ratunku - bibulki matujace

1. Data: 2003-06-20 19:40:13

Temat: ratunku - bibulki matujace
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pilnie poszukuje ww w Krakowie.. Wiem juz ze robi je Dermika, ale wszedzie
gdzie pytam, albo nie maja albo sie skonczyly i beda za tydzien (albo panie
wciskaja mi husteczki do demakijazu...) :( A ja potrzebuje je kupic tak gora
do srody. Jesli ktos gdzies widzial, poratujcie sierote, ktora zawczasu nie
pomyslala...

1. Data: 2003-06-20 21:39:03

Temat: Re: ratunku - bibulki matujace
Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a koniecznie chcesz Dermiki..?? może, skoro tak pilnie potrzebujesz, kup
sobie Clean&Clear..skądinąd słyszałam,że są o niebo lepsze a kupisz je
niemal wszedzie, w supermarketach, drogeriach...
to tyle, co Ci mogę pomóc, bo nie z Krakowa jestem.....
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-06-20 21:46:34

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
gora
> do srody. Jesli ktos gdzies widzial, poratujcie sierote, ktora zawczasu

Kiedyś robiła też Soraya i bodajże J&J. W którymś kosmetycznym na Długiej
były, ale nie w tym "komunistycznym" tylko w takim, co to go kiedyś Kropelka
zachwalała. Idąc od Rynku po lewej stronie. Były też w takim małym
kosmetycznym na Krakowskiej, albo Stradom, nie pamiętam, ale idąc od Rynku
po prawej stronie. Mogę kupić Ci je w Oriflame, ale to miałabym dopiero w
środę wieczorem. Jakby co to pisz.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-21 08:15:10

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niemal wszedzie, w supermarketach, drogeriach...
> to tyle, co Ci mogę pomóc, bo nie z Krakowa jestem.....

Nie chce koniecznie z Dermiki :) Ale w kazdym sklepie w ktorym pytalam,
panie mowily ze teraz to juz tylko Dermika robi te bibulki i innych nie maja
nigdy. Ale w takim razie skocze do YR w Carrefour bo mam blisko, moze beda
:)
Dzieki za rady :)

1. Data: 2003-06-21 21:07:54

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemal wszedzie, w supermarketach, drogeriach...
> to tyle, co Ci mogę pomóc, bo nie z Krakowa jestem.....

Buuu.. Clean&Clear wycofali właaśnie...:/. Ja już nigdzie nie mogę dostać
(Radom). Gdybym wiedziała wcześniej to zrobiłabym zapasy na kilka lat!!!
Rzeczywiście były dobre i stosunkowo tanie.
Teraz mam z Art Deco (26zł. - 100szt.) - takie sobie są.. Oriflamu miałam
kiedyś i też średnio byłam zadowolona... Avon miał - wycofał... Dermika
kosztuje coś koło 25 zł, ale za 50 szt. - nie próbowałam jeszcze... Ktoś ma
porównanie z Clean&Clear? A Yves Rocher jakie są?

_______
sheba 20

1. Data: 2003-06-23 07:27:00

Temat: Re: Re: ratunku - bibulki matujace
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-06-2003 o godz. 23:07 sheba20 napisał(a):
Oriflamu miałam
> kiedyś i też średnio byłam zadowolona... Avon miał -
wycofał...

Moim zdaniem dzialaja tak samo. Uzywam teraz Oriflame i jestem
zadowolona.

pozdro
kinga

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

PHARMACERIS T
[spam] słońce+ochrona= zdrowe wakacje
-40% w Yves Rocher
krem do twarzy
[Gdansk] Szukam fryzjera/-ki z pomyslami