Rozłogi malin

1. Data: 2000-06-01 09:23:18

Temat: Rozłogi malin
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od sšsiada, pod ogrodzeniem i pod ziemiš wdarły mi się maliny. Wyrastajš
masowo w najbardziej nieodpowiednich miejscach. Jak się tego skutecznie
pozbyć???? :-(
Pozdrawiam
Janusz

2. Data: 2000-06-01 09:31:10

Temat: Odp: Rozłogi malin
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Od sšsiada, pod ogrodzeniem i pod ziemiš wdarły mi się maliny. Wyrastajš
> masowo w najbardziej nieodpowiednich miejscach. Jak się tego skutecznie
> pozbyć???? :-(

Są dwie możliwości, w zależności od tego, w jakich stosunkach jesteś z
sąsiadem i czy lubisz maliny:

1) Round-up
2) Wkopanie w ziemię na 3/4 metra pasa blachy - rozłogi tego nie przejdą.

Jest oczywiście trzecia możliwość - ręczne wykopywanie. Mało atrakcyjne.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-06-02 08:50:13

Temat: Re: Re: Rozłogi malin
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> Sš dwie możliwości, w zależności od tego, w jakich stosunkach jesteś z
> sšsiadem i czy lubisz maliny:
>
> 1) Round-up
> 2) Wkopanie w ziemię na 3/4 metra pasa blachy - rozłogi tego nie przejdš.
>
> Jest oczywiście trzecia możliwość - ręczne wykopywanie. Mało atrakcyjne.
>
> Pozdrawiam, Basia.

No to chyba mam przeršbane. Roundupem pryskać nie mogę bo powłażiły w takie
miejsca, że wykończyłbym inne ulubione. Pozostaje ręczne mazanie każdego
pojedynczego odrostu. Katorga mi sie zapowiada. :-((
Jedyna jak widzę przyjemność jaka z tego może być to zastrzelenie sšsiada. :-)

A maliny lubię. Szczególnie te malinowe. :) I rosnšce daleko odemnie.
O właśnie. Leśne sš super!
Pozdrawiam
Janusz

4. Data: 2000-06-02 11:21:34

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...
>Jedyna jak widzę przyjemność jaka z tego może być to zastrzelenie sąsiada.
:-)

Czy na zwlokach wlasciciela maliny beda gorzej rosly?
Po wtore pisales, ze lubisz - czyli sprawia Ci przyjemnosc - jedzenie malin!
Nb. kupilem dzis ten cudowny srodek na krety. Zobaczymy.
pik

spotkanie w Lublinie
Śmierdzący temat
robale w wierzbie