co sadzicie o amfetaminie

1. Data: 2003-09-04 21:35:23

Temat: co sadzicie o amfetaminie
Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie jak w temacie, czy waszem zdaniem jest to grozny narkotyk? Latwo sie
uzaleznic?

--
huski
h...@i...pl

2. Data: 2003-09-14 02:43:25

Temat: Re: co sadzicie o amfetaminie
Od: Jacek <J...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik huski napisał:
> No wlasnie jak w temacie, czy waszem zdaniem jest to grozny narkotyk? Latwo sie
uzaleznic?

mysle ze bardzo grozny
jak jest pozytywnie dla kogos to ok ,lecz kazde doly sie powiekszaja
cialo jagby odcina sie od uczuc,milosci , ktos pozostaje sam

nie wiem jak mozna sie od tego uzaleznic ale wiem ze sa tacy ludzi,moze
jak jest fajnie to sie bawia , ale potem i tak bedzie :(

3. Data: 2003-09-21 18:51:42

Od: "Sandra" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> pyta
czy waszem zdaniem amfetamina to grozny narkotyk? Latwo sie uzaleznic?

Oczywiscie!!!!
Taki sam narkotyk jak kazdy inny. I z czasem coraz wiecej, wiecej, wiecej..
i wiecej.....

4. Data: 2003-09-22 14:35:25

Od: "fuzzi" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <n...@m...me> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkkocj$48g$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
>
> Oczywiscie!!!!
> Taki sam narkotyk jak kazdy inny. I z czasem coraz wiecej, wiecej,

Witam
Amfetamina jest bardzo groznym narkotykiem, uzaleznia (psychicznie) juz po
kilu dniach
ostrego brania. Fizycznie oczywiscie tez, tylko na to uzaleznienie trzeba
troszke
dluzej poczekac. Niektorzy mowia, ze raz mozna sprobowac i na tym
poprzestac, ale ja sie
z tym nie zgadzam, poniewaz wiem, ze jest to bardzo silny narkotyk i wiele
znanych mi osob
nadal próbuje "ten ostatni raz". NIE WARTO!!!

5. Data: 2003-09-29 20:48:08

Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

huski wrote:

> No wlasnie jak w temacie, czy waszem zdaniem jest to grozny narkotyk? Latwo sie
uzaleznic?

Jest to zwykly lek. Uzaleznic sie
mozna, ale nie jest to powazne uzaleznienie
(nie takie jak od opiatow). Przy zachowaniu
pewnej higieny i umiaru mozna cpac nawet
20 lat bez przerwy. Przyklad - Philip K
Dick, pisarz amerykanski. Na amfetaminie
napisal okolo 20 ksiazek, w ciagu :8].

--
Seks, seksić, seksolatki... news:pl.soc.seks.moderowana
http://hyperreal.info { iWanToDie } WiNoNa ) (

6. Data: 2003-10-01 10:47:32

Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD wrote:

> Jest to zwykly lek. Uzaleznic sie
> mozna, ale nie jest to powazne uzaleznienie

Zwykły taki jak Aspiryna pewnie co? Kompletne bzdury opowiadasz człowieku.
Jesteś niedoinforomowany, albo nie chcesz być doinformowany. Przeczyta Twoje
brednie jakiś 15-latek, bo przecież to tylko lek.
Amfetamina to bardzo groźny narkotyk, który ma bardzo zgubny wpływ na
organizm. Zainteresuj się trochę tym jaki wpływ wywiera na nerki, serce,
wątrobę i na mózg, pogadaj z psychologami którzy zajmują się terapią osób
uzależnionych od amfetaminy a potem wydawaj sądy w stulu "nie jest to
poważne uzaleznienie".

--
Pozdrawiam, Dawid

7. Data: 2003-10-02 12:45:23

Od: "mkarwan" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/2746
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/1326
http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/1677

8. Data: 2003-10-16 19:42:16

Temat: Re: Re: co sadzicie o amfetaminie
Od: "Jacek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mkarwan <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/1677
> Amfetamina jest to narkotyk od którego uzależnia sie fizycznie więc jest
to narkotyk mocny.Uzalerznienie nastempuje stosunkowo szybko ,a wdodatku na
jego początku niezdajemy sobie z niego sprawy.Jakby tego było mało to tak
naprawde spożywając amfetamine nigdy naprawde nie mamy pewności czy niejest
ona niczym ztruta umocniona itp.

9. Data: 2003-10-17 07:09:38

Od: "Mateusz" <m...@p...sk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jego początku niezdajemy sobie z niego sprawy.Jakby tego było mało to tak
> naprawde spożywając amfetamine nigdy naprawde nie mamy pewności czy

Amfetamina nie powoduje uzależnienia fizycznego, jedynie niektóre objawy
odstawienne są podobne/zbliżone do objawów somatycznych. Ja przestałem
jakieś 4 miesiące temu, nie wiem co będzie dalej, narazie się powstrzymuję i
widzę pozytywne rezultaty. najgorszy jest pierwszy tydzień, żeby to przeżyć
trzeba nie lada wysiłku. Dobra nie rozpisuję się, ale np. ja nigdy nie
wymiotowałem, nie mdlałem czy nie spałem przez 48 godzin bez przerwy i
wydaje mi się że uzależnienie fizyczne praktycznie nie występuje. Gorzej
jest ze zjawiskiem tolerancji...

Co to sa piksy?
Zdechła...
Hazard