Refleksje po spotkaniu majowym

91. Data: 2008-05-08 08:01:04

Temat: Re: Refleksje po spotkaniu majowym
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 09:59, medea <e...@p...fm> wrote:

> > no przecie? jest?
>
> Tylko i wy??cznie? Dla mnie - nie.

napisałaś "jeśli dla kogoś" - sądzę, że znalazłoby się takich paru.

weźmy np taką dębską...
:)

92. Data: 2008-05-08 08:31:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> napisałaś "jeśli dla kogoś"

Napisałam "jeśli dla kogoś tylko i wyłącznie", co należy rozpatrywać
łącznie :-).

- sądzę, że znalazłoby się takich paru.

Ja w to nie wątpię :-).

> weźmy np taką dębską...
> :)

Nie znam.

Ewa

93. Data: 2008-05-08 08:33:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> napisałaś "jeśli dla kogoś" - sądzę, że znalazłoby się takich paru.

A, jeszcze jedno wracając do Ikselkowego "kurewstwa" - nie uważam po
prostu, żeby dla każdego, kto dopuszcza się go, seks był tylko i
wyłącznie mechanicznym spełnieniem. To po prostu nie jest wcale
jednoznaczne i takie czarno-białe.

Ewa

94. Data: 2008-05-08 08:37:13

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 10:33, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
> prostu, żeby dla każdego, kto dopuszcza się go, seks był tylko i
> wyłącznie mechanicznym spełnieniem. To po prostu nie jest wcale

wszelkie kwantyfikatory w rodzaju "dla każdego" "wyłącznie" sprawiają,
że twierdzenie
w którym są one użyte, zaczynają mijać się z życiem

95. Data: 2008-05-08 08:38:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a może są na innym poziomie ewolucji?

Jestem przeżytkiem, a "niedogadywanie się" jest formą eliminacji... To
też chyba można jakoś w sobie polubić :-). Ciekawa koncepcja.

> skądś to znam.

Czyli jest nas przynajmniej dwoje :-).

Ewa

96. Data: 2008-05-08 09:16:44

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 10:38, medea <e...@p...fm> wrote:

> Jestem przeżytkiem, a "niedogadywanie się" jest formą eliminacji... To
> też chyba można jakoś w sobie polubić :-). Ciekawa koncepcja.

albo wyprzedzasz za szybko :)

> Czyli jest nas przynajmniej dwoje :-).

no to się dogadaliśmy!
:)

97. Data: 2008-05-08 17:45:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> albo wyprzedzasz za szybko :)

Pochlebiasz mi 8-). Ale, jak to słusznie skądinąd zauważyła Ikselka, ja
mam poczucie realizmu.

> no to się dogadaliśmy!
> :)

No to nie jest tak źle, ewolucja chwilowo wstrzymana ;-).

Ewa

98. Data: 2008-05-08 21:40:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Pochlebiasz mi 8-). Ale, jak to słusznie skądinąd zauważyła Ikselka, ja
> mam poczucie realizmu.

ależ możesz mieć poczucie wszystkiego. tylko to i tak nie zmieni 'realizmu'.

8-)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

Być wyjatkowym.
Ultradźwięki koloru, artysta Maciej Kot: projekty
czy warto dla jednego?
Praca Magisterska - Badanie - Pomóżcie :)
Spotkanie 3 maja Pole Mokotowskie