Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele

51. Data: 2003-08-22 13:30:12

Temat: Re: Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax napisał:

> Chorym psychicznie
> (jak większość ;-))) )

Porażająca szczerość - teraz to można się już do wszystkiego przyznać ;-)

Eulalka

52. Data: 2003-08-22 14:10:25

Temat: Re: Re: Re: Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dialog z Qwaxem, czystym relaksem! :)
>
> Jesteś psychiatrą czy psycholgiem?

Chorym psychicznie
(jak większość ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

53. Data: 2003-08-22 14:38:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Porażająca szczerość -

- objawem chyba najoczywistszym
;-)))

Qwax

54. Data: 2003-08-23 22:50:10

Temat: Re: Re: Sama nie wiem co o tym myśleć...wesele
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> Nie, nie jest moim ex, ale wydaje nam się, że się troszeczkę we mnie

kochuje:(

Skoro tak, to chyba bym odmówiła. Po co mu dawać nadzieję, że ma jakieś szanse u
Ciebie.

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

55. Data: 2003-08-23 23:05:54

Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> kochuje:(
>
> Skoro tak, to chyba bym odmówiła. Po co mu dawać nadzieję, że ma
> jakieś szanse u Ciebie.

A skąd wiemy, że nie ma?! ;-)

[że pozwolę sobie niniejszym tę kwestię skomplikować]

Dirschauer

56. Data: 2003-08-24 17:21:05

Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Dirschauer napisał(a):

> Ja też nic nie miałem, skończyło się rozwodem. Wszystko zależy od tego kim
> jest (okaże) się dana żona. Czasami lepiej się przekonać o tym gdy jeszcze
> jesteśmy piękni i młodzi, a nie starzy i brzydcy. :)

Bingo! A wracając do pytania z głównego wątku: o pewnych rzeczach nie
powinno się w ogóle myśleć w związku, po co niepotrzebnie kusić los i
narażać drugą osobę na nerwy? Może się zgodzić, ale swoje pomyśli... A
co? Dziś wesele z kumplem, za rok wspólny urlop, a potem... I nikt mi
nie wmówi, że to TYLKO kolega... Albo decydujemy się na związek, i
rezygnujemy z pewnych rzeczy, albo ... hasta la vista :-)
Allllllelllluja ;-)
--
"""""""""""""""""""""""/\
_ ___ /_|\
| / _` / _ \ / /.-""-.\
|_\__, \___/_|_\/< (()) >\
|___/GG313785/__`-..-'__\
i-g-o-R(at)pf.pl /___|____|___\

57. Data: 2003-08-24 19:46:40

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Dirschauer widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

>... Grunt to trzymać się twardo gruntu.

>... Grunt żeby się dobrze bawić...

To co jest z tym gruntem? Twarde stąpanie po ziemi czy dobra zabawa?

> Tu się w zasadzie zgadzam, ALE kiedy głos serca nie wystarcza warto odwołać
> się do rozumu. Nawet jeśli do tej pory robiliśmy to bardzo sporadycznie ;)

Lubię Cię... albo nie - muszę to jeszcze przemyśleć.

Tobieprysznic

58. Data: 2003-08-24 20:16:20

Od: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> To co jest z tym gruntem? Twarde stąpanie po ziemi czy dobra zabawa?

Wszystko zależy od kontekstu. Pierwsza wypowiedź była na serio, choć
żartobliwa, druga ironiczna. Wyrywając cytaty z konteksu - świadomie bądź
nie - robisz ze mnie idiotę. W ten sposób, można nawet uzasadniać, że Biblia
jest dowodem na nieistnienie Boga:

"Nie ma Boga." - Psalm 14, wers 1

w całości wygląda to tak:

"Mówi głupi w swoim sercu: Nie ma Boga. Oni są zepsuci, ohydne rzeczy
popełniają, nikt nie czyni dobrze." Ps 14,1

Widać różnicę?

> Lubię Cię... albo nie - muszę to jeszcze przemyśleć.

Przemyśl (i Lwów, i Kijów)

> Tobieprysznic

A Tobie śniadanie do łóżka :-)

Dirschauer

59. Data: 2003-08-24 20:55:59

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Dirschauer wrote:

> A skąd wiemy, że nie ma?! ;-)

Nooooo, nie wiemy, ale założyłam, że nie ma.

--
Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

60. Data: 2003-08-25 17:23:26

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Dirschauer widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Wszystko zależy od kontekstu. Pierwsza wypowiedź była na serio, choć
> żartobliwa, druga ironiczna.

Cóż, tak się składa, że wyczułem ironię w Twoim poście (make peace ...,
dobra zabawa).
Dlatego też moja zabawa z "gruntem" bo - szczerze mówiąc - wszystko mi
jedno skąd ta ironia.

dauner

Witam
Pilnie potrzebna jest pomoc!
Sekty - Uwaga rodzice
ciężko... (długie)
problemy - nie tylko z teściami (długie)