gdzie mozna dostac?

1. Data: 2003-03-01 22:16:35

Temat: gdzie mozna dostac?
Od: "Hanka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie to można dostać i za ile?????
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl>
Temat: Odp: Trądzik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Data: 1 marca 2003 22:54

Użytkownik Hanka <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3r9c2$hp$...@a...news.tpi.pl...
> Moje czoło to jedna wielka dżungla. Czy są jakieś porządne srodki na tym
> świecie??????????????

Odradzam wysuszające - po nich jest jeszcze gorzej. Może to poważniejsze
zaburzenia hormonalne? Ja próbowałam chyba wszystkich kosmetyków, ale pomógł
dopiero Cilest.
Pozdrawiam serdecznie,
Marvelle

1. Data: 2003-03-01 22:37:02

Temat: Re: gdzie mozna dostac?
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Pytasz o Cilest? To środki hormonalne, wydawane tylko na receptę. Jeśli
rzeczywiście masz kłopoty ze skórą - pora udać się do lekarza
(ginekolog, dermatolog).

--
Kami
____________________________

1. Data: 2003-03-01 22:40:47

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cilest to pigułki antykoncepcyjne. na receptę można je dostać w każdej
aptece za ok 25PLN.

Iza

1. Data: 2003-03-02 09:08:53

Temat: Refundowana antykoncepcja, było: Odp: gdzie mozna dostac?
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3rcqa$d27$...@a...news.tpi.pl...
> Cilest to pigułki antykoncepcyjne. na receptę można je dostać w każdej
> aptece za ok 25PLN.
>
> Iza

Dokładnie tak, chociaż teraz, w marcu, ma chyba wejść ustawa o refundowanych
tabletkach antykoncepcyjnych, na liście jest też Cilest. Wtedy opakowanie
byłoby o połowę tańsze... Btw. ktoś może orientuje się bardziej w temacie
tej ustawy?
Pozdr.,
Marvelle

1. Data: 2003-03-02 10:42:09

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś czytałam o tym w Rzeczpospolicie. Chyba 5 nazw tabletek miały
zostać umieszczone na liście leków refundowanych. Płaciłoby się wtedy
50% :-)) Bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość.
Ale około 2 tygodnie temu byłam u ginekologa i pytałam się, czy coś o
tym słyszał. Niestety to jeszcze nic pewnego i nie wiadomo, czy to
wejdzie w życie :-(

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-02 12:41:22

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marvelle wrote:

> [...]
> byłoby o połowę tańsze... Btw. ktoś może orientuje się bardziej w temacie

Niestety moje mile panie, antykoncepcja nawet ta stosowana leczniczo nie
bedzie refundowana, bo wedlug decydujacych o tym zrodel jest to metoda
zapobiegania ciazy a tym samym - idac dalej ich mysla - niemal zabijanie
dzieci :)
Szkoda.
Pozdrawiam
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-02 13:17:04

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elfka <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> [...]
> bedzie refundowana, bo wedlug decydujacych o tym zrodel jest to metoda
> zapobiegania ciazy a tym samym - idac dalej ich mysla - niemal zabijanie

Droga Elfko, ja jednak w swej naiwności ciągle wierzę, że ustawa, którą
przecież już _przyjęto_ jednak wejdzie w życie... Bo nie słyszałam, żeby ją
jednak anulowali, czy jak to się tam nazywa :-) Jedynie zmienił się minister
finansów, ale to chyba nie jest wystarczający pretekst dla rządu do
anulowania wszystkich przyjętych ustaw?
Marvelle
(ciągle przepełniona nadzieją ;-)

1. Data: 2003-03-02 13:19:55

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (ciągle przepełniona nadzieją ;-)

ja też mam taką nadzieję :-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-02 13:26:53

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneczka <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3t0ec$7hp$...@n...onet.pl...

> ja też mam taką nadzieję :-))
>
> pozdrawiam serdecznie
> Ania z Wrocławia

Miejmy nadzieję, że nadzieja wystarczy ;-) I nie trzeba będzie posuwać się
do manifestacji pod siedzibą kochanego rządu :-/
Z pozdrowieniami dla wszystkich żyjących nadzieją :-)
Marvelle

1. Data: 2003-03-02 13:30:16

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Elfko, ja jednak w swej naiwności ciągle wierzę, że ustawa, którą
> przecież już _przyjęto_ jednak wejdzie w życie... Bo nie słyszałam, żeby

> jednak anulowali, czy jak to się tam nazywa :-)

To nie ustawą ustala się listę leków refundowanych. Nie ma żadnej ustawy
mówiącej o refundacji pigułek, jedyna ustawa, jaką przyjęto to ta o
Narodowym Funduszu Zdrowia. Refundowane pigułki to był tylko projekt, jak z
lekami za złotówkę.

Wypadajace wlosy!
thalgo
nauszniki we wrocku - powtorka tematu :-)
ODCHUDZANIE