Re: Re: optymalni - ketoza - ig - glupota

1. Data: 2004-02-13 12:53:40

Temat: Re: Re: optymalni - ketoza - ig - glupota
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiedźma napisał:

>Hmm, a smak Ci się nie zmienił? Sławek, który jest na DO, pisał, że po
>jakimś czasie każdemu na opty smak się zmienia i nawet jeśli >wcześniej takie
jedzenie nie smakowało, to zaczyna smakować. Jak >to jest u Ciebie? Jesteś na DO czy
na Atkinsie, jeśli można wiedzieć?
>I jak długo jestes na tej diecie?
>(z ciekawości pytam, bo nie chce mi się wierzyć, że ten smak się zmienia >KAŻDEMU)

Probuje byc na DO (od grudnia), ale dostalam uczulenia na jajka i kiepsko mi idzie
przestrzeganie tej diety BEZ jajek, zjadam tez za malo wegli, no i w ogole malo jem.
ALe przeczytalam te ksiazke "Dieta metaboliczna" i jestem pod wrazeniem -mysle ze to
jest odpowiedz na wszystkie pytania -rozne diety sa odpowiednie dla roznych ludzi i
widac wyraznie, ze mnie akurat DO nie sluzy.

Kasia
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

2. Data: 2004-02-13 13:03:23

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odpowiednie dla roznych ludzi i widac wyraznie, ze mnie akurat DO nie sluzy.

Hmm, no ja też myślę, że nie trzeba nic na siłę, skoro jest wybór.
W każdym razie dzięki za odpowiedź:-)

pzd. Wiedzma

mleko w proszku... MM
Kilka pytań