Szaleństwo zobowiązuje.

1. Data: 2003-05-31 01:30:08

Temat: Szaleństwo zobowiązuje.
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To niesamowite, że niepostrzeżenie dla samego siebie zacząłem
czekać, cieszyłem się, gdy przychodziłaś. Próbowałem to ukryć,
wiem, że nieudolnie. Nie wiem jak mi się udało powiedzieć to,
co powiedziałem. Postarałem się, abyś mnie zapamiętała, mam
nadzieję, że to wyznanie, jeżeli do Ciebie dotrze nie będzie
przysłowiową kroplą. Wiesz, wiele razy mnie kusiło o Tobie
napisać, a nawet raz wprost coś napisałem (to miejsce już
nie istnieje). Właściwie prawie wcale się nie znamy, a mimo
to mogę powiedzieć, że spotkanie z Tobią było dla mnie
znaczącym w życiu wydarzeniem. Jesteś niezwykle sympatyczna.

Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

http://www.solutions.net.pl/~makrel/

1. Data: 2003-05-31 07:07:17

Temat: Re: Szaleństwo zobowiązuje.
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> to mogę powiedzieć, że spotkanie z Tobią było dla mnie
> znaczącym w życiu wydarzeniem. Jesteś niezwykle sympatyczna.

to nie jest spotkanie z Tobą lecz z SOBĄ :o)

niesamowita wędrówka "w głąb siebie"

prawda, jakie to może być "piękne" i odkrywcze? :-)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:) [Marek]

1. Data: 2003-05-31 07:33:32

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel <h...@g...pl> napisał(a):

> Szaleństwo zobowiązuje.

By trzymać kogoś w szpitalu?
W prowincjonalnej dziurze?

Można 2 razy oszaleć?
To się nie da.

1. Data: 2003-05-31 07:38:19

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> to nie jest spotkanie z Tobą lecz z SOBĄ :o)
>
> niesamowita wędrówka "w głąb siebie"
>
> prawda, jakie to może być "piękne" i odkrywcze? :-)

Zależy, jaki przewodnik.
Zdarza się, że zamiast piękna jest chała, o ile nie kaszana.
Z takiej imprezy-znikać.

1. Data: 2003-05-31 07:43:03

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> to nie jest spotkanie z Tobą lecz z SOBĄ :o)
>
> niesamowita wędrówka "w głąb siebie"
>
> prawda, jakie to może być "piękne" i odkrywcze? :-)

słuszne i zbawienne?

Idiota z ambicjami.
Szaleństo, widać, jest demokratyczne.

1. Data: 2003-05-31 12:11:28

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: uzus u...@N...gazeta.pl Data: 31-05-2003, 09:38:19

> Zależy, jaki przewodnik.
> Zdarza się, że zamiast piękna jest chała, o ile nie kaszana.
> Z takiej imprezy-znikać.
***
> słuszne i zbawienne?
>
> Idiota z ambicjami.
> Szaleństo, widać, jest demokratyczne.

każdy sobie jest sterem i żeglarzem (ktoś Cię zmusza być posłusznym?
kto? i wobec kogo/czego? przewodnik? (pod-; nad-; pół-; hehe))

sam siebie lepisz z chały i kaszany (jeśli nie ma nic innego)

jak ustalić kto jest kto jeśli to "szaleniec" ma argumenty
a "nie szaleniec" nie ma nic?

demokracja jest humanitarna (odpowiedzialność społeczna)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-31 15:51:14

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> każdy sobie jest sterem i żeglarzem (ktoś Cię zmusza być posłusznym?
> kto? i wobec kogo/czego? przewodnik? (pod-; nad-; pół-; hehe))

Żeglarz i ster, a tu mielizna.Z dali gdzieś tam woła morze. Chcę stąd po
prostu spłynąć. Dozorca mi zabrania.
Odpłynie sam,kto jest wolny. Mnie zechcą/nie zechcą pozwolić.
przewodnik=dozorca

> sam siebie lepisz z chały i kaszany (jeśli nie ma nic innego)
>
> jak ustalić kto jest kto jeśli to "szaleniec" ma argumenty
> a "nie szaleniec" nie ma nic?

Argumentów nie widzę. Szaleństwo po równo rozdano-na to mi cosik wygląda.

> demokracja jest humanitarna (odpowiedzialność społeczna)

Brawo, poczucie humoru!

uzus

1. Data: 2003-05-31 16:45:22

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzus <u...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Argumentów nie widzę. Szaleństwo po równo rozdano-na to mi cosik wygląda.

komu rozdano?

(jak wiesz szaleją także inne zwierzęta...)
(a definicja inteligencji jako oceny zachowań? i 100 innych)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-31 17:48:01

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> komu rozdano?

Temu, kto się leczy i temu, kto-cosik mi się widzi-powinnien, a nie chce.

> (jak wiesz szaleją także inne zwierzęta...)
> (a definicja inteligencji jako oceny zachowań? i 100 innych)

Szaleństwo w żadnym razie nie wyklucza inteligencji.

uzus

1. Data: 2003-05-31 18:07:18

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Autor: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> Data: 31 maja 2003 19:48:01

> Temu, kto się leczy i temu, kto-cosik mi się widzi-powinnien, a nie chce.

masz lekarstwo na ROZUM? (zjeść i po rozumie?)

jest jeszcze ktoś na świecie kto powinien się leczyć? (hihihi)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

test
,,cynizm
Psychologia społeczna - help
Socjoterapia...
tłumacz psycholog EN=>PL problem lingwistyczny