jaki żywopłot?

51. Data: 2003-09-11 23:38:54

Temat: Re: Re:Spotkanie się kroi !!!
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ina" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1a8d.000003c5.3f604a8e@newsgate.onet.pl...

<ciach>

Bardzo mi się podoba Twój zestaw:-)
Jak się rozpędzisz dołożyłabym jeszcze piwonie, irysy, floksy wiechowate,
złocienie i astry ( marcinki), jakieś dzwonki i może jeszcze coś z
poduszkowych okrywowych, np floksy szydlaste, smagliczki:-)
I dosiać coś z roślin dwuletnich, np naparstnice, bratki, niezapominajki.
A potem już samo pójdzie:-)
Wiem z autopsji:-)
Grupa bardzo mobilizuje.

Pozdrawia
Marta
latająca non stop z łopatą po trawniku:-)

52. Data: 2003-09-12 00:02:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupa bardzo mobilizuje.
>
> Pozdrawia
> Marta

Czasem komplikuje:-))

Pozdrawia boletus

53. Data: 2003-09-12 00:03:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Jestem tu, tylko sie nie ruszam.
> --
> Zygi

Jesteś jeszcze ?

54. Data: 2003-09-12 05:21:47

Od: "Zygi \(awaryjny\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał:
> Warto sprawdzić,czy Zygi prawidłowo
> dokarmia krety:-))

Chyba zaczne malować trawę na zielono.
Tu się szykuje regularna kontrola!!!

:-)

Pozdrówki
--
Zygi

55. Data: 2003-09-12 09:21:47

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> irysy,

koniecznie syberyjskie - bezobsługowe przez ładnych kilka lat, a liście są
ładne do końca sezonu.
I trawy, trawy, trawy - ozdobne oczywiście, nie trawnik :)
Który ozdobny nie jest, choćbyśmy mu cały wolny czas poświęcili.

pozdrawiam
Ewa

56. Data: 2003-09-12 09:25:53

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygi (awaryjny)" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chyba zaczne malować trawę na zielono.

Trawę?
Koniecznie w żółte ciapki (udające mniszki).
Mogą być jeszcze białe (udające koniczynę).

...na zielono to dla pl.rec piłka nożna ;-)

Pozdrawiam
Ewa
(z jeszcze ciepłym kretowiskiem w macierzance)

57. Data: 2003-09-12 12:19:55

Od: "KryH" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy początkujący jeszcze nie ogrodnik zostanie choć na chwilę wpuszczony czy
jedynie dane mu będzie lekkie dłonią muśnięcie klamki tylko dla wybranych?
Zaszczytem było by poznanie Was i miejsca ewentualnego spotkania.
--
_________________________________
Pozdrawiam

58. Data: 2003-09-12 15:25:36

Od: "Zygi \(awaryjny\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisała:
> Trawę?
> Koniecznie w żółte ciapki (udające mniszki).
> Mogą być jeszcze białe (udające koniczynę).
>
> ...na zielono to dla pl.rec piłka nożna ;-)

Dla pl.re.piłkanożna to trzeba by pomalować w gole.
:-)
--
Zygi

59. Data: 2003-09-13 14:37:18

Temat: Odp: jaki żywopłot?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:bjmo1a$ln7$...@n...lublin.pl...
> Witam,
> Poradzcie mi jaki żywopłot wybrac, chodzi mi o to zeby szybko rósł,
> znosil dosc marna ziemie i osiagał wysokosc do ok. 1.5 m. Dobrze by było

Berberys Thunberga - czysty gatunek lub piekne odmiany kolorowe:
Atrupurpurea, Harleqin, Rose Glow, Aurea lub odmiany waskie: Erecta, Red
Pillar - rozrasta sie do 1,5 (2) m wysokosci i szerokosci (procz waskich
odmian), odmiana Aurea (1 -1,2m) - odporny na susze, gleby od kwasnych do
nieco zasadowych, mrozoodporny.

Ligustr - ale nie licz na to, ze bedzie ladny i gesty

Spiraea arguta - tawula wczesna (ale nie w zimnych rejonach kraju) - 1,5 -2
m wys.
Spiraea media - tawula srednia - polski gatunek!!! 1,5 m wys. ,do dostania
tylko w szkolkach produkujacych rosliny do rekultywacji
Spieraea 'Grefsheim' - tawula norweska - 1 (1,5)m wys.

60. Data: 2003-09-13 19:20:56

Temat: Re: jaki żywopłot?
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> w wiadomości