Re: Rechabilit. w cukrzycy (podpowiedz)

From: "glubus" <g...@c...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Rechabilit. w cukrzycy (podpowiedz)
Date: Mon, 25 Mar 2002 20:06:35 +0100

wiesz Aniu, chyba lepiej będzie ( dla pacjenta), jak te zajęcia poprowdzi
osoba, kt. nie ma takich dylematów merytorycznych.........JAk pomyśle o
rehabilitacji ( a propos - przez samo "H" a nie CH) przez specjaliste, kt.
bierze nauki z grupy dyskusyjnej, aby potem doprowadzić człowieka do
zdrowia, to ciarki mnie przechodzą