Re.sprytna szafka narożna

1. Data: 2003-02-28 13:42:35

Temat: Re.sprytna szafka narożna
Od: "zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Padło dużo propozycji lecz jest jeszcze szafka z drzwiami wklęsłymi, dostęp
b.dobry,nie koliduje z bocznymi.
Z pozdrowieniami dla grupy
zsw.
Naszych mebli nie kupisz w żadnym sklepie www.zsw.com.pl

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
Temat: sprytna szafka narożna
Data: 27 lutego 2003 13:24

Stoi pod ścianą szafka narożna
I nic z niej łatwo wyjąć nie można.
Człek ledwo sapie i ledwo zipie,
Deszcz sztućców mu się na głowę sypie
I nim się przedrze przez garnków kupę,
Jeszcze mu tasak spadnie na plecy.

1. Data: 2003-02-28 14:27:45

Temat: Re: Re.sprytna szafka narożna
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Padło dużo propozycji lecz jest jeszcze szafka z drzwiami
> wklęsłymi, dostęp

Mogę prosić o rozwinięcie bo nie potrafię sobie jakoś tego wyobrazić -
może jakiś link do zdjęcia/rysunku.

Z góry dziękuję.

Dodatkowo proszę
1. tnij zbędne fragmenty postów,
2. odpowiadaj pod cytatem.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-28 19:54:36

Od: "zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę prosić o rozwinięcie bo nie potrafię sobie jakoś tego wyobrazić -
> może jakiś link do zdjęcia/rysunku.
Witam.
Podaję link do strony co prawda jest to szafka górna ale to samo
zastosowanie jest do szafki dolnej.
http://www.zsw.com.pl/k10.htm

Z pozdrowieniami ZSW.

1. Data: 2003-03-03 11:39:54

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b3veno$sk2$1@atlantis.news.tpi.pl>, Hanka Skwarczyńska wrote:

> A drążąc dalej tematy kuchenne - jak się zapatrujecie na głęboką

Mam takie dwie, bardzo polecam, bardzo wygodne.

Renata

1. Data: 2003-03-03 11:50:36

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl>
napisał w wiadomości news:3e5f71d9$1@news.vogel.pl...

> [...]nie potrafię sobie jakoś tego wyobrazić -[...]

Zwyczajnie - drzwiczki rozwierane, takie jak najprostsze
możliwe, tylko "wybrzuszone" w stronę wnętrza szafki. Oczywiście
półki wewnątrz muszą być odpowiednio przycięte. Widziałam w
niedzielę na własne oczy na targach (świetna kuchnia, ani jednej
prostej linii :) i bardzo mi się to podoba. Oprócz tego
widziałam też cargo z hamulcem - nawet mocno popchnięte
zatrzymuje się centymetr przed końcem, odrobinkę wraca i domyka
się powolutku i po cichutku, połowa zwiedzających bawiła się tym
bez przerwy :)

A drążąc dalej tematy kuchenne - jak się zapatrujecie na głęboką
szufladę na talerze?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-03-03 11:56:42

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b3vfl4$5uv$1@atlantis.news.tpi.pl>, Hanka Skwarczyńska wrote:
> Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
> napisał w wiadomości
.waw.pl...

> A jakieś ograniczniki do utrzymywania talerzy w zdyscyplinowanym
> szyku? Napisz coś więcej, nie każ się ciągnąć za język :)

Na początku miały być takie pionowe patyki, ale w końcu nie ma i
okazuje się, że w niczym to nie przeszkadza. Być może zależy to od
rozmiarów szuflady. U mnie mieszczą się dwa duże talerze i dwa małe,
czyli w sumie cztery sterty. Nic się z nimi nie dzieje, nie obtłukują
się, nie stukają o siebie przy otwieraniu, pradwopodobnie dlatego, że
talerze są raczej ciężkie, więc niełatwo je rozbujać przy
otwieraniu/zamykaniu szuflady.

Renata

1. Data: 2003-03-03 12:06:16

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-04 11:34:28

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
napisał w wiadomości
.waw.pl...
> [...] Na początku miały być takie pionowe patyki,
> ale w końcu nie ma i okazuje się, że w niczym
> to nie przeszkadza. [...]

Dzięki, ptaszek przy pozycji "głęboka szuflada" umieszczony :)
Drążenia ciąg dalszy: obserwacje targowe natchnęły mnie ideą,
żeby niektóre półki w szafkach zrobić trochę krótsze, uzyskując
w ten sposób miejsce na wiszące na drzwiach koszyczki na jakąś
lekką drobnicę, zazwyczaj podstępnie wpełzającą w czeluście
mebla. W tej chwili w wynajętej szafce :) mam na drzwiach
wieszaczki, na których dyndają sobie łapki od miksera, otwieracz
do puszek, jajcarnia itp. - rozwiązanie wygodne i raczej się
sprawdza, więc pewnie posunę się dalej. Jakieś przeciwwskazania?

I w ogóle weźcie się przyznajcie do swoich kuchennych (i nie
tylko) patentów na ułatwiacze życiowe, bo mi się już po tych
targach kręci w głowie od nadmiaru dobrobytu, a nie chciałabym
sobie zafundować za ciężkie pieniądze bubla w rodzaju chwiejnej
karuzeli :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

SPAM - Drzwi wewnetrzne 70, 70 i 80 na zbyciu...
Jak wyczyscic klej z tasmy samoprzylepnej?
Odkupienie udzialu w spoldzielni
zabytkowy dworek w okolicach Warszawy
Klejenie styropian-styropian, styropian-folia aluminiowa