Re: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.

1. Data: 2000-02-17 11:40:25

Temat: Re: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) zapisuje: > Pewnego dnia, Marlena
<l...@b...org.pl> na pl.sci.psychologia

> Zapowiada sie przyjemnie :)
Ale potem zrobila sobie kilka operacji i jej przeszlo.

> Albo zmalec - otoczenie.
Fakt.

> A wiec wlasnie.
> Nawet czasami jest on po prostu niepotrzebny. Ale przeciez jezeli
> kobieta sie lepiej czuje w makijazu to dlaczego ma sie nie malowac ?
> Byle nie tak, zebym przed pocalunkiem szukal jakis gazikow w jej torebce
> coby zmyc ten "kit" z twarzy... ;)
To by Ci sie odechcialo wszelkich pocalunkow :) Zmachalbys sie przy tym scieraniu
i sil by Ci braklo na wiecej. Apatia...

> Uwierz - bylby.
Wierze - Strusiu Pedziwietrze

> Pozdrawiam,
>

> --
> Bartek
> b...@k...kalisz.pl
>
> Być człowiekiem - to boli...
Dlatego nim jestes...

Pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-02-17 11:59:16

Temat: Re: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

>To by Ci sie odechcialo wszelkich pocalunkow :) Zmachalbys sie przy tym scieraniu
>i sil by Ci braklo na wiecej. Apatia...

Eee.. Na szyi sie nie malujecie chyba ? ;)

>Wierze - Strusiu Pedziwietrze

No to chociaz ktos.. :)

>Dlatego nim jestes...

Ale kiedys nie bolalo w ogole...
Pozdrawiam /znow/ serdecznie :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...It isn't easy being green. -Kermit the Frog

Re: piękne buśki a wlasciwie o facetach
Re: Re: piękne buśki - syndrom Pameli A.
Re: Odp: Odp: piękne bu?ki - syndrom Pameli A.
zdrada
Proste, banalne pytanko