Reaktywacja ekspresu

1. Data: 2005-02-15 18:57:04

Temat: Reaktywacja ekspresu
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak przywrocic do zycia dlugo nie uzywany ekspres do kawy? Stoi tak jakos
rok moze troszke dluzej. Czy uzyc jakis spscyfikow?? Ekspres jest
przelewowy.

Pozdrawiam

Tysia

2. Data: 2005-02-15 19:19:08

Temat: Re: Reaktywacja ekspresu
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ocet czyni cuda.

Pozdrawiam emarcin

3. Data: 2005-02-15 21:16:06

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> Ocet czyni cuda.

A czy kawa potem nie bedzie octowa???:))) Ile wlac tego octu??? Napisz cos
wiecej na ten temat.

Pozdrawiam

Tysia

4. Data: 2005-02-15 21:51:39

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2005-02-15 22:16, Tysia postanowił/a
nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> A czy kawa potem nie bedzie octowa???:))) Ile wlac tego octu??? Napisz cos
> wiecej na ten temat.

Ja czasem swoj ekspres przelewowy oczyszczam, bo osadza sie w nim kamien
i przez to gorzej dziala.
Do pojemnika na wode wlewam mieszanke octu z zimna woda i po prostu
wlaczam ekspres. Kiedy cala woda zostanie skroplona w dzbanku,wylewam ja
do zlewu, nalewam do pojemnika czysta zimna wode i wlaczam ekspres
ponownie (takie "przeplukiwanie" po occie). Potem powtarzam to jeszcze
raz albo dwa.
Kawa nie miala nigdy octowego smaku, a ekspres trzyma sie swietnie.

Pozdrawiam i zycze smacznej kawy

Anka P.

PS
To moj pierwszy post akurat na tej grupie, wiec witam wszystkich serdecznie.

5. Data: 2005-02-16 06:33:06

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Do pojemnika na wode wlewam mieszanke octu z zimna woda

Dokładnie tak. Ja daję mięszankę 1:1, a w trakcie przelewania jeszcze
wyłączam
na 15 minut, tak by "odmiękł" kamień. Potem już tylko kilkakrotne płukanie i
już.

Pozdrawiam emarcin

6. Data: 2005-02-21 14:27:58

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin napisał(a):
> Ocet czyni cuda.

Kwasek cytrynowy tez.

th.

[Warszawa] projektant wnętrz
Półka na książki z płyty gipsowo-kartonowej
+/- dozownika z przodu
Kaloryfer (grzejnik) i okno ..
chwale sie-tania lodowka Electrolux