Realia WOŚP.

1. Data: 2018-01-26 13:11:18

Temat: Realia WOŚP.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Statystyka jest twarda:
https://m.sadistic.pl/wosp-dlug-publiczny-budzet-nfz
-czyli-moj-kraj-taki-piekny-vt260517.htm

... a Owsiak ,,pływa" po temacie:
https://www.google.pl/amp/www.dziennik.pl/amp/423115
,owsiak-i-jego-zloty-melon-szybka-odpowiedz-wosp-na-
artykul-we-wprost.html

2. Data: 2018-01-26 14:38:23

Temat: Re: Realia WOŚP.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-26 o 13:11, i...@g...pl pisze:
> Statystyka jest twarda:
> https://m.sadistic.pl/wosp-dlug-publiczny-budzet-nfz
-czyli-moj-kraj-taki-piekny-vt260517.htm

Gówno a nie statystyka.
Nie dość, że pełno tam przekłamań i manipulacji, to jeszcze - jak zwykle
- nie przeczytałaś ze zrozumieniem.

Jakim trzeba być kretynem, żeby przypieprzać się do akcji charytatywnej
z powodu tego, że jakiś tam rząd daje dupy w sprawie służby zdrowia?

"(...)gdzie sygnalizowana jest pilna potrzeba reform instytucjonalnych,
które poprawią efektywność systemu. A tymczasem zamiast reform mamy
jedynie personalne zmiany na stanowisku dyrektora NFZ i ojcowskie
grożenie palcem (tu wstawić dowolnego premiera) w stronę Ministra (tu
wstawić dowolnego ministra), któremu premier dał kilka miesięcy na
zmniejszenie kolejek."

Co to ma wspólnego ze zbiórką Owsiaka? To jakaś jego wina czy co?

Co za pojebany kraj...
Szkoda, że się nie przypieprzasz do fundacji zbierającej na chore
pieski, bo przecież rząd powinien zadbać o pieski, a nie daje rady, więc
to winna tej fundacji (i Tuska oczywiście), że część uzbieranych
pieniędzy wydaje na drukowanie ulotek.
Ręce opadają jak się takie kretynizmy czyta.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr.

3. Data: 2018-01-26 19:08:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Kilkadziesiąt milionów zebranych przez WOŚP to budżet jednego niewielkiego szpitala -
a stwarza się wokół tego nimb ,,jedynoratunkowości" oraz
,,gdybyniemytobyniczegoniebyło".
Głupi, co na to płacą, utrzymując Złoty Melon i jego prezeskę Owsiak tudzież
,,szkoleniowca" Owsiaka.

4. Data: 2018-01-26 19:42:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-26 o 19:08, i...@g...pl pisze:
> Kilkadziesiąt milionów zebranych przez WOŚP to budżet jednego niewielkiego szpitala

No i co z tego?
Choćby to był budżet przychodni w Pierdziszewie Wielkim, to nic nie zmienia.

- a stwarza się wokół tego nimb ,,jedynoratunkowości" oraz
,,gdybyniemytobyniczegoniebyło".

Taki hmmm... "nimb" stwarza się tylko w pislamskich umysłach.
Normalni ludzie wiedzą po co i dlaczego zbiera się te pieniądze.

> Głupi, co na to płacą, utrzymując Złoty Melon i jego prezeskę Owsiak tudzież
,,szkoleniowca" Owsiaka.

Doskonale wiedzą na co płacą. Dane są jawne.
Głupi, to są ludzie którzy fundują Rydzykowi dwa samochody i umierają
(swoją drogą, tego bezdomnego nieźle bóg wynagrodził za hojność dla
kościoła).

U Owsiaka przynajmniej wiadomo na co te pieniądze idą. Spróbuj to samo
zrobić z finansami Rydzyka i dopiero wtedy zacznij pyszczyć kto jest głupi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-01-26 21:12:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> U Owsiaka przynajmniej wiadomo na co te pieniądze idą.

Powiedział komuś???
LOL

6. Data: 2018-01-27 10:16:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-26 o 21:12, i...@g...pl pisze:

> Powiedział komuś???
> LOL

I czego znowu nie zrozumiałaś?

Twój brak rozumu jest zadziwiający. Z jednej strony nazywasz ludzi
głupimi, bo dają Owsiakowi (i rzekomo nie wiedzą na co dają...), a z
drugiej nie widzisz nic dziwnego, gdy dają na kościół, Rydzykowi czy
jakiś tam caritas (tam to dopiero są czarne dziury...).

Ja wiem, że brak logiki ci nie przeszkadza, ale czemu musisz przy tym
kłamać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-01-27 17:34:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Twój brak rozumu jest zadziwiający. Z jednej strony nazywasz ludzi
głupimi, bo dają na tacę czy Rydzykowi (i rzekomo nie wiedzą na co dają...), a z
drugiej nie widzisz nic dziwnego, gdy dają kodziarstwu i na WOŚP (tam to dopiero są
czarne dziury...).

8. Data: 2018-01-27 20:52:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-27 o 17:34, i...@g...pl pisze:
> Twój brak rozumu jest zadziwiający. Z jednej strony nazywasz ludzi
> głupimi, bo dają na tacę czy Rydzykowi (i rzekomo nie wiedzą na co dają...),

Bo nie wiedzą.
Czego znowu nie zrozumiałaś?

> a z
> drugiej nie widzisz nic dziwnego, gdy dają na WOŚP

A co ci przeszkadza dowiedzieć się na co idą pieniądze z tej zbiórki?

Zresztą, jak zwykle, znowu zmieniasz temat.
Przecież nikt cię nie zmusza żebyś wpłacała na WOŚP. Nikt cię żadnym
piekłem nie szantażuje.
Problemem jest to, że bezinteresownie nienawidzisz ludzi, którzy na WOŚP
wpłacają i szukasz jakichś kłamliwych i z dupy wziętych tłumaczeń dla
swojej choroby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-01-27 22:54:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> A co ci przeszkadza dowiedzieć się na co idą > pieniądze z tej zbiórki?

Sąd się nie dowiedział, a ja miałabym?
https://wpolityce.pl/m/spoleczenstwo/221129-vip-jerz
y-owsiak-odmowil-wydania-sadowi-ksiag-rachunkowych-n
o-i-co-ten-biedny-sad-mial-zrobic

LOL

10. Data: 2018-01-28 10:47:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-27 o 22:54, i...@g...pl pisze:

> Sąd się nie dowiedział, a ja miałabym?
> https://wpolityce.pl/m/spoleczenstwo/221129-vip-jerz
y-owsiak-odmowil-wydania-sadowi-ksiag-rachunkowych-n
o-i-co-ten-biedny-sad-mial-zrobic

> LOL

O ja pierdolę :):):) Ty chyba lubisz się tak ośmieszać :)

autor: Ryszard Makowski

Satyryk. Kabaret ,,Pod Egidą". Niegdyś felietonista ,,Uważam Rze", obecnie
"Sieci".

To ten niesamowicie "śmieszny" gość, co robi w pislamskiej tv
niesamowicie "śmieszny" kabaret jajo?

To żeś sobie znalazła niezależnego eksperta od procedury sądowej... Jaja
sobie robisz? To nawet za czasów PRLu funkcjonariusze mieli ludzi
przynajmniej stwarzających pozory bardziej wiarygodnych "ekspertów". Dno
dna... Czytacie bzdury pisane przez "satyryka" i bezmyślnie to
powtarzacie. I w to wierzycie... To straszne i śmieszne zarazem.
Pewnie tak samo było z tym twoim Noblem dla Stalina :):)

Już tyle razy cię pytałem, czy ty jesteś taka głupia sama z siebie, czy
tego się trzeba nauczyć na jakichś kursach organizowanych przez ONR?
Niby powinienem się przyzwyczaić do twojej głupoty, ale do tego nie da
się przyzwyczaić :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Mężczyzn trzeba chronić
Twój Vincent
Paryż wciąż romantyczny ?
Samopoznanie i koniec walki przeciwieństw.
Lekarze (w tym psychiatrzy) na bruk! ;)