dziwny chwast

31. Data: 2000-04-28 05:19:30

Temat: Odp: dziwny chwast
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:39084085.5D05B552@ltz.pl...

> Takie pierniczenie to są właśnie chwasty tej grupy.
> Bez pozdrowień

Masz racje ale żeby aż pozbawiać nas swoich pozdrowień to chyba przesada.
Łatwo wyprowadzasz się z równowagi.
A przy okazji.
Odpowiedz mi na pytanie o pisaniu słowa "winorośla".
Wbrew temu co sądzisz, nie kieruje mną złośliwość. Zastanawia mnie dlaczego
z uporem wracasz do takiej pisowni.
Na ten temat czytałem tylko wypowiedź Krzysztofa K.
Twojej jakoś nie udało mi się napotkać na grupie.
Jeżeli znajdziesz nieco cierpliwości to bardzo proszę.
Wystarczy też że prześlesz mi na prywatny adres Twoją wcześniejszą wypowiedź
w tej sprawie. Zaznaczam, że jeżeli nie przekona mnie ona to będę
polemizował z nią na grupie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

32. Data: 2000-04-28 07:07:52

Temat: Re: Re: dziwny chwast
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" napisał(a):

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Masz racje ale żeby aż pozbawiać nas swoich pozdrowień to chyba przesada.
> Łatwo wyprowadzasz się z równowagi.

Wyprowadzenie z równowagi biciem piany? To bylby nadmierny komplement dla pianę
bijšcych.
Bicie piany mnie zwyczajnie nudzi..... :-(

> A przy okazji.
> Odpowiedz mi na pytanie o pisaniu słowa "winorośla".

Odpowiedź była na grupie 4 lutego, ale posłałem Ci jš przed chwilš na priv

> . Zaznaczam, że jeżeli nie przekona mnie ona to będę
> polemizował z niš na grupie.

A polemizuj sobie, polemizuj.
Pozdrawiam
Janusz

33. Data: 2000-04-29 04:59:20

Temat: Odp: Re: dziwny chwast
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

>A polemizuj sobie, polemizuj.

No tak. Odechciało mi się.
Bądź tylko łaskaw nie zachwaszczać grupy, wysyłając listy w html-u.
Cisną się na usta słowa: jeżeli chcesz komuś zwrócić uwagę to wpierw sam
sprawdź czy jesteś w porządku.
Nie napiszę tego jednak bo sam często błądzę.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

34. Data: 2000-04-30 16:49:54

Temat: Re: dziwny chwast
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie napiszę tego jednak bo sam często błądzę.
Ale mam nadzieję, że wiesz dokąd zmierzasz?!
Pozdrawiam Jerzy

35. Data: 2000-05-01 04:11:59

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Ale mam nadzieję, że wiesz dokąd zmierzasz?!

Każdy człowiek jest prowadzony przez Opatrzność i zmierza w ściśle,
wcześniej ustalonym kierunku ?

Ty usiłujesz sprowadzić mnie na ścieżkę tematu niezgodnego z grupą. Mnie
chodziło o słowo ogrodowe a ostatnio o prawo rozmawiania o tym słowie.
Janusz chce mnie do rozmowy zniechęcić, wyczuwając słabość swoich argumentów
w tej sprawie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

36. Data: 2000-05-01 21:25:15

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodziło o słowo ogrodowe a ostatnio o prawo rozmawiania o tym słowie.
> Janusz chce mnie do rozmowy zniechęcić, wyczuwając słabość swoich
Krzysztofie, nadal źle mnie odbierasz, ja ewidentnie chciałem cię wesprzeć
tym momencie, naprawdę. I zgadzam się z tobą co do działań Janusza.
Pozdrawiam Jerzy

37. Data: 2000-05-04 07:14:46

Temat: Re: Re: Re: dziwny chwast
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" napisał(a):

> No tak. Odechciało mi się.
> Bšdź tylko łaskaw nie zachwaszczać grupy, wysyłajšc listy w html-u.

Przeprosiny za zachwaszczanie. A co to jest html??????? I dlaczago on
zachwaszcza?

> Cisnš się na usta słowa: jeżeli chcesz komuś zwrócić uwagę to wpierw sam
> sprawdź czy jesteś w porzšdku.

Nie, nie jestem w porzšdku. :-(

> Nie napiszę tego jednak bo sam często błšdzę.

Jednak napisałeś.
Pozdrawiam :-)
Janusz

38. Data: 2000-05-04 07:26:52

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Janusz chce mnie do rozmowy zniechęcić, wyczuwajšc słabość swoich argumentów w

Masz Krzysztofie niezbywalne prawo rozmawiania. Byłem i jestem jak najdalszy od
odbierania Ci tego. Moje "a polemizuj sobie" nie miało na celu zniechęcenia lecz
raczej właśnie prowokację do rzeczowej polemiki, która by mnie zmiażdżyła. Być
może dotknęlibyśmy problemu puryzmu i rygoryzmu językowego w ogrodnictwie.
A czy moje argumenty były słabe czy nie to tylko po rzeczowej ripoście można
ocenić, a nie przez wyczuwanie mojego wyczuwania. :-)
Pozdrawiam
Janusz

39. Data: 2000-05-04 07:29:03

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

I Ty Brutusie przeciwko mnie? 8-()
Janusz

40. Data: 2000-05-08 22:34:55

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I Ty Brutusie przeciwko mnie? 8-()
> Janusz
Ależ skąd, tylko przeciw pewnym działaniom!
Pozdrawiam Jerzy

Ukorzeniony cis - co dalej
perz i walka z nim
elektroniczny straszak kretow i myszy na dzialce.
Kto wie
Darmowy program do projektowania ogrodów