jaki żywopłot?

41. Data: 2003-09-11 19:52:09

Temat: Re: Re:Spotkanie się kroi !!!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety na ten weekend mam inne plany.
>

> Pozdrawiam
> Marta

Nie było jeszcze mowy, w który
weekend:-)

Pozdrawia boletus

42. Data: 2003-09-11 20:08:55

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:01a801c3780c$0c207420$167c63d9@d3h6c1...

> [...]

Wiem ile kosztuje:-( Co miesiąc boleśnie doświadczam...
A może jak interes idzie i szkółka ma dobrą renomę to jednak to się opłaca?
Ja takie znam.

> a zeby z kolei zadbac o dobry i roznorodny towar
> to producentowi nie starczyloby czasu na produkcje
> :)
> lepiej wiec
> niech producent zajmuje sie tym co umie najlepiej
> handlowiec handluje
> :)

A ty myślisz, ze oni sami tam wszystko sa w stanie zrobić?
Na kilku hektarach np?
Bez pracowników się nie obejdzie i przynajmniej tu na południu ta praktyka
sprzedaży detalicznej jest rozpowszechniona.
Trafia też dużo roślin od innych producentów i cey również są niższe niż w
sklepach ogrodniczych. I obsługa zdecydowanie lepiej doinformowana. O
łacińskich nazwach nie wspomnę:-)

Pozdrawiam
Marta

43. Data: 2003-09-11 20:10:47

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie było jeszcze mowy, w który
> weekend:-)

AAA...
Jakoś mi mignęło w innym poście, że w ten weekend Pisarzowice miały być?

Pozdrawiam
Marta

44. Data: 2003-09-11 20:22:23

Od: "Zygi \(awaryjny\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał:>
> Nie było jeszcze mowy, w który
> weekend:-)

A propos:
Przełom września i października może być? To da niezdecydowanym czas do namysłu.
Wcześniej nie mogę bowiem wyjeżdżam 19-go na tydzień.
No chyba, że pojutrze, ale takie tempo wyrwie mnie z butów jak nic.
Kogo mogę się spodziewać w ww terminie? Na Boletusa i Dziadka, wiem już, mogę
liczyć.
Kto jeszcze?

Pozdrówki
--
Zygi

45. Data: 2003-09-11 20:22:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AAA...
> Jakoś mi mignęło w innym poście, że w ten weekend Pisarzowice miały być?
>
> Pozdrawiam
> Marta

Jednak po konsultacjach z ekspertami
wyprawę do Pisarzowic przenosimy
na wiosnę,gdy będą kwitły azalie.

Ja tak, czy owak do Zygi pojadę.
Ma dużą posiadłość w Galicji.

Pozdrawia boletus

46. Data: 2003-09-11 20:36:56

Od: "Zygi \(awaryjny\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> znowu napisał:
> To nie jest lista, tylko wiem,że te osoby
> mieszkają w okolicy:-)
> Hej Zygi! Na razie chęć wyrazili:
> Kasia,Dziadek,Ina.Kto wie,może
> coś się wykluje ?:-)

No, wreszcie jakieś konkrety.
:-)

PS. Jestem tu, tylko sie nie ruszam.
--
Zygi

47. Data: 2003-09-11 21:01:03

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A T.W.Ewa skąd jest ?

A ze Krakowa :)

Pozdrawiam
Ewa

48. Data: 2003-09-11 21:08:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ze Krakowa :)
>
> Pozdrawiam
> Ewa

To wyśmienicie !;-)

Warto sprawdzić,czy Zygi prawidłowo
dokarmia krety:-))

Pozdrawia boletus

49. Data: 2003-09-11 21:58:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wiem ile kosztuje:-( Co miesiąc boleśnie doświadczam...
:))
wiem
ze wiesz

> A może jak interes idzie i szkółka ma dobrą renomę to jednak to się
opłaca?
> Ja takie znam.
:)
jak ma renome
to nie musi bawic sie w detal
ewnetualnie udzial w jakis kiermaszach
:)

> [...]
> Trafia też dużo roślin od innych producentów i cey również są niższe niż w
> sklepach ogrodniczych. I obsługa zdecydowanie lepiej doinformowana. O
nie do konca tak jest jak piszesz
tez bywam w szkolkach
a gadajac z pracownikami poziom wiedzy niewiele lepszy jak hipermarketach
:((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

50. Data: 2003-09-11 22:30:28

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> jak ma renome
> to nie musi bawic sie w detal
> ewnetualnie udzial w jakis kiermaszach
> :)

A może chce?
Udział w wystawach też kosztuje.
I może łatwiej dotrzeć do indywidualnego klienta?
Większosć moich krzewów pochodzi z jednej szkólki, w żadnym centrum
ogrodniczym nie widziałam takiego wyboru.
Coś w tym jest, skoro przyjeżdzają tutaj ludzie z drugiego końca Polski. I
cały czas tam jest ruch.

> [...]
> tez bywam w szkolkach
> a gadajac z pracownikami poziom wiedzy niewiele lepszy jak hipermarketach

Może w Poznaniu jest inaczej.
Ale ja wolę szkółki jednak.
Jeśli i tak obok niej przejeżdżam i mogę kupić krzew za 7 zł, który w
Centrum kosztuje 12 zł i jeszcze do tego Centrum muszę się bujać przez pół
Krakowa np., to kalkulacja jest prosta. Poza tym nikt mnie nie goni, mogę
spokojnie się powłóczyć i wbrać to co chcę. A jak się nie przyjmie to złożyć
reklamację.

Pozdrawiam
Marta

Obmarzanie modrzewi