Re:"WiseMan" <w...@b...wp.pl

1. Data: 2003-03-13 20:58:40

Temat: Re:"WiseMan" <w...@b...wp.pl
Od: "WiseMan" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in message news:b4ql80
$iha$...@n...news.tpi.pl...
> Spokojnie. Wszystkie jego posty sa dokladnie sledzone i laczone w calosc.
> Byly juz trudniejsze przypadki. Ponadto im wiecej postow sle na grupe tym
> latwiej go znalezc wiec nie przeszkadzajmy mu.
> A i jeszcze jedno. Znalazlem na grupie 2 osoby, zarazem mezczyzna i kobieta
> piszace z tego samego kompa. Dziwne, nieprawdaz. Jedna z nich podobno
> jadala w ameryce posilki za 120$ a z drugiej strony pisuje na grupe
> ...gry.pirackie, i ma jeszcze drugi nick kobiecy, w ktorym ujawnia iz ma 38
> lat i silny poped. Oczywiscie TP S.A. wszystko otrzymuje. Ekspert polegl
> [...]

Synciu, trollu-podszywaczu,dedektywie za dyszke z czym do ludzi? TP Sa to mi
sie skonczyla na skojarzeniach lat 80-tych, chcesz sie bawic to idz do
kolegow pod smietnik, a poki co znajdz sobie inny nick, bo WiseMan jest juz
zarezerwowany dla mnie wiec bujaj sie stad pajacu

WiseMan

G.G. 2340780

2. Data: 2003-03-13 21:21:38

Temat: Re: Re:"WiseMan" <w...@b...wp.pl
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poki co niech grupowicze uwazaja na tego patologicznego smiecia. Jemu sie
to znudzi.

--
Wise Man
#GG: 3226283