Rechabilit. w cukrzycy (podpowiedz)

1. Data: 2002-03-25 16:52:26

Temat: Rechabilit. w cukrzycy (podpowiedz)
Od: "Wędzich Anna" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zlecenie na prowadzenie zajęć z pacjentem 65 letnim cukrzykiem, po
udarze i po amputacji kd. na wysokości uda.Pacjent nie chodzi, ma przykurcze
w pozostawionej konczynie, która też jest objęta zmianami cukrzycowymi.
Proszę o porade co wolno mi robić aby zlikwidować przykurcze i zatrzymać
zmiany w tej drugiej nodze. Czy typowe postępowanie w walce z przykurczami
mu nie zaszkodzi ?
Mój adres: LABEO@ GO2.PL

2. Data: 2002-03-25 19:06:35

Temat: Re: Rechabilit. w cukrzycy (podpowiedz)
Od: "glubus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

wiesz Aniu, chyba lepiej będzie ( dla pacjenta), jak te zajęcia poprowdzi
osoba, kt. nie ma takich dylematów merytorycznych.........JAk pomyśle o
rehabilitacji ( a propos - przez samo "H" a nie CH) przez specjaliste, kt.
bierze nauki z grupy dyskusyjnej, aby potem doprowadzić człowieka do
zdrowia, to ciarki mnie przechodzą

Użytkownik "Wędzich Anna" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zmiany w tej drugiej nodze. Czy typowe postępowanie w walce z przykurczami

Migdalki - gardlo
depo-provera
choroba jelit
Sytuacja rodziny w chorobie jej członka
Gdzie w Warszawie można wykonać podcięcie wędzidełka podjęzykowego?