Kilka pytań

1. Data: 2004-02-12 14:38:27

Temat: Kilka pytań
Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)
Na pewno jesteście zmęczeni ciągłymi pytaniami laików co i jak,
lecz wiecie co.. bardzo się cieszę, że jest taka grupa i wszystkim Wam
dużą buźką ślę :) Ale do rzeczy: mam 16 kg nadwagi, która oczywiście
mnie nie cieszy. Postanowiłam zadbać o siebie i zgubić kilka centymetrów.
Poszperałam po www i zdecydowałam się na zupę odchudzającą ( 7 dni),
a później przejść na dietę 1000 kalorii. Chciałabym sie upewnić czy
dobrego wyboru dokonałam. I czy jest to skuteczne dieta? Czy w czasie
trwania tych diet mogę pić wodę mineralną w dowolnych ilościach? A jeśli
chodzi o dietę 1000 kalorii - czy ktoś mógłby podać mi link do
przykładowych przepisów ( mnie jedynie udało się odnaleźć 3 takie
strony - w tym jedna jest raczej reklamą produktów winiary, a druga
składała się tylko z 3 potraw dziennie). Aaa i czy muszę być wierna
wybranemu zestawowi, czy też mogę sama eksperymentować? Ponieważ
będzie to moja pierwsza dieta będę wdzięczna za każdą radą/pomoc.

Netka

PS. Jestem też ciekawa co sądzicie o produktach odchudzających firmy
Herbalife. Czy są skuteczne, a przy tym zdrowe ?( salon tejże firmy mieści
się obok mojego mieszkania - ładnie się reklamują ;)))

2. Data: 2004-02-12 14:41:14

Temat: Re: Kilka pytań
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

netka wrote:

> PS. Jestem te? ciekawa co s?dzicie o produktach odchudzaj?cych firmy
> Herbalife. Czy s? skuteczne, a przy tym zdrowe ?( salon tej?e firmy mie?ci
> si? obok mojego mieszkania - ?adnie si? reklamuj? ;)))

http://glinki.com/?l=XYlz

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-02-12 20:11:46

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2004 15:38:27 +0100, netka <a...@o...pl> napisał:

> [...]
> lecz wiecie co.. bardzo się cieszę, że jest taka grupa i wszystkim Wam
> dużą buźką ślę :) Ale do rzeczy: mam 16 kg nadwagi, która oczywiście

Podaj: wage, wzrost i "wymiary";)

> Postanowiłam zadbać o siebie i zgubić kilka centymetrów.
> Poszperałam po www i zdecydowałam się na zupę odchudzającą ( 7 dni),
> a później przejść na dietę 1000 kalorii.

eee, to w internecie jeszcze takie glupoty mozna znalezc?

> [...]
> wybranemu zestawowi, czy też mogę sama eksperymentować? Ponieważ
> będzie to moja pierwsza dieta będę wdzięczna za każdą radą/pomoc.

Odpusc sobie 1000kcal. Jesli chcesz sie wykanczac kalorycznie to np. przez
tydzien jedz ok. 2500kcal dziennie. Po tygodniu 2000 itd. Nie warto od
razu skakac na 1000kcal. A poza tym diety niskokaloryczne nie sa chyba
najlepszym wyborem...

> [...]
> mieści
> się obok mojego mieszkania - ładnie się reklamują ;)))

Herbatkami nic nie zdzialasz... niestety. Choc chyba zielona herbata
przyspiesza metabolizm. Mozesz popijac:) Za to pu-erh rowniez nie pomoze
za bardzo w odchudzaniu, ale pomoze regularnie sie wyprozniac.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

4. Data: 2004-02-12 20:43:30

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w
wiadomości news:opr29w1wrl3k6iys@news.o2.pl...
> eee, to w internecie jeszcze takie glupoty mozna znalezc?

mozna... i inne tyż.....

> [...]
od
> razu skakac na 1000kcal. A poza tym diety niskokaloryczne nie sa

nie sa, ale polecanie 2500 a potem 2000 chyba też nie do końca. Nie
wiadomo ile do tej pory jadła Netka. Jeżeli przyzwyczaiła organizm do
mniejszej ilości kcal to jedząc wszystko ale w takiej ilości kcal może
się okazać, że będzie tyła a nie chudła. Trzeba chyba poznać
jadłospic, przyzwyczajenia etc. żeby stwierdzić ew. co mogłoby tu byc
właściwie. IMO za mało danych;)

> [...]
pomoze
> za bardzo w odchudzaniu, ale pomoze regularnie sie wyprozniac.

Herbalife raczej nie chociaż są osoby, które się pozytywnie
wypowiadają.
Ja niby tez zaczełam Cambridge, ale szybko przeszłam na Atkinsa;) I
obawiam się że takimi "środkami cud" to wiele sie nie zdziała, a
jeżeli to na krótką metę.
Natomiast herbatke pu-erh i zieloną można pic jak ktoś lubi. Fajna
jest zielona waniliowa;)

Koleżnace Netce polecam przejrzenie archiwum

Pozdrawiam

Magda

5. Data: 2004-02-12 20:53:35

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "netka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć :)

Hejka;)

> Poszperałam po www i zdecydowałam się na zupę odchudzającą ( 7 dni),

kapuściana czy jeszcze coś innego?

> a później przejść na dietę 1000 kalorii. Chciałabym sie upewnić czy
> dobrego wyboru dokonałam.

chiba ni...

> I czy jest to skuteczne dieta?

która?
zupa czy 1000 kcal?
Myśle że schudnąc to schudniesz, ale zastanów się czy jak już
schduniesz i wrócisz do swojego obecnego sposoby odżywiania to nie
będzie zbyt wielki "szok" dla organizmu? Przestaniesz stosować dietę i
przytyjesz prawdopodobnie....
Jak się teraz odżywiasz? Podaj może swój przykładowy jadłospis, co
lubisz, czego nie itd.
Wydaje mi się, że jest na grupie parę osób, które doradzą coś
rozsądnego.

> Czy w czasie
> trwania tych diet mogę pić wodę mineralną w dowolnych ilościach?

Niezależnie do tego czy jesteś na diecie czy nie pij jak najwięcej;)

> [...]
mieści
> się obok mojego mieszkania - ładnie się reklamują ;)))

Zapewne ładnie się reklamują. Cambridge na którym ja byłam też się
ładnie reklamuje- porady pani dr itd. Jak popatrzyłam na dziewczynę,
która była na cambridge'u, schudła, odstawiła, ma .... jakby to
delikatnie ująć... no powiedzmy że jej kształty się
zdezaktualizowały;), poczytałam archiwum grupy, troszkę informacji na
necie... to mi się DC odechciało...

Pozdrawiam

Magda

6. Data: 2004-02-12 20:59:34

Od: "srysia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie trudno doradzic osobie , o ktorej sie nic nie wie i nie ma sie
zadnych danych. Moja rada jest taka , Przegladnij archiwum grupy (
www.google.com.pl) . Jest teraz tyle dobrych diet , ktore nie wycienczaja
organizmu i nie wymagaja od Ciebie Bog wie jakich wyrzeczen, ze tylko musisz
je dostosowac do swojego sposobu zycia i preferencji zywieniowych. Jeden
czlowiek uwielbia mieso i tluste jedzenie , a chleb moglby dla niego nie
istniec (wybiera diete optymalna) Drugi nie wyobraza sobie zycia bez
makaronu , ryzu itp ( wybiera Montignaca) i pewnie oboje czerpia wiele
radosci z zycia jednoczesnie chudnac.
Takich kombinacji pewnie jest wiele.

7. Data: 2004-02-12 21:05:23

Od: "Magda" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "srysia" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
tylko musisz
> je dostosowac do swojego sposobu zycia i preferencji zywieniowych.

Dokładnie:) chociaż czasem niestety ciężko, bo są osoby, które lubia
makarony i chlebek i tłusto..... ale nie wszystko można mieć......
chyba;)

> Jeden
> czlowiek uwielbia mieso i tluste jedzenie , a chleb moglby dla niego
nie
> istniec (wybiera diete optymalna)

albo trochę mniej tłusto i Atkins...

> i pewnie oboje czerpia wiele
> radosci z zycia jednoczesnie chudnac.

i to jest fajne....

> Takich kombinacji pewnie jest wiele.

ciekawe co jeszcze nadejdzie w kwesii diet;)

Pozdrawiam

Magda

8. Data: 2004-02-13 13:01:31

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Tez tak mysle:) Improwizowalem;)

9. Data: 2004-02-17 20:41:54

Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie i odrazu dzięki wielkie za miłe przyjęcie :)
Spróbuję za bardzo się nie rozpisywać, ponieważ ostatnio
przywalona jestem robotą. Przejdę więc odrazu do konkretów.
Mam 24 lata, 170 cm i ( o zgrozo) 82 kg :(
2,5 lat temu urodziłam córeczkę, a że była to ciąża zagrożona
w 1 i 3 trymestrze miałam wskazanie by leżeć jak najwięcej.
No więc leżałam. Przytyłam w tym czasie ok. 14 kg ( waga
początkowa 65 kg). Po porodzie schudłam do 73 kg . Lecz
potem szybko zaczęłam tyć. Może na wskutek rozpoczęcia
antykoncepcji hormonalnej, którą stosowałam przez 5 m-cy.
(zrezygnowałam ponieważ nie czułam się z tym dobrze).
Miesiąc temu zrobiłam sobie badania poziomu hormonu tarczycy.
( miałam silne kołatania serca i niski poziom elektrolitów).
Wyniki były jednak w miarę dobre tzn. mam lekką niedoczynność
jednak lekarze ( bo byłam w 2 prywatnych gabinetach) nie
zakwalifikowali mnie do leczenia hormonalnego ( i chwała im za to).
Na jedej ze stron www wyczytałam ostatnio, że zbyt duża ilość
spożywanych węglowodanów wpływa na gospodarkę hormonalną.
Bingo :) W tym miejscu muszę się przyznać, że do niedawna
byłam amatorką napoju cocacola ;] Potrafiłam wypić 2l dziennie.
Teraz jestem na 'głodzie' i w sytuacjach kryzysowych popijam
( mój mąż też sobie upodobał cocacolę, lecz on ma ok 8 kg
niedowagi - nim sie pozaliśmy już ją miał). I teraz pytanie do Was:
Czy moje tycie może być spowodowane dużymi ilościami wypijanej coli?
Innych słodyczy nie jem ( albo jem rzadko). Herbaty nie słodzę.
Czy jest jakaś dieta, która pomogłaby zarówno mężowi jak i mnie?
No i była tez zdrowa dla naszej 2 letniej córeczki, która ma wagę
idealną :) Jeśli chodzi o poziom spozywanych węglowodanów to
mniemam, że każda dieta je eliminuje(?) Mam rację ?
A, muszę jeszcze dodać, że nie mam zbyt wile czasu na gotowanie.
Dziecko, uczelnia, porządki eee po porstu życie ;)))

Pozdrawiam serdecznie
netka

PS. Jeśli chodzi o nasze upodobania kulinarne mój mąż jest
wszystkożerny ;) Ja prawie tekże, lecz nie znoszę zapachów
smażonych potraw (mdli mnie). Nie jemy niestety regularnie,
zdaża się, że ja jem 1 posiłek dziennie ( śniadanie) 'najadłwszy'
się obiadem przy jego przyżądzaniu. Ale jak już jemy to głównie
ziemniaczki, surówka i kotlety schabowe, mielone z piersi kurczaka,
gołąbki. No i jeszcze zupy na żeberkach wieprzowych.
No i inne takie podobne rzeczy :)

10. Data: 2004-02-18 08:19:03

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

netka <a...@o...pl> napisał(a):

> Witam ponownie i odrazu dzięki wielkie za miłe przyjęcie :)
Hej! Mnie tez cieszy istnienie grupy :)

> Mam 24 lata, 170 cm i ( o zgrozo) 82 kg :(

po ciazy duzo kobiet tyje, da sie to z pewnoscia zrzucic, ale nie w 3
miesiace! Na te kilkanascie kg musisz (powiedz sobie: chcesz :))
przeznaczyc gdzies rok, a najlepiej pomysl o zmianie sposobu zywienia na cale
zycie (z takim nastawieniem latwiej, choc z pozoru brzmi groznie ;-))

> ( miałam silne kołatania serca i niski poziom elektrolitów).

na moja lepetyne wiec jak ognia unikaj herbatek przeczyszczajacych
(zawierajacych senes i kruszyne)!!!

> byłam amatorką napoju cocacola ;] Potrafiłam wypić 2l dziennie.

jako prawdziwy nalog radze Ci ograniczyc do minimum (hmm, ktos
krzyknie "odstaw", ale nalog to nalog ;-))) i przejsc na wersje light.
Bez coli da sie zyc BTW, a jak sobie postanowisz np. pol litra na dwa dni, to
juz brzmi rozsadniej (aaach, celulitis nie bedzie tak rozpychal-czy nie brzmi
to necaco??)

> Czy moje tycie może być spowodowane dużymi ilościami wypijanej coli?
Moze! przeciez tam jest sam cukier!!!

> Innych słodyczy nie jem ( albo jem rzadko). Herbaty nie słodzę.

To IMO lepiej zjesc kawaleczek gorzkiej czekolady-nie chce sie tak wiecej
slodkiego, ma magnez i niski indeks glikemiczny (do poczytania w necie)

> Czy jest jakaś dieta, która pomogłaby zarówno mężowi jak i mnie?

no niby DOptymalna, ale osobiscie nie przekonalabym sie do takiej ilosci
tluszczu, sama jestem na Atkinsie od 2 tygodni (z czego pierwszy stosowalam
nieprawidlowo-za duzo ukrytych weglowodanow) i czuje, ze nie jest to
specjalne obciazenie (takze psychiczne, w dietach najbardziej mi to
przeszkadza...ze o diecie mysle, heee, hee, natura przekorna)

> No i była tez zdrowa dla naszej 2 letniej córeczki, która ma wagę
> idealną :)

nie znam sie, ale jak widze sklad tych wszystkich zupek i kaszek dla dzieci,
to mnie odrzuca i cieszy, ze wychowana zostalam w innych czasach-Jeezu,
przeciez to wszystko cukier i tluste mleko!

Jeśli chodzi o poziom spozywanych węglowodanów to
> mniemam, że każda dieta je eliminuje(?) Mam rację ?

no nie kazda, niskoweglowodanowe czyli DO i Atkins tak, Montignac nie, tylko
zabrania laczyc wegle z bialkiem no i kaze wybierac produkty o niskim
indeksie glikemicznym, co tez wydaje mi sie calkiem bezbolesne :)

> A, muszę jeszcze dodać, że nie mam zbyt wile czasu na gotowanie.
> Dziecko, uczelnia, porządki eee po porstu życie ;)))
aach, kto ma :)

Pozdrowka
Hania

to warto przeczytać
P800 dzwiek SMS
Znów źle o cukrach! :-O
Atkins, cd.
Atkins, bita śmietana i kawa bezkofeinowa :)