Refleksje

1. Data: 2000-07-14 20:13:19

Temat: Refleksje
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po przeczytaniu kilku postow
Otoz szanowne gremium strasznie dawno tu nie zagladalam, zreszta swego czasu
bywalam tu pod innym nickiem (Szanowny Pan Mirek Z bedzie o tym wiedzial:))
Zauwazylam tu szereg mlodych ludzi z problemami natury raczej erotycznej
nizli psychologicznej . Rozumiem ze kwiecie sie szumnie rozroslo i na pola
ciagnie, bo okres kanikuly nastal ... :)
jest tez i grupa mlodych , bialolicych ktorzy dopiero sa na etapie wstepnego
pocalunku
i wszelakich innych podchodow w relacjach damsko - meskich
i trzecia grupa chcaca to jakos ogarnac wszystko ale i pewien niedosyt
czujaca, ze wzgledu na znikoma ilosc typowo psychologicznych tematow( czyz
nie Ninko)
Nie widze p. Grzecy i strasznego Leo - bywaja tu jeszcze?

pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-07-15 01:45:24

Temat: Re: Refleksje
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Valérie" <v...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> nie Ninko)
> Nie widze p. Grzecy i strasznego Leo - bywaja tu jeszcze?

p. Grzeca pojawia sie z rzadka, leo na szczescie wymiotlo :)
Niestety, rowniez Ronan sie przestal odzywac a szkoda, bo to bylo
jedno z nielicznych a konkretnych zrodel informacji o wiedzy z
psychologii...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-15 09:02:04

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jul 2000, Valérie wrote:

> Nie widze p. Grzecy i strasznego Leo - bywaja tu jeszcze?

p.grzeca ma wakacje i niezbyt chce mu sie siedziec przed ekranem :)
bywa raz na kilka dni. Leo juz nie bywa... nigdzie...

1. Data: 2000-07-15 10:14:27

Od: M...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Mariusz K. Grzeca <m...@s...mimuw.edu.pl> wrote:
> bywa raz na kilka dni. Leo juz nie bywa... nigdzie...

umarl?

--
MrMinister

1. Data: 2000-07-15 10:24:45

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

M...@g...pl wrote:
> umarl?

Pewnie jest w szpitalu.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-07-15 16:01:55

Od: Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

In <m...@p...ninka.net>, n...@p...ninka.net wrote:

>Niestety, rowniez Ronan sie przestal odzywac a szkoda, bo to bylo
>jedno z nielicznych a konkretnych zrodel informacji o wiedzy z
>psychologii...

Dziękuję Nino i przepraszaqm jednocześnie. Niestety rozpocząłem pracę na
pełnym etacie na ciekawym ale dość wymagającym stanowisku w
polsko-holenderskim holdingu z branży kosultingowej. Od dłuższego okresu mam
właściwie czas tylko na czytanie grupy i nawet gdy chcę odpowiedzieć sam się
powstrzymuję, bo wiem, że nie miałbym czasu ciągnąć wątku (jak z Efektem
Flynna). A jeżeli porwą mnie do siebie Holendrzy, to nawet na czytanie nie
będę miał czasu.
Za jakiś czas chyba ostatecznie pożegnam się z newsami. Młodość się
kończy...
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-07-15 23:17:20

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Jul 2000 M...@g...pl wrote:

> umarl?

8-0 ?
:-)

Nie bywa na zadnej z grup, na ktorych kiedys mozna go bylo spotkac.
Nie wiem co sie z nim stalo (i srednio mnie to interesuje).

1. Data: 2000-07-15 23:28:02

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> writes:

> [...]
> będę miał czasu.
> Za jakiś czas chyba ostatecznie pożegnam się z newsami. Młodość się

Mysle ze przesadzasz ;)
Jesli sie przeniesiesz do Holandii to smiem twierdzic, ze bedziesz
mial wiecej i okazji i mozliwosci na czytanie newsow :)
Ot cochiazby z tego wzgledu, ze tam dostep do Inetu tanszy i
latwiejszy :)))

W kazdym razie.... jak narazie zycze udanej pracy :))) i pozdrawiam.

1. Data: 2000-07-16 10:25:50

Od: Ronan <r...@p...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mysle ze przesadzasz ;)

Zapewne...Zawsze gdy przestawiam się na diametralnie inny sposób
funkcjonowania (np. godziny pracy 8-) mam kryzys egzystencjalny...

>Jesli sie przeniesiesz do Holandii

Ja mam nadzieję, że pozwolą mi pracować zdalnie.

>W kazdym razie.... jak narazie zycze udanej pracy :))) i pozdrawiam.

Dzięki raz jeszcze. I na razie.
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-07-16 19:14:53

Temat: Odp: Refleksje
Od: "Robert K." <r...@r...wszia.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem na tej liście od niedawna, ale mam podobne odczucia jak Ty. Prócz
tego kilka innych. Jestem informatykiem ale troszeczkę się interesuję
psychologią. Troszeczkę, dlatego nie zabieram głosu, uczę się. Myślałem iż
spotkam tu (na liście) studentów psychologii, osoby interesujące się tym.
Tymczasem cześć listów jest na poziomie "... i też przespałbym się (pardon,
poznałbym) inteligentną dziewczynę...". Problem tego kto to napisał jest
chyba bardziej związany z kulturą osobistą niż z psychologią.

Ponadto jest tu straszny bałagan! Ludzie - odpisujecie na listy wysyłając
list na listę jako nowy temat? Przecież to bez sensu. Znaczna część cytuje
wypowiedź poprzednika (lub kilka) - czasami jest tego 3-7kb i odpowiada
jednym zdaniem!?

Strasznie dużo tu dyskusji rodem z IRC lub "pogawędek" typu "walentynki" -
to chyba pomyłka - sprawdzajcie gdzie wysyłacie posty. I ostatnie - dyskusje
zaczęte na jakiś temat toczą/kończą się czymś całkowicie odległym
tematycznie. Dlaczego?

Robert
In Hack I Trust
http://student.wszia.edu.pl/~rob2/

Czy to wogóle możliwe!!!
Ksiazka na temat komunikacji niewerbalnej
Re: Wstyd..
Re: Wstyd..
odp dla marka