno tej sprawy jest takie: mówimy o konkretnym przypadku (finansowanie
_tej_ akcji) i poparciu dla niej, ale w sytuacji, która pozwala nam machnąć
ręką na 8 tysięcy podzielone na wszystkich podatkników w odróżnieniu
od kwoty kilku tysięcy które musielibyśmy jakoś wysupłać z aktualnej wypłaty.
Jeśli nadal nie rozumiesz to trudno, bo sprawa jest chyba dość prosta ;-)
Asia

539. Data: 2003-03-31 16:13:05

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ijon" <i...@b...pl> wrote in message

(...)
> [...]
> (http://www.ipolska.pl/lozinski/chiny/006.htm)
>
> Warto sie dobrze przyjrzec temu co polski podatnik bedzie finansowal.

Przepraszam - troche niedokladna informacja (pamietalem ja z jakiejs
dyskusji w TV)

Program "planowania rodziny" w Chinach jest finansowany bezposrednio przez
fundusz ludnosciowy ONZ ( a wiec sciezka redystrybucji jeszcze dluzsza -
kompletne rozmycie odpowiedzialnosci).
UE doklada "tylko" wiekszosc srodkow (od kiedy USA wycofaly sie z tego
lajna):

http://www.oska.org.pl/wydarzenia/swiat03_03.html

"Parlament Europejski zwiększył fundusze
Parlament Europejski zwiększył fundusze na planowanie rodziny w krajach
rozwijających się z 60 do 74 mln euro; jest to rekompensata strat, jakie
przyniosła decyzja G. Busha o niewpłacaniu w tym roku pieniędzy na Fundusz
Ludnościowy ONZ. Fundusze przeznaczone zostaną m.in. na edukację seksualną i
dotowanie środków antykoncepcyjnych"

http://piotrskarga.pl/przym_06_13.php3

"Oenzetowski fundusz wyposaża ośrodki aborcyjne w Chinach w sprzęt oraz
komputery, w których tworzone są bazy danych kobiet, które są lub mogą być
matkami. Po decyzji rządu USA, Unia Europejska ogłosiła, że uzupełni straty
agendy ONZ po wycofaniu się USA. Cała piętnastka krajów UE (w tym Irlandia)
podjęła decyzję, że na tzw. programy regulacji narodzin przeznaczy dodatkowo
32 mln euro oprócz kwoty już przeznaczonej na ten cel w wysokości 47 mln
USD. Na podobne programy w 22 krajach, w 2000 roku Unia Europejska wydała
278 mln USD. W ten sposób UE przeznacza potężne środki wyrwane od podatników
w poszczególnych krajach członkowskich na prowadzenie polityki ludobójstwa w
Europie i na świecie."

http://www.hli.org.pl/cgi-bin/hlinews/fullnews.cgi?n
ewsid1027946736,39918,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020723/s
wiat/swiat_a_7.html

540. Data: 2003-03-31 16:21:35

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ijon"

> Jeśli nadal nie rozumiesz to trudno, bo sprawa jest chyba dość prosta ;-)

Nie rozumiem - przykro mi - widocznie tuman jestem ... :-)

Dla mnie jesli bilboard kosztuje 3 kolka to kosztuje trzy kolka.
Niezaleznie czy zaplaci zan polski podatnik, podatnik unijny czy Swiety
Mikolaj....

Zreszta z tych trzech wole juz Swietego Mikolaja - w tym wypadku obejdzie
sie bowiem bez lancuszka posrednikow w procesie redystrybucji zwiekszajacych
koszty koncowego efektu ... :-)

Swoja droga - jestem ciekaw sprawozdania finansowego Jarugi - ciekawe czy
skonczy sie na 3tys. PLN / sztuke ?
Smiem wyrazic ostrozna watpliwosc .... :-)

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki
Prośba