Re: Re: optymalni - ketoza - ig - glupota

1. Data: 2004-02-13 12:58:31

Temat: Re: Re: optymalni - ketoza - ig - glupota
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:
>zjadany tłuszcz nie przekłada sie w zaden sposób na wspomniane >wskażniki we krwi ,a
ponieważ zawsze z tłuszczem zjadasz tez białko >i wegle , to na tusze jak i na
parametry krwi mają one wpływ , nigdy >tłuszcz zjadany

otoz NIE jadam wegli
probuje od grudnia byc na DO i z wyliczanek mi wychodzi ze wegli jadam stanowczo za
malo, a juz na pewno nie o wysokim IG
W ogole nie jem chleba, kasz, ziemniakow ani slodyczy.

> za nadwagę są odpowiedzialne głównie weglowodany zwłaszcza o >wysokim IG , jeśli
jeszcze dodatkowo zjesz to wszystko w >towarzystwie tłuszczu to nie dziwota że
wszystkie te cukry
>pięknie obłożą ci niektóre miejsca na twoim ciele

no, odlozyly sie, bo wczesniej TAK jadlam.
Ale mimo odstawienia weglowodanow (a mija juz 2 miesiac) wcale nie chudne i wcale mi
to wszystko co jem nie smakuje.

>a co ty wogóle jadasz ??? spróbuj zrobic sobie jedzonko podobne do >swoich upodobań
sprzed DO tylko w odpowiednich proporcjach

ciezko to zrobic, wiekszosc rzeczy z DO jest okropna i raczej dam sobie z tym spokoj
:-((

Pozdrawiam
Kasia
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

2. Data: 2004-02-13 13:58:28

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w wiadomości
t.pl pisze:

> [...]

A swistak siedzi i zawija w te sreberka. Wszystkie inne skladniki pokarmowe
maja wplyw, a jedne tluszcze - nie. Krasnoludki sie klaniaja.

3. Data: 2004-02-13 14:48:09

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
t.pl...
> probuje od grudnia byc na DO i z wyliczanek mi wychodzi ze wegli jadam
stanowczo za malo, a juz na pewno nie o wysokim IG
> W ogole nie jem chleba, kasz, ziemniakow ani slodyczy.

czyli zwyczajnie na razie próbujesz

> no, odlozyly sie, bo wczesniej TAK jadlam.
> Ale mimo odstawienia weglowodanow (a mija juz 2 miesiac) wcale nie
chudne i wcale mi to wszystko co jem nie smakuje.

myślałaś że nałóg cukrowy mija od razu ??? ,raptem 2 miesiące jesteś na
odwyku ;)

nic na siłe ;)

Slawek

4. Data: 2004-02-13 15:03:15

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

t.pl pisze:

> A swistak siedzi i zawija w te sreberka.

świstak siedzi bo te sreberka były kradzione ;))

Wszystkie inne skladniki pokarmowe
> maja wplyw, a jedne tluszcze - nie.

jedne tłuszcze nie mają bezpośredniego wpływu

Slawek

Re: Re: optymalni - ketoza - ig - glupota
mleko w proszku... MM
Kilka pytań
to warto przeczytać
P800 dzwiek SMS